Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwszy raz słyszę takie bajki żeby sieczkarnia była tylko do słomy ja bym chyba nie wytrzymał i wyśmiał się temu producentowi prosto w twarz i oddał mu tą sieczkarnię. Moim zdaniem coś nie tak musi być zrobione albo ma złą przekładnię albo gówniane noże ewentualnie pasek się ślizga jak mówisz że chodzi tylko na jednym. Oni spartolili tą sieczkarnię to niech Ci ją poprawią a jak nie to niech sobie zabiorą a kasę Ci oddadzą.

Jasło - 663 267 170 zapytaj tutaj może akurat ma.

Brodnica - 505 737 759 tutaj jest podobno szwedzka i nie używana jeszcze cena 4900. http://olx.pl/oferta/sieczkarnia-do-john-deere-965-i-new-holland-1550-nowe-szwedzkie-CID757-IDd87wb.html#ad86f04e9e 

Gowidlino - 692 241 503 965 do rozbiórki posiada sieczkarnię pytaj. 


Potrzebuję sita górnego do JD 975 jak ktoś coś wie o takim w rozsądnej ceni niech da znać.

Opublikowano

Nie tnie grochu cały czas sie zapycha . Dzwoniłem do producenta w zniwa i powiedział ze ona jest do słomy zbóż a nie grochu czy rzepaku, masakryczne podejście. W słomie w pszenżycie kilka razy też mi się zapchała.  Nie wiem sam czy przerabiać tą na dwa paski bo jest na jednym i chyba zmniejszyłbym jej koła pasowe tzn takiej średnicy jak orginalne żeby miała większe obroty ale boję się ze ta stal nie wytrzyma tego. Jak znajdę orginał jd w dobrej cenie to kupię a tą sprzedam.

 

@CONDOR Dzięki jutro zadzwonię ;)

 

Jak nie tnie grochu? Od razu się zapycha? Regulowałeś pozycję przeciwnoży?

Opublikowano (edytowane)

kuzyn  mówił jak raz u znajomego pomagał przy koszeniu prosa , kosili claasem   nie wiem jaki to model ale sieczkarnię dokupił właściwie dorobił jakiś zakład przyjechali zamontowali i taka sama sytuacja  zapychała się co trochę rzucała jakby  kupkami tak mi jakoś mówił w końcu odpięli i słoma leciała na rządki  , sieczkarnia powinna mieć z 3500  obr /min więc wina może być w napędzie ,przełożeniu , lub jednym słowem robią badziew ,tylko na sztukę


sita do kombajnów www.sitono.pl  - www.abmetal.pl 

Edytowane przez STANK
Opublikowano

Witam. problem john deere 965 nie świeci kontrolka ciśnienia oleju i nie drga zegar temperatury. Chciałem wymienić przerywacz od kierunkowskazów i podczas demontażu deski rozdzielczej zginęły mi  dwie rzeczy...ktoś coś miał takiego, oczywiście nie odłączałem żadnych kabli...kombajn zapala i reszta działa ok.

Opublikowano

Miałem tak samo. Przyczyna prosta i banalna, któryś z kabli dotyka do metalu czyli jest przetarty. Wyciągasz panel do góry i kabel po kabelku szukasz czy jeden z drugim się nie styka albo nie dotyka do metalu ewentualnie jest pęknięty i nie przepływa prąd. Wiadomo instalacja ma swoje lata a kabelki cieniutkie i z czasem pękają i się przecierają. 

Opublikowano

U mnie nie działały światła i nie można było go zgasić z kluczyka po zapaleniu, musiałem aż kable odłączyć i masować żeby zgasł. Pół dnia mi zajęło zanim znalazłem przyczynę ale wymieniłem kable uszkodzone i po problemie. 

Opublikowano

Witam wszystkich mam jd 630  na koniec żniw pękł mi wał odrzutnika  myślałem o używce  ale  nie mogę nigdzie dostać  zamiennik kosztuje 730zł   .  Może wiecie o takim modelu na części  Pozdrawiam. 

Opublikowano

Witam! no nie wiem czy te 730zł to aż taki majątek?może uda się Ci kupić używke za połowe tej kasy ale jaką masz gwarancje że to pochodzi może 1 godz.a może 1000 godzin?zawsze to loteria,jak dla mnie mimo tego że to zamiennik ale żawsze co nowe to nowe.

Opublikowano

Cześć   Ja swojego jd 630 mam 8 lat  kupiłem go za 17 tyś  z orginalną    sieczkarniom. Wiecie jak jest gdybym korzystał z usług mechaników  to dawno byłby na złomie . Ten wał odrzutnika słomy w pierwszym roku był napawany  bo tuleja łożyska się odkręciła i wytarła wał .Przechodził 7 sezonów  ,Dwa lata temu wymieniłem łańcuch podajnika ziarna i zębatki  parę drobnych łożysk  .W tamtym roku regeneracja wariatora jazdy  Ogólnie nie jest źle. Wał zamówiłem 730 zł i pas napędu młocarni 450 zł, łożyska na wał  kupiłem miesiąc temu w  hurtowni   za dwa dałem 236 zł .Co więcej zobaczymy. Pozdrawiam..

Opublikowano

u mnie wał młocarni był na łożysku trochę wybity przez to że poluzował pierścień kontrujący łożysko , naprawiłem  to przez napawanie i wyrównanie na tokarce ,mówisz że po jakimś czasie u ciebie jednak wał  ukręcił się w tym naprawianym miejscu , jak  bardzo był wytarty  przed naprawa ?

Opublikowano

Cześć teraz to nie pamiętam dokładnie trochę było ,przez odrzutnik idzie napęd na młocarnie trochę tego oporu jest .Mój wał  jeszcze jest fi 40 nie za gruby .Pozdrawiam.....

Opublikowano

w 1065 wał młocarni ma 50 mm , u mnie dużego ubytku nie było ale luz był chrobotało to bardzo , ponoć chodzi o to spawanie że już jest przegrzany  rozhartowany w tym miejscu , i może się ukręcić , myślę nad tym że może dobrze było by kupić na zapas , za używkę od 965 gość chciał 400 zł

Opublikowano

Witam wał i pasek przyszedł patrzyłem pasek można było kupić 50 zł taniej cały bul że  nie ma katalogu  kombajnu   i opisów zamienników .U mnie na  paskach i łożyskach numery z przed 40 lat i napis usa .O kupnie tego wału pomyśl ale taniej bo takie jak twój są popularniejsze .Pozdrawiam..   

Opublikowano (edytowane)

Panowie, u was w 1075 po wciśnięciu kluczyka też słychać jak pompka pod zbiornikiem paliwa robi trrrrrrrr ?

Edytowane przez celtis
Opublikowano

Wymień ten olej i na następny rok już będziesz wiedział co masz dolać.

Opublikowano

wojprz jak kupiłeś JD z na tyle nie wiadomego źródła że nie wiesz jakim olejem był zalany silnik to ty chcesz jeszcze coś dolewać? :blink:

Chłopie wymień olej, skąd wiesz kiedy ostatnio był zmieniany. Stodolarstwo nam się kłania...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v