Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piesekleszek996

Renault 113.14 tx

Polecane posty

witam chciałbym się dowiedzieć co oznaczają poszczególne dźwignie, przyciski w tym ciągniku. słyszałem ze nie mozna go zostawiać na jakimś biegu czy coś jeśli to prawda to na jakim i czy przy włączaniu przedniego napędy trzeba sie zatrzymywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Zostawiać można na każdym, a ty chcesz aby wymienić ci wszystkie dźwignie po kolei i je opistwać????? B) Nawet nie żartuj - leniuch z ciebie!!! Poszukaj troszkę bo sporo tego jest na tym forum!!!! A temat podobny już był!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na tym zdj co tylko jest jedna zaznaczona dźwignia to jak włączyć kierunkowskazy bo za ... nie mogę znaleźć a wiem że są sprawne

post-112134-0-98870500-1392658083.jpg

post-112134-0-24499800-1392658096.jpg

Edytowano przez piesekleszek996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Renault85-15TX    167

1. Zmiana biegów z terenowych na polowe i szosowe

2. Podnoszenie - opuszczanie

3. Hamulec ręczny

4,7,8. Wajchy wyjść hydraulicznych

6. Docisk

A co do guziczków to trudno powiedzieć bo słabo widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

To nie jest docisk (renia nie ma docisku) tylko tą wajchą ustawiasz wysokość opuszczania podnośnika. Możesz np przy orce (po równym oczywiście) ustawisz zadaną głębokość i niżej nie opadnie. Tą wajchą nr 2 podnosisz i opuszczasz na max a głębokość zostaje taka sama.

To zdjęcie nr 1 (od lewej) wydaje mi się że ta wajcha jest od włączania wałka. Ja jej nie mam ale czytałem że niektóre modele miały hydraulicznie załączane właśnie tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    167

No o to mi chodziło z tą wajchą nr 6 ale nie chciało mi się za dużo pisać. A co do zdjęcia nr 1 to nie żadna wajcha od wałka nie pleć kolego @wojtek987 głupot. Ta wajcha to od kierunkowskazów i świateł długich bynajmniej u mnie tak jest, a i jeszcze klakson w niej jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Przecież nie napisałem że to jest to na 100% wajcha tylko być może (a to zmienia postać rzeczy) Teraz będę wiedział. A co jest w tym miejscu w seriach "54"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

w skrzyni 12 nie ma polbiegow

przyciski na blotniku sa od lamp roboczych i prawdopodobnie od lampy ostrzegawczej, tzw. kogut

@Wojtek987 tez jest taki przelacznik, ta dzwignia od walka jest przy tym boczku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

moze troche zle napisalem, w serii .54 jest ta dzwignia, w .14 jest po lewej stronie pod sprzeglem WOM

tu troche widac

81473123_3_644x461_renault-110-14-ciagniki.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaPro    1

a jakie oleje wlewacie w renie? u mnie silnik to turdus a hydraulika to agrol.i pytanie takie, moze ktos wie gdzie mozna nabyc lewe drzwi do 113.14tx?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

temat o plynach masz przyklejony

na prawe drzwi moglbym Ci bez problemu dac namiar,

szukaj gdzies w ogloszeniach, czasem przyjezdza cos na czesci

http://allegro.pl/kabina-renault-180-94-czesci-silnik-mwm-i3954522490.html

http://otomoto.pl/renault-180-94-160-94-155-54-czesci-180-94-160-94-155-54-A315472.html

napisz ile sobie cenia za takie drzwi, z ciekawosci pytalem sie o prawe, napisze Ci pozniej ile wycenil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

@izrdor w mojej 110.54 też jest taka wajcha jak w "14" ponieważ jest ona mechaniczna. Tylko jedynie włączanie przedniego napędu jest elektrohydrauliczne :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
×