Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!

Zakupiłem ostatnio ładowarkę Claas Targo k70 i podczas testowania jej w trakcie jazdy , wydaje mi się że skrzynia jest w jakiś sposób uszkodzona ..

Mam ten sprzęt 2 dni i jak do teraz nie miałem okazji testować nic podobnego więc nie wiem jak się tym posługiwać , ale wydaje mi się ze są 2 tryby jazdy szosowy i jakiś tam roboczy , na jednym hydraulika nie działa (Chodzi o to ze przy "krokodylu" nie ma ścisku") na drugim zaś tak , wiec można się domyśleć ze jest to ten "szybki" i tu jest problem bo chodź zmieniam (teoretycznie) tryb to ładowarka na full obrotach jedzie max 15 km/h przy tym do przodu zakres biegów wynosi zaledwie od 1 do 4 piątki tak jakby nie ma .. , ponad to "auto" w przód również nie działa , w tym natomiast cały zakres .. Nie wiem jak odczytać to co jest na tym wyświetlaczu nad kierownicą na którym są 2 literki "T" i "F" ??

I teraz pytanie do ludzi znających się i na tym sprzęcie i na samej skrzyni :

Gdzie jest ta skrzynia ulokowana ?

Jak się do niej "dobrać" ?

Czy koszty naprawy tego są duże?

I czy po prostu nie lepiej sprzedać mi tego sprzętu ?

Proszę o wypowiedzi osób które wiedzą coś na ten temat ...

PS: Jestem "zielony" i nie wiem jak się za to zabrać wgl.. :C

Proszę o pomoc

Opublikowano

kurs, kursem ale jak sie dzieje coś nie tak to lepiej w to nie wchodzić. Mi jeśli coś nie pasuje albo się nie podoba to nie biorę tego. Zastanów się dlaczego ktoś to sprzedawał...

Opublikowano

Nie będę się zajmował jakimiś "pierdołowatymi" kursami , bo obsługi z biegiem czasu samemu mozna sie nauczyć , inna sprawą jest to że nie mam żadnej instrukcji ..

Poza tym @wood.. jezeli tak uwazasz , to po co kiedy kol-wiek kupiles jakis uzywany sprzet ? Przecież kazdy mogł mieć wadę ... Fakt że rzadko trafia się dobry sprzęt , ale jak nie masz 300 tyś to kupujesz używany .. Jeżeli masz mi pisać takie głupoty tutaj , to lepiej nie pisz wcale ...

Poza tym napraw nie musi wyniesc 10 tyś .. Kwestia moze tego ze coś nie łączy i wgl , postaram się ją rozebrać i zobaczyć jak wgl ta skrzynia wygląda...

Ładowarka poza tym była w dobrej cenie i wszystko jest sprawne , jedynie brak 5-tki i auto w położeniu jazdy do przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez paulo890625
      witam. wie ktos moze czy mozna holowac mf z skrzynia biegow powershift z jednym wzmacniaczem momentu.jezeli nie mozna to dlaczego?
    • Przez Grabarz97
      Witam nie dawno kupiłem Case MX 100C i mam mały problem ze skrzynią biegów. Mój problem polega na tym ze kiedy przerzucam półbiegi na biegu czwartym i gdy już na 4B mam max obrotów i wrzucam 4A ciągnik spada z obrotów i strasznie go muli ale powoli sie rozpędza do 40 km/h. Jeśli wiecie dlaczego tak sie dzieje to pomóżcie;)
       
      Ps. Mam skrzynię PowerShift z elektrycznymi półbiegami.
    • Przez Karror830
      Witam 
      Zakladam taki temat poniewaz wiele osob przesiada się z mechanicznych polskich, czechoslowackich lub zssr-owskich skrzyn na zachodnie. Sam przesiadlem sie Z7245 i czasami ma się dylematy, Wiadomo ze tu najwazniejsza sprawa jest dbanie o olej, nie mieszanie, nie pozyczanie przyczep po calej wiosce uzywajac przy tym hydrauliki.. 
       
      Mam kilka pytan, inni tez niech zadaja pytania, a osoby ktore maja wieksza wiedze na tamat tych skrzyn niech podpowiedza jak powinno sie uzytkowac. 
      1.Np podczas orki zimowej, na jakich polbiegach powinnosie jezdzic? Czy jest roznica jak jade na 2 biegu i 4 polbiegu a 3 biegu i 1 polbiegu? Predkosc zblizona, obroty zblizone lecz skrzynia glosniej wyje? to znak ze bardziej sie cos zuzywa np tarczki? 
      2. Czy sa jakies najodpowiedniejsze obroty do zmiany polbiegow? Orka zimowa startuje z 2 biegu i 1 polbiegu i stopniowo dokladam polbiegi, dlaczego czasami sa wieksze szarpniecia a czasami zmienia sie plynnie? To oznaka ze niedlugo bedzie skrzynia do remontu? 
      3. Co oznacza sytuacja: ciagnik na biegu, rewers w pozycji neutrallnej, oborty 1500 i zmieniam polbiego, slychac uderzenia, najwiecej przy zmianie na 4 polbieg? 
      4. Na uwrociach ciagnik powinno sie zatrzymywac do 0 i zmieniac kierunek jazdy? czy ciagnik przy predkosci 3km/h moze zmienic kierunek jazdy, robie tak,szarpniec nie ma aleniewiem czy nie jest to szkodliwe? Np CS150 znajomego musi zatrzymac sie 0 aby zmienic kierunek jazdy
      5. Jakie powinno sie trzymac obroty dla tych skrzyn?
       
        
       
       
    • Przez adrian123292
      Witam. Kupiłem sobie ładowarkę manitou mlt 634 lsu 120 powershift. Jest ona z 2009 roku i jak widać jest na powershifcie . Sprzedawca mówił, że ma ona 6 biegów w przód, niestety nie sprawdziłem tego na placu i dopiero teraz zauważyłem że tych biegów jest jednak 5. Na kartkach operatora tych przy kierownicy niby jest napisane że jest 6 biegów ale niestety ta 6 nie włacza się, dochodzi do 5 i tyle.. Mam też fracuzką instrukcje obsługi i tam też o tej 6 coś jest opisane .. Jak jest w waszych maszynach ? Może trzeba się odpowiednio rozpędzić żeby ta 6 wskoczyła? Ile wyciągają km/h wasze manitki na drodze? Maszyna ma 4800 motogodzin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v