Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie włancza mi się napę WOM i nie wiem co robić, :( a jak podłącze prąd (plus i minus) bezpośrednio do cewki załąćzającej to wałek się załańcza, co zrobić sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nie znalazłem problemu, włącznik także sprawdziłem , posiadam skrzynię Power Quad ,

Pomocy!!!

Edytowane przez piotr-sss
Opublikowano

Ja nie jestem mechanikiem :/ ale ojciec ma warsztat samochodowy i rolniczy więc też ludzie się wkurzali że wszystko sprawdzili i nie działa :) jak sie nie myle to koło dwumasowe ale nie wiem ;) jak przyjedzie spytam sie go i Ci napiszę :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hahaha "koło dwumasowe" i naprawa WOM'u.... masz mistrza :D

 

Kolego sprawdz dokładnie włącznik i jak się da przewody może coś zaśniedziało i nie styka tak samo przy cewce popsikaj popraw styki może kabel się przerwał

Opublikowano

Jak działa "na krótko" to na pewno nie trzeba go rozkręcać.

Napięcie na włączniku jest? Wychodzi z niego po włączeniu?

Ciągłość przewodu od włącznika do wtyczki cewki sprawdziłeś? Sprawdzaj złącza przez które przechodzi ten przewód, tam może być przerwa.

Sprawdź czy masz napięcie względem masy we wtyczce.

Opublikowano

Do włącznika dochodzi prąd,a wyłącznik rozłączając prąd załancza prąd, Tylko problem w tym że te przewody nie idą prosto do cewki tylko do jakiegoś sterownika

 

Jak jest ktoś w stanie znaleźć mi schemat układu elektrycznego WOM u to był bym bardzo wdzięczny

Opublikowano

sprawdź kable idące od cewki do kabiny, może któryś sie przetarł. ja miałem tak z hamulcami 2 obw i w 2 serwisach johna nie wiedzieli co jest zalecali kupno nowego zaworu ok 4tys netto, a okazało sie że był przetarty kabel pod kabiną

Opublikowano

Mam problem z womem, nie za każdym razem chce się załączyć, czasami sam się rozłącza podczas pracy dzieje się to na wszystkich prędkościach wałka, Zauważyłem, że gdy pomacham wajchą od prędkości wałka to działa to trochę lepiej. Wiecie co może być przyczyną tego?

Opublikowano (edytowane)

Ok, WOM się "rozchodził". Za to dziś przestał mi działać tuz.... Podnosi za każdym razem, opuszcza nie zawsze i tutaj jest problem. Opuszczanie ręczne i z błotników działa, zapsikałem potencjometry WD40. Rozebrałem silniczek krokowy i go przeczyściłem. Macie jakieś doświadczenia z tym? Czasami, opuszczanie działa gdy maistruję szybkością opuszczania podnośnika.

Edytowane przez kamilblasiak
Opublikowano

Nie wiele ci mogę pomóc ale uważaj z tymi środkami bo jak będzie coś z gumy czy coś podobnego to może rozpuścić lepiej coś użyć do elektryki na przykład poprawiające kontakt możesz profilaktycznie inne potencjometry nie powinno zaszkodzić inne elektryczne urządzenia.

Opublikowano

WD40 na potencjometry reszte psiknąłem CONTACT SPREY do styków elektrycznych. Mam jedno pytanie, czy po odłączeniu silnika krokowego i ponownym jego podpięciu nie trzeba przeprowadzać jakieś kalibracji?

Opublikowano

PILNE!! w john deere 6110 wyłacza mi się WOM w trakcie pracy i na postoju jak go właczam to też, średnio po ok 30 sekunadh do minuty , był już poruszany ten temat!! Co zrobiłeś kamiblasik że zaczął Ci działać.

Opublikowano (edytowane)

Napisz mi jeszcze gdzie ona się znajduje konkretnie. Jeszcze do tego jak się jużWOM wyłaczy miga kontrolka na pulpicie "i". Pomóż szybko bo mi bardzo maszyna potrzebna

Edytowane przez tymek9301

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek23473
      witam mam pewien problem z moim john deerem jest on zablokowany na obrotach tam mi powiedział poprzedni własciciel wiecie jak go odblokować?
    • Przez marekvegas
      Witam. Mam dylemat jak w temacie .Podpisałem umowę z agencją na ciągnik 116KM i te dwa wchodzą w grę.Oba mają plusy - JD - silnik 4,5l. kredyt 0% ,teoretycznie większa niezawodność.DF-lepsze wyposażenie, kabina amortyzowana, brak DPF Ceny zbliżone (oba z amortyzowaną osią w DF wyłączaną np.przy turze i w polu) ok 225tyś netto .Może jakieś sugestie z waszej strony.Z góry dziękuję
    • Przez JOHN1993DEERE
      Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.
      Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.
      Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.
      Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.
    • Przez mati46
      Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, ale chciałbym żebyście mi pomogli, ponieważ mam problem ze skrzynią biegów w MF 6110. Skrzynia 16x16. Problem jest taki, że nie mogę ruszyć dźwignią zmiany biegów na zapalonym silniku ani w prawo, ani w lewo. Tylko przód , tył tzn. biegi 3, 4. Na wyłączonym silniku wszystko jest dobrze. Z góry dziękuje za pomoc.
    • Przez strike51
      Witam,
      Mam problem z odpalaniem Johna. Pomimo zmiany akumulatorów (próba na dwóch nowych), silnik bardzo słabo kręci. W związku z czym podejrzewam, że problem tkwi w rozruszniku/reduktorze. Niestety nie mam patentu by go wykręcić. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie? A może, to nie rozrusznik?
      Dzięki za pomoc
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v