Skocz do zawartości

Polecane posty

Reyo    0

Witam, chciałbym was sie poradzis którego byście wybrali i dlaczego, valtra t133 hitech czy deutz fahr agrotron 6150. Ma służyć jako taki głowny koń w gospodarstwie mlecznym liczacym 60 sztuk i 48ha, czyli pług, agregaty, itp. Im więcej wypowiedzi na temat tym lepiej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekn1210    1

Ja bym brał deutza silnik 6 cyl. 6000 cm3 nie tak wyżyłowany jak w ciągnikach valtra skrzynia 6 biegów po 4 połówki razem po 40 przełożeń. Podnośnik 9t, ogólnie fajna mocna maszynka idealna do ciężkiej roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Valtra ma silnik o pojemności 6,6l i co? Jeszcze mniej wyżyłowany i do tego ma większy moment obrotowy.

 

6 biegów x 4 półbiegi to 40 przełożeń? To są 'tylko' 24 przełożenia, gdzie Valtra ma 36 wraz z automatyką zmiany półbiegów (ustawienia fabryczne + ustawienia własne). Co prawda DF też oferuje automatykę przełożeń, ale dopiero w wersji P lub za dopłatą, ale na chwilę obecną porównuje wersje standardowe.

 

Valtra ma lepszy rozkład mas, jest dłuższa, masywniejsza (cięższa o 1,5 tony), posiada większy rozstaw osi. Jak do ciężkiej pracy to z tej dwójki stawiam na Valtre T.

 

DF na pewno będzie tańszy, ale Valtra 'bardziej' jest stworzona do ciężkiej pracy, Deutz jest bardziej uniwersalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Reyo    0

Oferta valtry t133 h3 kształtuje sie (wszystko netto): podstawa 250 000 zł, amortyzowana oś przednia- 11 000,00 zł, amortyzowana kabina - 2 500,00 zł, przedni TUZ - 12 000,00 zł, przedni WOM - 10 000,00 zł, kolejne pary hydrauliki - po 1 800,00 zł za parę, klimatyzacja automatyczna - dopłata 1 500,00 zł, przekładnia EcoSpeed - 3 000,00 zł, pompa o wydatku oleju nie 73 a 90 l/min - 2 000,00 zł itd. w sumie do pełnego wyposażenia hitech trzeba zapłacic ok. 60 000 netto.

 

Najbardziej mnie zaskoczyły ceny przeglądów, nie wiem jak się kształtuje innych marek ale zaskoczyli mnie troche, 50 mtg - 1 500,00 zł, 500 mtg - 1 700,00 zł, 1000 mtg - 4 600,00 zł. Kolejne 1500, 2500, 3500... mtg - cena jak po 500 mtg, 2000, 3000, 4000... mtg - cena jak po 1000 mtg, netto i bez dojazdu.

 

Jak to oceniacie ? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ceny jak zawsze wysokie, ponieważ stawka za filtry i olej są 'extra', jak to zawsze na gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
overrange    1

Valtra tak jak kris14 napisał. A udźwig 9T w DF to ciekaw jestem co Ty tam podłączysz, trochę "podrasowane" te 9T na papierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Moim skromnym zdaniem na ten areał zważywszy na profil produkcji gospodarstwa aż nadto powinna wystarczyć sensowna 4 przy czym byłaby bardziej uniwersalna - bo w sumie ile on tych ciężkich prac będzie tych ciężkich prac wykonywał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Jeśli ciągnik będzie wykorzystywany do prac wymagających zwrotności typu ładowacz czołowy, kosiarka, prasa a przy krowach będzie tego sporo to lepiej brać mocne 4 cylindry, jeśli praca tylko w ciężkich pracach typu orka, siew to lepiej 6 garów.

 

6 biegów x 4 półbiegi to 40 przełożeń? To są 'tylko' 24 przełożenia,

24 biegi + 16 na reduktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×