Skocz do zawartości

Polecane posty

vdan    5

Witam.

Mam problem.

Zacznę od początku.

Podczas ostatnich mrozów odpaliłem ciągnik, przejechałem nim 1km , wyłączyłem silnik, po 4 godzinach na mrozie ( -8) wsiadłem odpaliłem ciągnik i przejechałem 100m - no i się zaczęło, ciągnik zgasł. W zbiorniku paliwa było z 15l, ciągnik nie odpala od 5 dni. Dolewałem paliwa- teraz jest 40l, odpowietrzałem pompą, wymieniłem filtr paliwa bo wytrąciła się parafina, zmieniłem akumulator kupując nowy, pompowałem i odpowietrzałem ale tylko przy filtrze paliwa, pompowanie dzisiaj zajęło mi 45minut, cały czas z paliwem leci powietrze, jak to możliwe?. Ciągnik nie odpala, nawet dymku nie ma.

Agrotron k110 2007 r. 2400mth, serwis w kompletną wymianą wszystkich filtrów olejów 10,2013.

Co może być przyczyną , może być taki zapowietrzony?, a może coś innego się stało?.

Ciągnik odmrażany od piątku kiedy to u mnie temperatura powyżej 0.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysioo094    0
Napisano (edytowany)

Może akumulator zamrożony też tak raz miałem z ciągnikiem i ze samochodem

Edytowano przez krzysioo094

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

w df k 110 pompa paliwa jest na pasek klinowy lub wielorowkowy sprawdż czy nie jest lużny . 2 jak wypalił całe paliwo z filtra i z pomp wtryskowych to naładuj akumlator kup PLAK środek do czyszczenia wnętrz samochodowych i użyj jako samostartu dmuchnij do obudowy filtra powietrz tylko filtry wyjmij inaczej nie odpalisz silnik df ma to do siebie że jak wypali paliwo z pomp to pużniej nie chce odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vdan    5

Akumulator nowy, kupiony i wymieniony już po mrozach, paska nie sprawdzałem, w filtrze paliwa jest paliwo, a w pompach to nie wiem, ok naładuje paliwo, a plak nie zaszkodzi?. Dmuchać w w obudowę i odpalać?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

plak łagodniej działa niż samostart niema tak mocnego spalania stukowego jeden musi odpalać a drugi psikać po trchu do filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Ok, jutro rano go atakuje. Najgorsze jest to że paliwo podczas mrozów było tragicznej jakości, nie pomyśleliśmy żeby kupić coś żeby się parafina nie wytrącała. Możliwe żę tak długo trzeba go odpowietrzać?, 45 min. pompką i cały czas praktycznie paliwo z powietrzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

jak jest mleczne paliwo to problem będzie odpalić poświeć do baku latarką jak jest takie białawe to niebędzie palił mial\łem takie r3 na serwisie to 2dni w garażu ogrzewanym około 15 stopni i dopiero to paliwo zaczeło sie klarować ale i tak spuściłem wszystko zalałem zimowym paliwem i dopiero odpalił df jak się zapowietrzy to jest gigantyczny problem go odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

W baku rzeczywicie jest mleczne, spuszcze jutro paliwo, wezmę z 3 wiadra i je dam do ciepłego pomieszczenia i ciepłe wleje. albo kupię verwę i wtedy zacznę walczyć , jak nie to serwis wzywam, bo strach jeszcze coś rozwalę i będzie. a W baku jest korek od dołu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

powinien być na imbus

 

jak masz problem to wzywaj serwis przyjadą odpalą wiem że są to koszty ale jak coś będzie nietak to ich problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

W baku rzeczywicie jest mleczne, spuszcze jutro paliwo, wezmę z 3 wiadra i je dam do ciepłego pomieszczenia i ciepłe wleje. albo kupię verwę i wtedy zacznę walczyć , jak nie to serwis wzywam, bo strach jeszcze coś rozwalę i będzie. a W baku jest korek od dołu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Kolego ja z agrofarmem miałem podobnie, 3 razy do niego podchodziłem bez skutku;P Mróz odpuścił, wczoraj odkręciłem oba filtry jeden wymieniłem a odstojnik płukałem. Pomogły zagrzane na piecu filtry i paliwo, poprzednio odpowietrzałem i kręciłem dwoma akumulatorami i nic. Dlatego spróbuj zrobić podobnie i przepchać to powietrze z układu, w końcu musi odpalić, skoro do końca chodził ok. Ja już też myślałem że może pompka poszła na pasku, bo tyle prób odpowietrzania bez odzewu i dymku z wydechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

pompy paliwowe te na pasek mają to do siebie że jak się ustawią w pozycji to pompowanie pompką nie poda paliwa trzeba trochę poruszyć silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Kolega ma rację, zapomniałem to dodać, że przy pompowaniu co jakiś czas przekręcam silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Czy mogło coś się stać z wtryskami?. Wzywam serwis bo już spać po nocach nie mogę. Ciągnik chodził do końca jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Myślisz tak od razu wtryski? Chyba że ktoś Ci wlał coś do baku to owszem. Ale skoro chodził jak trzeba, czyli zapewne odpalał dobrze, nie kopcił na biało, nie brakowało mocy, to wątpie. spróbuj jeszcze z tym paliwem i jak kolega pisał wyżej plakiem w dolot, od jednego razu nic się nie stanie, ja tak sprawdzałem w aucie czy mi rozrządu nie rozwaliło, okazało się że nastawnik w pompie, a spałem spokojnie bo odpalił na plaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Ciągnik zaskoczył, podgrzanie paliwa,wymiana filtrów PLAK i zaskoczył, prysnąłem dosłownie przez 1 sekundę i odpalił. Wielkie dz za pomoc !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Mogę Ci doradzić, żebyś już teraz zaopatrzył się w zimowe paliwo, na następną zimę. Pisałem o tym w innym temacie, też miałem takie problemy na przejściówce, a zanim będą mieli dobre paliwo i zejdzie Ci z filtrów to już jest za późno;P popytaj w dobrych cpn'ach na pewno mają do -30, zacznie się zima zalejesz tą ropą, i cieszysz się z tego jak DF dobrze pali w mrozy ;P Sprawdzone;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Dz za podpowiedź, teraz w zimę tylko verva

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Dokladnie tak, na wielu stacjach mowia, ze to jest zimowe paliwo ale tak naprawde jeszcze im nie zeszlo letnie. Wiec albo kupic uszlachetniacz i dolac albo kupic drozsze typu verva, dynamic, v-power, kilka zlotych wiecej ale nie meczysz rozrusznika, akumulatora, pompy i wielu innych rzeczy. Poza tym przed kazda zima zmiana filtrow paliwowych to podstawa. Szkoda tylko ze wybuliles kase na nowy akumulator, mogles probowac odpalic na kable od jakiegos innego sprzeta, ale juz poradziles . pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Właśnie , poszło ponad 500zł, ale główną przyczyną był praktycznie brak paliwa, w baku było około 15l, do tego ciągnik stał na górce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    3

Mój trzy razy padł przy odpowietrzaniu, a teraz dalej śmiga, gdzie nie ma okazji się doładować bo tylko do kiszonki teraz. A te uszlachetniacze nie zawsze działają, tym bardziej jak już przymrozi. Z dobrej stacji możesz zwykłe jak mają do -30 nie trzeba przepłacać za te powery, choć praca silnika jest o wiele przyjemniejsza na verwie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

w zimę ciągnik praktycznie stoi, nie mamy chodowli, potrzebny jest tylko do lasu na kilka dni więc jak kupię 100l vervy na zimę to styknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×