Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadam mtz 82 z 89r z biegami na srodku problem jest taki ze nie moge zmienic z terenowych na szosowe niewiem co sie stało jak by cos sie zablokowało moze mi doradzicie co zrobic zeby to odblokowac czt to wymaga jakiegos powaznego remontu?

Opublikowano (edytowane)

najlepiej ubezpieczyĆ i w torfniak potem zgłosic kradzież czekac az wypłacą odszkodowanie i przesiąsc sie na cos lepszego najlepiej JD. ;)

PZDR.

W ten sposób nie pomożesz koledze

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

A próbowałeś w czasie jazdy ruszać na terenowych i w czasie gdy ciagnik się toczy zmieniać przełożenia? Możliwe że wodzik temu winien jest, nie daje powrócić na inne przełożenia, a z resztą biegów jest dobrze?

Opublikowano

Chodzi o główną dźwignię czy o reduktor bliżej kierownicy? Możliwe, że sam mechanizm blokujący trzyma. Trzeba zdjąć podłogę i dekiel. bo inaczej to tylko można gdybać.

Opublikowano

on jest z 89r i ma jedna wajche na srodku podłogi w czasie jazdy nie próbowałem biegi chodza elegancko cos sie zblokowało tez mysle ze trzeba podloge zdjac to cos powaznego jak myslicie mielscie takie cos kiedys albo słyszeliscie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      xxxxxxxxxxxxxxx
    • Przez StreetSoldier
      Witam, od kilku dni już przeglądam to forum, czytałem już tu mnóstwo tematów i tak mnie jakoś naszło ;p żeby napisać, a raczej zapytać, czy wie ktoś może jak odblokować 5 bieg w Renault Ceres 85X ?? Żółw- jest 5 + półbiegi, zając-4 + półbiegi (5 nawet nie da rady włączyć). Skrzynia to Twinshift, a ciągnik z Francji więc nie dziwne, że zablokowany. Jężdżę tak już kilka lat, ale od tego lata muszę dużo jeździć ulicami... więc przejeżdżając jednego dnia kilkadziesiąt km, będzie różnica od tego jak szybko będę się przemieszczał...
       
      Pozdrawiam, Marcin
    • Przez RobciO1
      Witam nie znalazłem odpowiedniego tematu na to pytanie wiec zakładam nowy. Mam następujący problem w ciągniku MF 6130 nie rozłącz przedniego napędu oraz blokady, nie działa przełącznik od półbiegów ten przy kierownicy, oraz cały czas włączone są biegi terenowe (żółw). Na kokpicie podczas zapłonu świecą się wszystkie kontrolki (jak zawsze) natomiast potem wszystkie gasną t.j od blokady nie świeci mimo tego ze blokada jest włączona i nie można jej wyłączyć to samo z przednim napędem. Kontrolka żółw/ zając także nie świeci mimo tego ze cały czas jest na żółwiu i nie da sie zmienić przebitką na zająca. Od półbiegów nie świeci kontrolka C i D oraz ciągnik nie reaguje na żadna zmianę.
      PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC GDYŻ NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ NA ŻÓŁWIU.A CIĄGNIK JEST POTRZEBNY.
    • Przez Majjdann
      Co jest powodem wypadania biegów szosowych na reduktorze ( nie na lewarku ) pod obciążeniem tak wygląda sytuacja w skrzyni co wy byście wymienili .
       
      http://www.abload.de/image.php?img=dsc0252790isp.jpg
      http://www.abload.de/image.php?img=dsc025320hf44.jpg
      http://www.abload.de/image.php?img=dsc02524dvznf.jpg
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v