Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeden z użytkowników wypowiadał się że świece mogą grzać, ale nie tak jak powinni. Powinieneś każdą wykręcić i sprawdzić czy grzeje (robi się czerwona na prawie całej swojej powierzchni). Druga sprawa to dobrze rozpylone paliwo przez wtrysk, oraz kompresja bo to przy niej tworzy się wysoka temperatura i od temperatury zapala się mieszanka, im bardziej rozpylone tym łatwiej się zapala. Zmierz ciśnienie sprężania przy rozruchu. I może jakiś olej rzadszy wlej, bo też robi swoje. Co do rozrusznika to ja mam oryginał po regeneracji. Ponieważ nie miał siły przekręcić, a jak kręcił to za wolno. Zanim się zabierzesz za wymianę sprawdź jak odpali z po-pychu. Po naprawie też miał ciężko. Został zmieniony przewód z akumulatora do rozrusznika i ominięty wyłącznik prądu. Napięcie przy odpalaniu musi być powyżej 9 volt. Co do rozruszników szybkoobrotowych to słyszałem wiele negatywnych opinii. Że są dobre na lato, ale nie na zimę, bo są przeciążone i idą na złom. Jak już to nie chiński. Mój po kapitalnym tydzień temu odpalił bez problemu. Oczywiście grzałem na świecach. (zetor 7540)

Edytowane przez zetores
Opublikowano

witam . mam zetorka 8441 i mam z nim mały problem :( wczoraj jechałem sobie spokojnie a tu mi traktor zgasł , pierwsze co mi się nasunęło to może za mało ropy ale ropa dolana traktor odpowietrzany a tu nadal nie chce odpalić . trzeba było go holować na podwórko . dzisiaj zmieniłem filtr paliwowy wszystko przeczyściłem , pompka do przepompowywania wymieniona a tu nadal nie chce ciągnąć ropy z baku (w kieliszku pusto-zero ropy) . już sprawdzałem wszystkie przewody drożne . cały czas ta pompka tak leciutko chodzi , a może cały ten odstojnik jest zły ? proszę o pomoc bo straszny śnieg a pół kilometra drogi gruntowej sam nie odśnieżże bez pomocy proximy :D:D:D sorka nie wiedziałem gdzie to dodać bo jestem nowy :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym obstawiał, że paliwo gdzieś zamarzło. No ale skoro mówisz że przewody drożne to nie wiem

Opublikowano

sprawdź oczka i wchodzące tam śruby, końcówek przewodów paliwowych bo z własnego doświadczenia wiem,że tam najwięcej gromadzi się zanieczyszczeń. Czasem pompka nie może przebić powietrza w pompie wtryskowej więc trzeba poluzować odpowietrzniki może to coś da ?

Opublikowano

Ja bym obstawiał, że paliwo gdzieś zamarzło. No ale skoro mówisz że przewody drożne to nie wiem

 

 

wypiąłem zbiornik paliwa a podczepiłem pod baniak i wraz nie ciągnie paliwa

 

sprawdź oczka i wchodzące tam śruby, końcówek przewodów paliwowych bo z własnego doświadczenia wiem,że tam najwięcej gromadzi się zanieczyszczeń. Czasem pompka nie może przebić powietrza w pompie wtryskowej więc trzeba poluzować odpowietrzniki może to coś da ?

 

 

odpowietrzyłem na pompie i na filtrze i wraz nic :(

Opublikowano

Witam, ja też miałem problemy z odpalaniem swojego 8540. Już przy zerze ciężko było go odpalić. Okazało się że nie grzeje żadna świeca i do tego zepsuty jest regulator świec. Kupiłem nowe świece a regulator zamieniłem na przekaźnik i teraz włąnczam grzanie świec z kabiny dołożonym włącznikiem. 15-20 sekund i zapalał teraz nawet przy minus 15 bez podgrzewania grzałką którą też mam. Tylko akumulator musi być sprawny bo inaczej treż będzie problem.

Opublikowano

dokładnie jak wyżej kolega napisał . Poniżej zera muszą działać świece no i najlepiej rozrusznik magnetona z przekładnią ,bo te fabrycznie montowane, przy nowym 170ah akumulatorze, nie mają siły na skuteczne kręcenie tym bardziej ,że dochodzi sprężarka na stałe sprzęgnięta z silnikiem + pompa podnośnika (w wiekszości bez możliwości odłączenia)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bajek14
      Witam. Agrofotowicze proszę o pomoc. Mam możliwośc zakupu zetora z tego linku: https://www.olx.pl/oferta/zetor-5211-CID757-IDug9FB.html czy warto wogóle jechać i go oglądać za takie pieniądze? Bo cena kusi ale jest bardzo mała jak na ten model ciągnika i ewentualnie na co zwracać uwagę podczas kupna. Pozdrawiam😀😀😀
    • Przez Matey06
      Kupię zetora jak w temacie badź MTZ'a. Może być sprowadzony przygotowany do rejestracji, bądź z ważnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeniem.  Do 25k
    • Przez rolnik10_11
      Witam, kupię Zetora 5245, 6211, 6245, 7211, 7245, 7711, 7745 kupię jeden z tych modeli, od rolnika, cena jaka mnie interesuje to do 33tysiecy.  Najlepiej jakby ciągnik znajdował się w województwie śląskim bądź ościennych (Czechy i Słowacja też) Proszę o oferty
       
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v