Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
igorr

renault gasnie

Polecane posty

igorr    0

odpalam ciagnik a on po chwili gasnie

pracuje jakies 10sekund co moze byc za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorr    0

filtr dzisjaj wymieniomy i paliwo z banki podłaczone tak ze to jest wykluczone

a pozotym pompka zasilajaca sprawdzona i daje ale jak odkrece odpowietrznik z pompy wtryskowej to wcale paliwo nie idzie

ale jak odkrecam rurke od wtrysku to paliwo idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Jak do tej pory było dobrze a problem pojawił się z nastaniem dużych mrozów to na 95% problem jest w paliwie i zatykaniu małych przejść w układzie paliwa. Podłączenie tego samego paliwa z banki nic nie da, efekt będzie taki sam. Dobrym rozwiązaniem jak jest możliwość jest przystawienie grzałki do układu paliwowego,parafina która się wytrąciła po podgrzaniu się rozpuści i powinno być dobrze. Odradzam brnięcie w koszty, jeżeli przyczyną jest mróz.

Na przyszłość dobrym rozwiązaniem jest dolanie niewielkiej ilości benzyny do ON (dolewam 0,5 l benzyny na 40 l ON) skutecznie zapobiega to wytrącaniu się parafiny, ale jak już się wytrąciła to dolanie nie wiele da, dolewać trzeba przed spodziewanymi mrozami lub bezpośrednio po zatankowaniu na stacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Kolego nawet w nowych ciężarówkach zalecają lać 5% benzyny, więc na 40l spokojnie mozna wlać 2l. Jedno wam powiem - jest to sprawdzone, wcale nie za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Tego nie wiedziałem, z praktyki wiem że ta ilość którą podałem już wystarcza choć wytrawne ucho wychwyci zmianę w pracy silnika ale jest to zmiana na plus bo sil. chodzi bardziej miękko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Mi raz się poj....ło i latem w 30 stopniowe upały wlałem 8,4l benzyny na bak w astrze II (52l pojemność baku) Praca silnika się nie zmieniła tylko ciężej odpalał (tak jak by się przypowietrzał)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muflon19    0

Nawet nie wiecie jaki błąd robocie dolewając benzynę do ON... To było dobre w C360 a nie w silnikach z pompą rozdzielaczową rotacyjną... ON jak wiadomo jest tłusty tłuszcz ma właściwości smarne a benzyna jest sucha szybko odparowuje nie smaruje. Wiec jak ktoś przedobrzy z benzyną i uszkodzi pompe to wtedy problemy.

 

Co do problemu. Masz w pompie elektrozawór? Jeśli tak to może odcina ci go prąd. Z którego roku masz tą renówke?

Edytowano przez muflon19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Muflon19 masz rację tylko nie do końca, bo wg. Ciebie po co jest parafina w ON? Ano służy do smarowania, i co się robi jak parafina się wytrąci i filtr ją wyłapie? wg. mnie lepiej dolać min. ilość benzyny i zapobiec wytrąceniu parafiny niż jechać na ON z wytrąconą parafiną ( o ile się da).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Łatwo to stwierdzić, jak gasisz linką to nie ma elektrozaworu a jak kluczykiem to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Kolego serwis scania przy temperaturze -30 zaleca 5% benzyny - a tam są pompowtryski. Wiadomo najlepiej było by dolać jeszcze miksolu ale nie w tych warunkach. Powiem tyle że przy temp do -20 ropa powinna być OK (chyba że jest jeszcze letnia i posiada dużo bio ;[ )

Skoro wymieniłeś filtry i paliwo z bańki to zostaje jeszcze pompka zasilająca. Skoro paliwo nie idzie z odpowietrznika w pompie to albo pompka walnięta albo zacina się zawór przelewowy Tak miałem w silniku perkinsa 6 z pompą rotacyjną. Po prostu było za małe ciśnienie na pompie bo wszystko wracało powrotem i gasł. Zmień pompkę zasilająca i daj znać czy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Może zamiast benzyny wlewać dodatki obniżające temperaturę wytrącania parafiny z ropy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

koledzy dzis wymieniona pompka zasilajaca i nadal to samo gasnie po około 10 sekundach

czyli paliwo bezposrednio z banki do pompki zasilajacej dodam ze paliwo zimowe

filtr nowy i wraz jak pompuje pompka zasilajaca i odkrecam odpowietrznik na pompie to nie pokazuje mi sie tam paliwo

doradzcie co jeszcze sprwadzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Czekaj... a na pompie jeszcze masz filtr/sitko. Tam gdzie przykręcony przewód zasilający pompę wtryskową....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

W pompie jest sitko i zaworek, tylko złoz tak samo bo jak pomylisz cos to ne bedzie palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

gdzie w pompie jest te sitko i zaworek bo nie mam pojecia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

przewód od filtra u mnie jest na klucz 17 a nastepnie jest jakis nypel pewnie na klucz24 to mam to odkrecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
×