Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratuluję wytrwałości w remoncie i świetnego efektu końcowego. Przepraszam, ale nie jestem zbyt dobry w prawieniu pochwał. ;)

Możesz opisać w jaki sposób zamontowałeś ten odzyskiwacz oleju na gniazdach? W jaki sposób wpina się teraz przewód? Zewnętrzny pierścień jest zamocowany na stałe w stelażu a cofa się przewód?

Opublikowano

Zewnętrzny pierścień jest zamocowany na stałe w stelażu a cofa się przewód?

 

Dokładnie tak. W zwykłych klapkach na gniazda Fastera montaż szybkozłączek jest identyczny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jestem zachwycony Twoją pracą cierpliwością i trudem jaki musiałeś okazać przy remoncie :) obserwowałem wszystkie Twoje remonty i naprawdę widzę że masz talent do takich prac :) oby sprzęt chodziła jak najlepiej :) pozdrawiam :)

Opublikowano

No robota to pełen profesjonalizm, każdy szczegół dopracowany. Na prawdę szkoda używać. Maszyna dla kolekcjonera.

Posiadasz oryginalny zestaw kluczy narzędzi od c330, który był w schoweczku?

Opublikowano

tak jak w poprzednich remontach wyszło idealnie, no może ten splot kabli pod tylnym prawym błotnikiem nie bardzo, pewnie mozna było to inaczej upchnąć, ale i tak jest naprawdę bardzo dobrze, gratuluję

jakie koszta??? bo pamiętam że przy BABie i C-360 wszystko skrupulatnie liczyłeś

Opublikowano

Na początku powiem że dla mnie to remont przeprowadzony profesjonalnie :) chciałbym żeby chodź w połowie moja 30 wyglądała jak Twoja, ale moim zdaniem to obsługa rozdzielacza od tylnych wyjść hydrauliki będzie troszkę nie wygodna, bo będzie trzeba dość mocno się obracać na fotelu (a tak z ciekawości to co będziesz podczepiał że potrzeba 4 wyjść?)

@Maniek101 ja także mam wspomaganie od Agricoli i skręt pozostaje taki sam (pod warunkiem że drążek poprzeczny jest za osią)

@Bratrolnika co do kabli pod błotnikiem, to zgodzę się z tobą (lecz pragnę zaznaczyć że doszło tam gniazdo 3-pinowe więc i tak przewody są dobrze poprowadzone)

Opublikowano

Można było do lampy i gniazd pociągnąć przewody z jednego rozgałęzienia i nie robić nie potrzebnych i awaryjnych mostków w błotniku.

Ta niebieska szybkozłączka długo nie pożyje.

Opublikowano

robota genialna!!!

ale jak dobrze zauważyłem to przy pompie paliwowej jakimś cudem brakuje tej śrubki którą reguluje się dawkę paliwa, choć jest plomba, jest tylko ta zewnętrzna a nie ma tej która wkręca się w środek.

Opublikowano

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

nie no.... nie moge .

 

vitoma przynaj sie ,ten ciapek bedzie teraz stal nieuzywany pod brama ,a w ramch luzu i nudow zmontujesz przeszklona witryne i bedziesz kasowal pieniazki za ogladanie ........

Ten ciagnik nie jest teraz przeznaczony do uzytku ,tylko na wystawe. :) :) :)

Opublikowano

I jak się spisuje wspomaganie? Skręt się za bardzo nie zmniejszył :)?

 

Ciągnik skreca lepiej po skróceniu osi :). Dobija od ogranicznika do ogranicznika i jest jeszcze duzy zapas skoku siłownika.

 

Pieknie :wub:

A co nastepne bierzesz na warsztat ?

 

Aedes As3200 - kiedy - nie wiem, nie pytajcie sie :wacko: . Życie pokaże.

 

No robota to pełen profesjonalizm, każdy szczegół dopracowany. Na prawdę szkoda używać. Maszyna dla kolekcjonera.

Posiadasz oryginalny zestaw kluczy narzędzi od c330, który był w schoweczku?

 

Domyslam sie gdzie ten zestaw się znajduje (skrzynka ze starymi nie uzywanymi narzedziami w warsztacie). Nie wiem nawet dokładnie co wchodziło w jego skład i jakoś specjalnie mnie to nie interesuje. I tak orginalna skrzynke pod bakiem mam pusta, po co lakier ma sie w niej od srodka obijac ;). Jest skrzynka na błotniku.

 

 

tak jak w poprzednich remontach wyszło idealnie, no może ten splot kabli pod tylnym prawym błotnikiem nie bardzo, pewnie mozna było to inaczej upchnąć, ale i tak jest naprawdę bardzo dobrze, gratuluję

jakie koszta??? bo pamiętam że przy BABie i C-360 wszystko skrupulatnie liczyłeś

 

Tu też liczyłem ale juz widze ze chyba nie ma sensu o tym pisać .

 

Na początku powiem że dla mnie to remont przeprowadzony profesjonalnie :) chciałbym żeby chodź w połowie moja 30 wyglądała jak Twoja, ale moim zdaniem to obsługa rozdzielacza od tylnych wyjść hydrauliki będzie troszkę nie wygodna, bo będzie trzeba dość mocno się obracać na fotelu (a tak z ciekawości to co będziesz podczepiał że potrzeba 4 wyjść?)

@Maniek101 ja także mam wspomaganie od Agricoli i skręt pozostaje taki sam (pod warunkiem że drążek poprzeczny jest za osią)

@Bratrolnika co do kabli pod błotnikiem, to zgodzę się z tobą (lecz pragnę zaznaczyć że doszło tam gniazdo 3-pinowe więc i tak przewody są dobrze poprowadzone)

 

Wczesniej ten rozdzielacz byl używany ciągle do masztu i też był w tym miejscu i nie było to jakos specjalnie uciążliwe. Teraz bedzie używany ZNACZNIE rzadziej. Narazie to wogole ;) . Bo te gniazda sa tak "na zapas" , w planach mamy zakup nowego rozsiewacza nawozów 2 talerzowego z hydraulicznymi klapami, wiec tam znajda zastosowanie.

 

Można było do lampy i gniazd pociągnąć przewody z jednego rozgałęzienia i nie robić nie potrzebnych i awaryjnych mostków w błotniku.

Ta niebieska szybkozłączka długo nie pożyje.

 

Tam nie ma zadnej szybkozłączki - wszystko jest lutowane. To niebieskie to izolacja oczka.

 

Dzieki za komentarze :) .

 

Zostało mi troche czesci, troche wygrzebałem z szafy i chciałbym się ich pozbyc a troche szkoda wyrzucac...moze jest ktos chetny za symboliczne grosze (+koszt wysylki kurier to 15zl) ?

 

u3kb.jpg

1qwj.jpg

 

Kierownica orginal z tej c330 - nie malowana, nie picowana, bez pekniec, troche wyplowiały plastik - 30zl.

Mam też orginal tej z c360 - tamta jest znacznie ładniejsza - 45zł.

 

mxr9.jpg

15zl za wszystkie (zarowki sa).

 

9gqg.jpg

50zl za wszystkie (zarowki wszystkie sa i swieca).

 

g5no.jpg

15zl za wszystko.

 

woiy.jpg

 

2x wesem plastik + 1x wesem metal + 2x zelmot orginal z tej c330 - 20zl za wszystko.

 

nscy.jpg

 

orginal pilmet, gwint m22 - 15zl za obie.

 

36jx.jpg

vo7m.jpg

 

orginal pilmet, gwint m22 - 20zl za to wszystko.

 

sorry ze nie w giełdzie, ale tak akurat jestesmy przy temacie....prosze tylko nie pytajcie o te czesci tu w temacie a piszcie na PW.

Opublikowano

Świetna robota!!!

Naprawdę jestem pełen podziwu dla Ciebie. Jednak tak bardzo mnie ciekawią koszty tego remontu że nie wytrzymam. Może jednak podzielisz się z nami tą informacją?

Oczywiście z niecierpliwością czekam na kolejny remont maszyn.

Opublikowano

napisałeś że nie ma sensu pisać o kosztach, czemu??? wiem ze taka praca kosztuje, tym bardziej że wszystko jest zrobione na tip-top. I dodam jeszcze że podaniem kwoty uspokoisz wszystkich, którzy popatrzą na zdjęcia, i pomyślą że jak kupią farbę 4 puszki po 20zł to będą mieli ciągnik taki jak twój, że jedno popołudnie w garażu i ciągnik jak ta lala

Zresztą widzę że nie tylko ja jestem ciekaw kosztów...

A tak w ogóle to co to jest Aedes As3200???

Opublikowano (edytowane)

Vitoma czy remont kosiarki sadowniczej nadal aktualny (jak coś to wstawiaj zdjęcia bo myślę , że nie tylko ja nie moge siędoczekać kolejnego remontu twojego wykonania)???

Pozdrawiam.

Edytowane przez michal2709

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v