Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam taki problem...sprowadziłem Deutza Agrotrona 85 z 2001r. z Niemiec i ciągnik posiada jedną wadę. Niemiec nie za dobrze mi to wytłumaczył. Chodzi o jakiś czujnik, który zakłóca gaszenie ciągnika. To znaczy muszę ciągnik zgasić na luzie, żeby go odpalić. Powiedział mi, że jak zgaszę na biegu to go już nie odpalę bo ten czujnik jest do wymiany.Czy wiecie może o co chodzi ? Druga sprawa jest taka, że jak ciągnik zjeżdżał z lawety to bujnęło nim i się zapowietrzył. Czy odpali normalnie po dolaniu paliwa czy trzeba go wspomóc np plakiem? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Ile masz w nim paliwa? W moim jak na miarce sprawdzam to przy 12 cm od dna zaczyna powietrze łapać. Możesz go trochę plakiem potraktować.

 

Edit:

Co do tego czujnika to powinno być tak, że jak zgasisz go na biegu to musisz na luz wrzucić żeby odpalić, bo na biegu nie odpali. Czy w ogóle nie chce zapalić? Sprawdzałeś to?

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

tak na wbitym biegu w ogóle nie nie zakręci, ja na jesieni chciałem wyjeździć letnie paliwo, jeździłem aż na wskaźniku pokazywało na 0, nie wiem ile w baku zostało ale później po wlaniu paliwa normalnie odpalił.

 

wie ktoś może gdzie leci wężyk od spryskiwacza przedniego, albo jak się do niego najszybciej dostać, bo mam urwany gdzieś pod kabina od strony maski

Opublikowano

Witam wszystkich, mam taki problem...sprowadziłem Deutza Agrotrona 85 z 2001r. z Niemiec i ciągnik posiada jedną wadę. Niemiec nie za dobrze mi to wytłumaczył. Chodzi o jakiś czujnik, który zakłóca gaszenie ciągnika. To znaczy muszę ciągnik zgasić na luzie, żeby go odpalić. Powiedział mi, że jak zgaszę na biegu to go już nie odpalę bo ten czujnik jest do wymiany.Czy wiecie może o co chodzi ? Druga sprawa jest taka, że jak ciągnik zjeżdżał z lawety to bujnęło nim i się zapowietrzył. Czy odpali normalnie po dolaniu paliwa czy trzeba go wspomóc np plakiem? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam

 

Zapewne chodzi o czujnik położenia dźwigni biegów.

Co do odpalania to lepiej nie ryzykować z żadnym samostartem. Jak się zapowietrzył to zdejmij pasek klinowy i np. wiertarką chwile pokręć pompką paliwa, zaciągnie paliwo i powinien normalnie odpalić.

 

@tomek0889

Chyba nie jest trudno wyśledzić dokąd idzie wężyk od spryskiwacza :P Tym bardziej ze szklanej kuli nie wywróżymy gdzie jest pęknięty.

Co do wskaźnika paliwa to nawet jeśli wskazuje 0 to w baku powinno być jeszcze co najmniej 30 litrów.

Opublikowano

no właśnie jak się patrzy od zbiorniczka to idzie gdzieś po środku kabiny ale gdzie dokładnie to nie widać z żadnej strony, co innego gdyby dało się go wyciągnąć to bym złączył i puścił byle gdzie aby do maski :) ale on gdzieś tam jest przymocowany

Opublikowano

 

Zapewne chodzi o czujnik położenia dźwigni biegów.

Co do odpalania to lepiej nie ryzykować z żadnym samostartem. Jak się zapowietrzył to zdejmij pasek klinowy i np. wiertarką chwile pokręć pompką paliwa, zaciągnie paliwo i powinien normalnie odpalić.

 

@tomek0889

Chyba nie jest trudno wyśledzić dokąd idzie wężyk od spryskiwacza :P Tym bardziej ze szklanej kuli nie wywróżymy gdzie jest pęknięty.

Co do wskaźnika paliwa to nawet jeśli wskazuje 0 to w baku powinno być jeszcze co najmniej 30 litrów.

 

 

 

 

Witam ponownie, kolego powiedz mi wiesz coś o tym czujniku? Według Ciebie jest to ten czujnik?Gdzie się on znajduje? Istnieje możliwość odpalenia tego ciągnika bez tego czujnika (jakbym go wyjął)? Mówisz, że paliwa powinno być jeszcze 30ltr. jak wskazówka się nie rusza? A wiesz może gdzie jest spuszczanie z bloku płyny chłodniczego lub ewentualnie jak się spuszcza cały płyn ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v