Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lhanusz

Deutz Agrotron 85 2001r.

Polecane posty

lhanusz    0

Witam wszystkich, mam taki problem...sprowadziłem Deutza Agrotrona 85 z 2001r. z Niemiec i ciągnik posiada jedną wadę. Niemiec nie za dobrze mi to wytłumaczył. Chodzi o jakiś czujnik, który zakłóca gaszenie ciągnika. To znaczy muszę ciągnik zgasić na luzie, żeby go odpalić. Powiedział mi, że jak zgaszę na biegu to go już nie odpalę bo ten czujnik jest do wymiany.Czy wiecie może o co chodzi ? Druga sprawa jest taka, że jak ciągnik zjeżdżał z lawety to bujnęło nim i się zapowietrzył. Czy odpali normalnie po dolaniu paliwa czy trzeba go wspomóc np plakiem? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ile masz w nim paliwa? W moim jak na miarce sprawdzam to przy 12 cm od dna zaczyna powietrze łapać. Możesz go trochę plakiem potraktować.

 

Edit:

Co do tego czujnika to powinno być tak, że jak zgasisz go na biegu to musisz na luz wrzucić żeby odpalić, bo na biegu nie odpali. Czy w ogóle nie chce zapalić? Sprawdzałeś to?

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek0889    1

tak na wbitym biegu w ogóle nie nie zakręci, ja na jesieni chciałem wyjeździć letnie paliwo, jeździłem aż na wskaźniku pokazywało na 0, nie wiem ile w baku zostało ale później po wlaniu paliwa normalnie odpalił.

 

wie ktoś może gdzie leci wężyk od spryskiwacza przedniego, albo jak się do niego najszybciej dostać, bo mam urwany gdzieś pod kabina od strony maski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Witam wszystkich, mam taki problem...sprowadziłem Deutza Agrotrona 85 z 2001r. z Niemiec i ciągnik posiada jedną wadę. Niemiec nie za dobrze mi to wytłumaczył. Chodzi o jakiś czujnik, który zakłóca gaszenie ciągnika. To znaczy muszę ciągnik zgasić na luzie, żeby go odpalić. Powiedział mi, że jak zgaszę na biegu to go już nie odpalę bo ten czujnik jest do wymiany.Czy wiecie może o co chodzi ? Druga sprawa jest taka, że jak ciągnik zjeżdżał z lawety to bujnęło nim i się zapowietrzył. Czy odpali normalnie po dolaniu paliwa czy trzeba go wspomóc np plakiem? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam

 

Zapewne chodzi o czujnik położenia dźwigni biegów.

Co do odpalania to lepiej nie ryzykować z żadnym samostartem. Jak się zapowietrzył to zdejmij pasek klinowy i np. wiertarką chwile pokręć pompką paliwa, zaciągnie paliwo i powinien normalnie odpalić.

 

@tomek0889

Chyba nie jest trudno wyśledzić dokąd idzie wężyk od spryskiwacza :P Tym bardziej ze szklanej kuli nie wywróżymy gdzie jest pęknięty.

Co do wskaźnika paliwa to nawet jeśli wskazuje 0 to w baku powinno być jeszcze co najmniej 30 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0889    1

no właśnie jak się patrzy od zbiorniczka to idzie gdzieś po środku kabiny ale gdzie dokładnie to nie widać z żadnej strony, co innego gdyby dało się go wyciągnąć to bym złączył i puścił byle gdzie aby do maski :) ale on gdzieś tam jest przymocowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lhanusz    0

 

Zapewne chodzi o czujnik położenia dźwigni biegów.

Co do odpalania to lepiej nie ryzykować z żadnym samostartem. Jak się zapowietrzył to zdejmij pasek klinowy i np. wiertarką chwile pokręć pompką paliwa, zaciągnie paliwo i powinien normalnie odpalić.

 

@tomek0889

Chyba nie jest trudno wyśledzić dokąd idzie wężyk od spryskiwacza :P Tym bardziej ze szklanej kuli nie wywróżymy gdzie jest pęknięty.

Co do wskaźnika paliwa to nawet jeśli wskazuje 0 to w baku powinno być jeszcze co najmniej 30 litrów.

 

 

 

 

Witam ponownie, kolego powiedz mi wiesz coś o tym czujniku? Według Ciebie jest to ten czujnik?Gdzie się on znajduje? Istnieje możliwość odpalenia tego ciągnika bez tego czujnika (jakbym go wyjął)? Mówisz, że paliwa powinno być jeszcze 30ltr. jak wskazówka się nie rusza? A wiesz może gdzie jest spuszczanie z bloku płyny chłodniczego lub ewentualnie jak się spuszcza cały płyn ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk01
      Witam poszukaje informacji i opini na temat ciągnika DF 5110c . Chodzi mi głównie o spalanie awarie itd

    • Przez makos2
      Witam posiadam problem związany z ciągnikiem Deutz Fahr Agroton 150. Mianowicie co jakiś czas wyskakuje mi błąd EB który uniemożliwia mi dalszą jazdę ciągnikiem, muszę go zgasić a następnie odpalić aby móc znów jechać. Z tego co wiem błąd EB dotyczy czujnika położenia sprzęgła. Zakupiłem nowy czujnik oraz go zamontowałem lecz błąd nie ustał. Sprawdziłem okablowanie i wszystko jest w porządku - przynajmniej tak mi się zdaję . A więc moje pytanie jest takie, w czym może być problem ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
       
    • Przez cccepik
      Witam znajomy ma DF Agrotron 90 z 1999roku problem następuje po zmianie profilu przednich opon z 85 na 70 dodam że tylne opony nie były zmieniane i mają 420/85/38. podobo coś tłucze i szarpie podczas włączania przodu. pytanie moje jest następujące czy da się w tym modelu przestawić stałą kół???
    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie odnośnie ASM ponieważ na wyświetlaczu nie pokazuje mi w % uślizgu kół chociaż powinno się to wyświetlać a i jeszcze od czego jest EMC na wyświetlaczu
×