Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wrkus13    13

Witam wszystkich posiadaczów Mf. Chciałbym prosić o pomoc a mianowicie wytłumaczę o co chodzi. W Lipcu 2013 roku stałem się posiadaczem masseyja 3065. Jako wygląd pozostawiał wiele do życzenia postanowiłem wraz z tatą go pomalować ( maska, błotniki, kabina, grill) Wszystko pięknie, i wgl ale po złożeniu wszystkiego zaczęły się dziać problemy z elektryką, na początku po naciśnięciu hamulca zapalały się wszystkie światła, ale to po jakimś czasie o dziwo ustało, teraz natomiast po wyłączeniu ciągnika wszystkie kontrolki gasną oprócz kontrolki od napędu która cały czas się żarzy, gdy ciągnik jest odpalony też się żarzy albo po naciśnięciu guzika od napędu pali się normalnie, i otóż nie wiem gdzie szukać przyczyny, i na dodatek zginął prąd od wentylatora, radia i wycieraczek, jedynie pali się lampka, wszystkie bezpieczniki w kabinie są całe. Może słaby styk masy jest? Mam nadzieję że jakoś może spróbujecie Mi pomóc bo już nie wiem gdzie szukać :/. W kabinie wszystkie bezpieczniki wyjmowałem i pryskałem sprejem do styków ale nic to nie pomaga :( Proszę o jakieś rady, Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Ja bym obstawiał na słabą masę, musisz posprawdzać styki od masy i te miejsca w których kabel jest zmasowany do ramy. Może byc też tak, że niby kabel będzie łaczył i ładnie przylegał do korpusu ciągnika, a w środku może być ułamany od starości i drgań. A podczas malowania rozłączałeś elektrykę? Jeśli tak to w tych miejscach w których rozłączałeś musisz posprawdzać kostki i czy na pinach jest przejście prądu :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    2502

Sprawdź dokładnie masę, może przy składaniu coś się obluzowało...


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slajders25    14

Jeśli chcesz sprawdzić czy jakiś kabel masowy nie jest przerwany w izolacji to weź pociągnij dodatkową masę oddzielnym kablem od minusa aku do miejsca gdzie masa łączy się z ramą. Przewody masowe mają zazwyczaj czarny kolor choć nie jest to reguła. Dodatkowo popsikaj wszystkie wtyczki zbiorcze (takie okrągłe z dużą ilością pinów) preparatem typu kontakt. Jest to żmudna praca ale warto to zrobić bo tak jak wcześniej pisano w starych ciągnikach takie chochliki się zdarzają a ich znalezienie jest naprawdę trudne. Miałem podobny problem w sezonie a znalezienie usterki zajęło mi ponad tydzień. Dodatkowo jak dzwoniłem do miejscowych mechaników to co "znachor" to inna diagnoza Życzę powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj