Skocz do zawartości

Polecane posty

wrkus13    1

Witam wszystkich posiadaczów Mf. Chciałbym prosić o pomoc a mianowicie wytłumaczę o co chodzi. W Lipcu 2013 roku stałem się posiadaczem masseyja 3065. Jako wygląd pozostawiał wiele do życzenia postanowiłem wraz z tatą go pomalować ( maska, błotniki, kabina, grill) Wszystko pięknie, i wgl ale po złożeniu wszystkiego zaczęły się dziać problemy z elektryką, na początku po naciśnięciu hamulca zapalały się wszystkie światła, ale to po jakimś czasie o dziwo ustało, teraz natomiast po wyłączeniu ciągnika wszystkie kontrolki gasną oprócz kontrolki od napędu która cały czas się żarzy, gdy ciągnik jest odpalony też się żarzy albo po naciśnięciu guzika od napędu pali się normalnie, i otóż nie wiem gdzie szukać przyczyny, i na dodatek zginął prąd od wentylatora, radia i wycieraczek, jedynie pali się lampka, wszystkie bezpieczniki w kabinie są całe. Może słaby styk masy jest? Mam nadzieję że jakoś może spróbujecie Mi pomóc bo już nie wiem gdzie szukać :/. W kabinie wszystkie bezpieczniki wyjmowałem i pryskałem sprejem do styków ale nic to nie pomaga :( Proszę o jakieś rady, Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Ja bym obstawiał na słabą masę, musisz posprawdzać styki od masy i te miejsca w których kabel jest zmasowany do ramy. Może byc też tak, że niby kabel będzie łaczył i ładnie przylegał do korpusu ciągnika, a w środku może być ułamany od starości i drgań. A podczas malowania rozłączałeś elektrykę? Jeśli tak to w tych miejscach w których rozłączałeś musisz posprawdzać kostki i czy na pinach jest przejście prądu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    342

Sprawdź dokładnie masę, może przy składaniu coś się obluzowało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slajders25    11

Jeśli chcesz sprawdzić czy jakiś kabel masowy nie jest przerwany w izolacji to weź pociągnij dodatkową masę oddzielnym kablem od minusa aku do miejsca gdzie masa łączy się z ramą. Przewody masowe mają zazwyczaj czarny kolor choć nie jest to reguła. Dodatkowo popsikaj wszystkie wtyczki zbiorcze (takie okrągłe z dużą ilością pinów) preparatem typu kontakt. Jest to żmudna praca ale warto to zrobić bo tak jak wcześniej pisano w starych ciągnikach takie chochliki się zdarzają a ich znalezienie jest naprawdę trudne. Miałem podobny problem w sezonie a znalezienie usterki zajęło mi ponad tydzień. Dodatkowo jak dzwoniłem do miejscowych mechaników to co "znachor" to inna diagnoza Życzę powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×