Skocz do zawartości
oaxis3333

Renault ares 710 wałek wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
oaxis3333    34

Witam!

Mam problem z wałkiem wom z pod którego wycieka olej

po rozebraniu ukazał się oring a więc

: czy tylko on go uszczelnia ?

ma ktoś katalog do aresa i mógł by mi przesłać na email fotkę albo wytłumaczyć bliżej ?

czy ten wałek jest osadzony w głębi na łożysku ?

po wyciągnięciu wałek miał długość ok 25 cm .

proszę o odp : pozdrawiam OAXIS3333


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

 

 

Dzięki ale to jest serwis a mi chodziło tylko o to czy ktoś z użytkowników wie jakto tam jest ...

Serwis by za dużo zaśpiewał a myślę że samemu mógł bym to uszczelnić ...:)


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W pierwszym linku masz katalog online poszukaj sobie co i jak a czesci to ci radze kupic oryginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

Już jest po problemie

Dziekuję wszystkim aktywnym !

pozdrawiam oaxis3333

 

Temat do zamknięcia


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    10

Ja mam taki problem że włącza wałek się i po kilku sekundach zaczyna mrugać kontrolka wom-u i się wyłącza. Podejrzewam że to wina czujnika, który nie daje sygnału na sterownik że wom pracuje i awaryjnie go wyłącza, identycznie jak w przypadku przeciążenia czy wciśnięcia przycisku na błotniku. Może ktoś miał coś podobnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dami147    15

kolego mam podobny problem włączam wałek, chwile pochodzi i sie wyłącza przeważnie chodzi jak zimny, bo jak sie rozgrzeje to już ciężko żeby się włączył, i tak myślałem czy to nie tarczki przypadkiem, bo też jak jadę i chce wrzucić mniejszy półbieg, to czasami zejdzie o jeden, a czasami nie zejdzie, a jak wcisnę jeszcze raz to schodzi o 2 półbiegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez YTheFreeDead
      Słuchajcie. W zimę zakupiłem Ursusa 1224 w bardzo dobrym stanie. Wszystko byłoby z nim dobrze jeśli nie ten wałek wom, który nie włącza się przy kierownicy, to znaczy, jak włączy się pod siedzeniem to kręci się, co z nim może być nie tak? Poprzedni właściciel powiedział, że wcześniej wszystko dobrze chodziło tylko, że coś w tym rozdzielaczu zamarzło( Nie wiem co mu mogło tam zamarznąć). Co według was może być popsute może ktoś to już naprawiał? Czy może być to pompa hydrauliczna? Dodam, że przyśpieszacz nie działa (z tego co wiem to zaspawany) i czasami przy postoju znacznie ciężko kręci się kierownicą w prawo ale w jeździe to nie przeszkadza. Gdy ktoś coś może wiedzieć w tej sprawie to proszę pisać.

×