Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koleżanko podejrzewam że jest żle załączona w moim jest podobnie niby zgrzyt włączania słychać ale nie pompuje ,trzeba przekręcając słuchać czy zaczęła pracować, jeśli nie, to czynność powtórzyć najlepiej na gasnącym silniku wtedy zgrzyt jest mniejszy i łatwiej zazębia .

Opublikowano (edytowane)

dlatego ciężko załączyć ,nieraz trzeba lekko cofnąć do tyłu aby zalączyła ,albo kilkakrotnie przekręcać ,nie wiem czym jest to spowodowane ja nauczyłem sie już włączać w ten sposób ,kwestia wyczuci

Druzja na ruskom jazykie,nie wsje znajut kak ;) .

Edytowane przez Tomasz78
Opublikowano

Sprzwdź czy nie ucieka powietrze, czy zawór jest prawidłowo wyregulowany i czy zaworki w głowicy zamykają się szczelnie. To najczęstsza przyczyna braku ciśnienia.

Nieszczelność znajdziesz na słych ostatecznie mydliny. Zaworki na silniku sprawdzając czy w czasie pracy silnika po przytkaniu ręka ssącym nie wraca się powietrze a wydechowy nie traci ciśnienia. A najlepiej było by wyjąć. Jeśli to jest ok to zawór przy butli czy nie wypuszcza powietrza zanim dojdzie do prawidłowego ciśnienia.

Opublikowano

Najważniejsze gdzie daje małe ciśnienie czy na butlę czy na wąż do pompowania ,bo jeśli chodzi Tobie o pompowanie np. kół to najpierw musisz spuścić wszystkie powietrze z butli pod spodem , aby zamknął się zawór rozdzielający.

Opublikowano

jeśli zawór nie puszcza tylko sprężarka nie może nabić to zaworek w głowiczce może się przycinać i pompuje do pewnego ciśnienia a dalej nie daje rady, u mnie tak było

Opublikowano

Witam

Czy może ktoś się orientuje jak się reguluje zawór regulatora ciśnienia powietrza, ponieważ zamontowałem nową sprężarkę a powietrza w ogóle przez ten zawór nie daje tj. nie pompuje do butli ani na przewód do pompowania kół, przed zaworem powietrze jest 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rafalpronar82a
      montuje sprężarkę w mf 3090 silnik perkins i nie wiem gdzie podłączyć obieg oleju powrót znalazłem ale skąd wziąści ciśnie myślałem o czujniku oleju wstawić trójnik ale czy nie spadnie mi ciśnie oleju w silniku skąd jest brany oryginalnie obieg oleju do sprężarki ?
    • Przez tumek19
      Posiadam ursusa c360 3p. Mam zamontowaną w nim sprężarke od stara(foto w dziale wynalazki).
      Ale zaczyna się psuc. Przykładając ręke do odolejacza pojawia sie olej.. I to dośc dużo.
      Co może byc winne? Prosze o pomoc.
    • Przez energe
      Dobry wieczór wszystkim,
       
      mam pytanie do Was. Czy może mi ktoś powiedzieć jak należy sprawdził układ powietrzny w ciągniku?. Od przeszło 20 lat nieużywany ale zamontowany jest i chciałbym go uruchomić. Sprężarka na pewno sprawna. Co się dzieje po napompowaniu butli?, upust powietrza następuje czy co ?
       
      pozdrawiam
      Łukasz
    • Przez ketrab
      Witam
      kto mi doradzi jaką sprężarkę kupić. potrzebuje takiej która ma własne smarowanie ma dosyć dobrą wydajność i bedzie trwała, mam zamiar ją zamontować na prasie aby sprężała powietrze do odmuchiwania np: aparatów, orginalna jest bardzo droga dlatego poszukuje jakiejś alternatywy. gdybym miał ciągnik z pneumatyką nie było by problemy ale montaż w ciągniku mi się wcale nie opłaca. od jakiego ciągnika polecanie? Sprężarka od C-330 widzi mi się za licha, a od c-360?? albo od jakiegoś fergusona? doradźcie
    • Przez rolniku360
      Witam.
      chce zbudować kompresor zasilany silnikiem 5 kw i 2 sprężarek od c385 i jednej ze stara hs 19 i mam taki problem jak w tej sprężarce zregenerować głowiczkę ponieważ tam jest głowiczka łączona z cylindrem a nigdzie nie mogę znaleźć zestawu naprawczego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v