Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czemu akurat na ten model jestes nastawiony?czy chodzi ci o wiekszy silnik?poczytaj artykuły o 1075 badz 1177 sa to podobne kombajny tylke ze ten twój ma wiekszy silnik, 6 wytrzasaczy no i troszke wieksza moc przerobową. napisz co cie konkretnie interesuje to zawsze cos ktos napisze.

Opublikowano

Przerób napewno dużo wiekszy ale słyszałem o paru przypadkach ze pekaja w nich wały od klawiszy moze byc to spowodowane zbyt duzym przepływem masy przes 6 klawiszy .Wszystko zalezy na jakim areale miałby pracować ?

Opublikowano

Przerób ''dużo większy'' to pojęcie zbyt ogólne. Wał od klawiszy jest podparty na środku i jeżeli pęka to wina złej regulacji łożyskowania. Sita także są dzielone. Uważam, że xx85 jest to mocniej zrobione, rozwiązane jak w xx75

Opublikowano

Ja moim kosiłem tylko pierwszy rok jestem z niego bardzo zadowolony ,w rzepaku kosi 2, 2.5ha na godzine .Obok mnie jechał tc 54 i tą samą pszenice kosił dużo wolniej ;)Kombjan jest zbudowany prosto a fakt iż pękają w nich wały może być z zle wylegurowanych klocków pod klawiszami .Jestem z niego bardzo zadowoly ponieważ bez żadnej awarii wykosił ok 100 ha .Większy komfort jazdy niż w bizonie ,kabina pochylona do przodu półokrągła nie trzeba stać widać cały heder ;)

Opublikowano

Kolego co ty porównujesz jelonka do bizona. skoro tak temat sie rozwinał to moze wypowie sie ktos jaka jest np różnica w parametrach miedzy modelem 975 x 1075 x 1177.

Praktycznie te same silniki, gabaryt podobny.

Opublikowano

Ten komnajn z pewnością ci wystarczy jest wydajny .Sprawdz tylko czy hydro jak się nagrzeje nie będzie gorące .Najlepiej nagrzej kombajn i podjedz pod górkę powinien on na kązdym biegu ciągnąć .Jeżeli nie to koszt naprawy pompy może być dość spory ;).

Opublikowano (edytowane)

Jednak kupiłem ale 1188 hydro4 z przystawka do kukurydzy 5 rzędów i stołem do rzepaku,heder 4,8m,sieczkarnia, na zewnątrz ma kilka zaprawek ale w środku cacy można się położyc w białej koszuli i nic żadnej słomki ani ziarka.Dzięki za wasze podpowiedzi :Dpost-74906-0-24806800-1389214883.jpg

Edytowane przez matrix1999k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v