Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MyszaXD

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4

Polecane posty

MyszaXD    0

Witam wszystkich. Mam taki problem iż mam zegar od ładowania i cały czas mruga czerwona kontrolka ale napięcie pokazuje? Mam też problem z zegarem od poziomu paliwa więc zalałem go do pełna a tu nic cały czas stoi w miejscu a kontrolka świeci jak głupia. Koledzy proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z takim problemem? Z góry wielkie dzięki pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wielokrotnie spotkałem się z takim problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panie moderatorze co Twoja wypowiedz wnosi do tematu :blink:

Autor pytał czy ktoś spotkał się z takim problemem więc odpowiadam, że tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

u mnie ta kontrolka pali się od jakiś 3-4lat i nic się nie dzieje, a jeśli chodzi o wskaźnik poziom paliwa to albo pływak jest dziurawy albo przewód gdzieś się przetarł i dotyka do masy(u mnie tak było)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

@Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...

@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc. Spalony bezpiecznik powodowal by raczej staly efekt a nie mryganie. Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...

No to niech sprecyzuje swoje pytanie. Bo na tak ogólnie postawione można odpowiedzieć w ten sposób: uszkodzony jest układ wskazywania napięcia i poziomu paliwa. Ale to przecież sam już wie.

@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc.

Nie do końca jest tak jak piszesz. Ten czujnik mierzy bezpośrednio poziom paliwa, a jaką metodą mierzy nie będę się rozpisywał.

Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.

Nieprawda. Ta pucha to jest układ prostowniczy lub przetwornica napięcia (w zależności od wersji). Napięcie na rozruszniku stale wynosi 24V. A to przetwornica lub układ prostowniczy ma za zadanie umożliwić ładowanie szeregowo połączonych akumulatorów napięciem 24V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

@Elektrotechnik Co do rozrusznika pisalem co innego niz myslalem, wystarczy zwykly miernik napiecia i widac p

od razu, ale jest tak jak mowisz 24v jest zawsze na zacisku pradowym i dopiero wlacznik elektromagnetyczny mostkuje go ze stykiem idacym do silnika rozrusznika.

 

Co do reszty spieral sie nie bede ale jesli ta pucha spelnia takie funkcje jak mowisz to w takim razie alternator(ponoc 5-cio fazowy) nie ma zadnych diod prostowniczych ani regulatora, po prostu sa tam tylko uzwojenia tak??

 

Czy zeczywiscoe ta przetwornica daje 24v i laduje szeregowo czy ladowanie odbywa sie w sposob rownolegly napieciem 12v(bedac super dokladnym ok14,3v ale nie o to chodzi)?? Mam madzieje ze niczego nie pomylilem...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam Panowie jestem nowy na AF , więc proszę o wyrozumiałość . Do rzeczy , macie jakiś sprawdzony sposób na owijającą się trawę / lucernę na wale napędowym przedniego napędu w pronarku 82 SA ? ,ponieważ podczas prasowania dosyć często przy większych pokosach owija się materiał na wale napędowym i w ubiegłym sezonie owinęło mi się tak na wale kardana że aż powykrzywiało te osłony oryginalne a mianowicie wg. katalogu przednią i pośrednią i teraz mam takie pytanie .Czy są jakieś osłony na cały wał ? bo te oryginalne osłaniały tylko łączenia (krzyżaki) szukałem sporo ale nigdzie nie mogę tego znaleźć . Czy może od czegoś innego można podpasować ?
    • Przez zbigniew1968
      Witam,
      mam taki problem. Na moim 952 miałem zamontowany podnośnik Stoll na joystiku podłączony bezpośrednio pod pompę hydrauliczną. obecnie zdemontowałem go. Problem polega na tym, że nie wiem co zrobić z otworami gdzie podłączony był podnośnik? Zaślepić czy powinno się coś tam podłączyć, połączyć itd... Nadmienię że dwa węże były podłączone do pompy a trzeci do zbiornika oleju.
      Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć coś w temacie, za co góry dziękuję.
    • Przez Delbeta
      Witam
       
      Mam problem z ładowaniem prądu w belarus 820 2016 rok i okazało się po wyciągnięciu wsuwki od bezpiecznika świec żarowych że ładownaie wzrosło a wskazówka jest na zielonym polu (wcześniej na żółtym 12.5 max )  Mam pytanie gdzie kabel od świec jest przymocowany do stacyjki bo wychodzi na to że nawet na właczonym silniku świece grzeją co powoduje spadek napięcia i rozładowywanie akumulatorów .
    • Przez TomeG
      Witam! Panowie mam problem w moim Belarusie 820 obroty na biegu jałowym dochodzą do 1300. Jak je zmniejszyć i co jest przyczyną. Dodam że regulacja na cięgiełku do pompy się już skończyła . Czy ktoś miał już taki problem i jak go rozwiązał. 
    • Przez kuba__7
      Witam, jakie są róznice w silniku belarusa 920 wolnossącego a belarusa 952 turbodołowanego (w sensie czy wał, pierścienie, tłoki są takie same czy się czymś róznią), 
×