Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja kolego mialem ten sam problem w proximie 8441 i w fendt-dzie ale jak sie okazalo w fendt-dzie byly dwa zle kable ze soba zaizolowane a w proximie to zrobili jak pojecchalem na przeglad:)

Opublikowano

Kurcze chłopaki ja też bym chciał coś zrobić z tymi światłami bo jak pracuje turem w nocy to musze mnieniac raz dolne raz górne.. <_< a tak myslałem ze jak tam jest ten przełącznik od świateł przeciwmgielnych to jakby tam przełozył jkaos kable od tych u góry to moze by sie paliły wszystkie?? :rolleyes: Napiszcie co o tym sądzicie....

Opublikowano

Mam problem.W Zetorze 9540 nie moge włączyć przednich świateł gdy są włączone reflektory na kabinie i odwrotnie :angry: .Kompletnie niemoge tego rozgryżć .Traktor był na przeglądzie u elektryka i ten też nie wiedział wczym jest błąd.

Opublikowano

takie sa niby przepisy!ale chyba tylko w zetorze!!! w mojej proximie tez mnie to draznilo ale byl u mnie dzisiaj wujek elektryk

zajelo mu to ok pol godzinki ale rospracowal to i teraz moge wlaczac ktore chce razem albo osobno :) narazie tylko tak mi porobil "na krótko" ale ma kupic na to oddzielny przekaznik i wtedy bedzie po fachowemu a przedewszystkim bezpiecznie!

Opublikowano
Kurcze chłopaki ja też bym chciał coś zrobić z tymi światłami bo jak pracuje turem w nocy to musze mnieniac raz dolne raz górne.. :( a tak myslałem ze jak tam jest ten przełącznik od świateł przeciwmgielnych to jakby tam przełozył jkaos kable od tych u góry to moze by sie paliły wszystkie?? :P Napiszcie co o tym sądzicie....

pomiedzy wlacznikiem reflektorów przednich a tylnych jast pusty wlacznik trzeba pod niego podlaczyc te przednie halogeny i jast git tylko trzeba dolozyz oddzielny przekaznik zeby sie kable nie grzaly! byle jaki elektryk zrobi to w pol godzinki a naprawde warto!!!

Opublikowano

Kupilem zetora forterra 9641 i nie wziąłem przednich świateł. Czy istnieje możliwośc dokupienia ich oddzielnie i czy trzeba by było przerabiac cos w instalacji??

Opublikowano

ja u siebie dałem na kierunki po halogenie, dospawałem wsporniczki i przykręciłem halogeny ,ładnie boki oświetlają ,te w dachu nie zaciekawie świecą bo bardziej maske i koła oświetlają a nie pole

Opublikowano

u mnie jeden włącznik był wolny i pod niego się wpiołem i dałem przekaznik i przewody wyprowadziłem z pod licznika i wcisnołem je pod uszczelke .halogeny takie małe, kupiłem po30zł szt.W nowych zetorach chodzi mi o te w dachu już montują inne ale jak świecą to nie wiem ,może ktoś podzieli się opinią na ten temat :)

Opublikowano

Właśnie o te mi chodzi. Narazie nie chce nic przerabiac ani montowac coś nowego dopóki jest na gwarancji. Ale dzieki za podpowidź. Właśnie niech sie ktoś wypowie na ten temat.

Opublikowano

A po co ci dodatkowe światła które i tak będą oświetlały maskę?.Taki Farmer ma aż 6 lamp w dachu skierowanych na wprost i 2 małe z tyłu do oświetlenia podpiętych maszyn, coś takiego bardzo męczy wzrok i wcale nie pomaga. W forterce dorobiłem 4 dodatkowe reflektory ale żeby doświetlić boki, 2 są z tyłu kabiny na tych samych wspornikach co orginalne i 2 z przodu na zderzaku od ładowacza i je mogę skierować też w przód. Wszystkie są wlączane przez orginalne przełączniki w kabinie . Wtedy cały ciągnik jest oświetlony na 360 stopni i myslę że tak jest najlepiej

Opublikowano

ursus17 gdybyś chciał dokupić przednie reflektory to koszt wynosi 250zł polecam bo również posiadam i tak jak rataj mówi można je regulować miedzy innymi na boki i już nie świeca na maskę. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v