News
Zaloguj się, aby obserwować  
Ferdek07

mf 4435vsfendt 207s vs ladnini c75max vsjd5620

Polecane posty

wsk125ccm    11

fendt z linku @Ferdkawypada słabo, chciało by się rzec prawie jak Ursus:

bak 72 litry w ciągniku 90km??

udzwig podnośnika 3140kg??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63

Panowie mi zalerzy na bezawaryjnej pracy i dużych przebiegach bez remontu już mniejsza o dane techniczne ( no ale to takie gdybanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

zależy ci Ferdek na długiej pracy, bez remontów itp... wcale ci się nie dziwie, kto by nie chciał????? Ale ja jestem zdania, że kupując małe ciągniki ( no bo przyznajmy 70-80km w dzisiejszych realiach to są małe) nie ma co się wyrzucać na wysokie kwoty i przepłacać te 30%. Choć sam mam dylemat czy Lambo r3 czy Proxima.... Ja np. obawiam się w tych co przedstawiłeś ciągnikach elektroniki, bo nie ukrywajmy, kurz, wilgoć, a to na polu jest normalka, a słysząc użytkowników opowieści o tych przebajerowanych ciągnikach, jak to muszą kombinować jak np. MF-ik stanie na polu i rybka... to jednak czasami kupić prostsze i zawsze wiesz co zrobić jak go coś za boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

To zobacz ile elektroniki mają podstawowe wersje MF serii 44xx i nowej 36xx :rolleyes: To są właśnie "okrojone" wersje, możliwie proste. A jak ktoś chce mieć wypas to kupi serie 54xx... Podobnie jak NH z modelami TDD i TLA. Teraz sporo producentów wypuszcza dwie niemalże równoległe serie o zbliżonym zakresie mocy, jedną biedniejszą i druga bogatszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Z drugiej strony te 30-tyś to już nie jest duża różnica jak chcesz mieć nowoczesny traktorek :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Z drugiej strony te 30-tyś to już nie jest duża różnica jak chcesz mieć nowoczesny traktorek :rolleyes:

Tylko że coś za bardzo to nowoczesności w tych ciągnikach nie widzie, a coś czuje że płaci się bardziej za marke, no ale jak chce się liczyć na długą bezawaryjną prace to trzeba płacic :rolleyes: , tylko czy w tych przypadkach można liczyć na tą wytrzymałość i bezawaryjność>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Fendt trochę mi się nie widzi z tym chłodzeniem powietrze-olej...

To nie komarek i wg. mnie ciągniki powinny być chłodzone cieczą... :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Zdaje się że w tytule postu napisałeś vs.jd5620-no to właśnie z tych ciągników które wymieniłeś właśnie ten jest najbardziej zaawansowany technicznie-z tym iż jak tu już gdzieś pisałem-najoszczędniejszy ponoć to on nie jest-no ale jeżeli zależy Tobie (jak napisałeś) na dużych przebiegach i bezawaryjnej pracy (o spalaniu choć raz nie wspominałeś :rolleyes: )-to polecam-niewysilony silnik o poj.4,5 l,skrzynia biegów mogąca przenieść przynajmniej dwa razy większy "wejściowy" moment obrotowy,sprzęgło z większych modeli (i to mokre)- tak właściwie to jest większy ciągnik w mniejszym opakowaniu-tak że żywotność powinna być spora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@mirsek czy ja wiem czy taki wypas w 54xx :rolleyes: ja bym powiedział, że można go ładnie wyposażyć :rolleyes: wypas to jest w 64xx.

ciekawostką jest, że MF w przedziale mocy od 82 do 95 KM w/g ISO ma 5 róznych serii...

 

2440 - 82 KM

5435 - 83 KM

4445 - 87 KM

3645 - 92 KM

6445 - 95 KM


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

bardzo dobre podjescie autora ze co drozsze to lepsze :rolleyes: popieram kardzy agrgument jara :rolleyes:


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

co macie do cłlodzenia olejowo powietrznego? nie słyszałem ,żeby komuś się grzał któryś ciagnik, czy koparki np . Atlasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Zdaje się że w tytule postu napisałeś vs.jd5620-no to właśnie z tych ciągników które wymieniłeś właśnie ten jest najbardziej zaawansowany technicznie-z tym iż jak tu już gdzieś pisałem-najoszczędniejszy ponoć to on nie jest-no ale jeżeli zależy Tobie (jak napisałeś) na dużych przebiegach i bezawaryjnej pracy (o spalaniu choć raz nie wspominałeś :rolleyes: )-to polecam-niewysilony silnik o poj.4,5 l,skrzynia biegów mogąca przenieść przynajmniej dwa razy większy "wejściowy" moment obrotowy,sprzęgło z większych modeli (i to mokre)- tak właściwie to jest większy ciągnik w mniejszym opakowaniu-tak że żywotność powinna być spora

Masz racje jd 5620 wydaje się największy, no i jest na podzepołach z większych braci więc powinien być wytrzymały, czytałem inne tematy o 5620 i znalazłem że pali sporo a dokładniej to więcej nawet od 5720 co jest dla mnie dziwne, cóż spalanie temat rzeka jak rzeka ropy :rolleyes: , z tym spalaniem to mnie najbardziej interesuje ile w małym obciążeniu z turem i jeźdząc właściwie pusty spali, tzn czy taki jd jak ma lekko zejdzie do 4l/godz chociaż?

No i w jakiej normie podaje moc jd w 5620?a a aa i co z tym serwisem naprawde taki drogi jest w jd?

ps. to który mniej pali jd 5620 czy zetor 7441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
@mirsek czy ja wiem czy taki wypas w 54xx :rolleyes: ja bym powiedział, że można go ładnie wyposażyć :(

To autor miał na myśli :rolleyes: W porównaniu do podstawowego modelu 44xx ten z serii 54xx będzie "wypasiony" z możliwością dlaszej rozbudowy w strone ciągnika klasy premium. 44xx tak nie rozbudujesz, poprostu seria skierowana do mniej wymagających odbiorców z cieńszym portfelem.

 

Aha, zawsze mnie to zastanawiało, bo 44xx to bliźniak Valtry A jeśli sie nie myle. To jest bardziej Valtra w opakowaniu MF czy raczej wynalazek MF? Kabinia bardziej mi sie z Valtrą kojarzy, tylko maska fergusonowa :(

 

Rozmawiałem w tamtym roku z dealerem Valtry to twierdził że żadnych powiązań z MF nie mają :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

@mirasek-to jest Valtra w opakowaniu MF

@Ferdek-nie wiem ile w Turze ale mój 5720 w ładowarce chwytakowej Waryński pali dokładnie 3 l/h-ale z drugiej strony jak zechcę to mogę i 14 l/h spalić :rolleyes:.

Czy serwis jest drogi ?-wszystko jest względne-kiedyś powiedziałem mojemu kuzynowi że belarka kosztuje 40 tys zł-a on się zdziwił że tak tanio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
@Ferdek-nie wiem ile w Turze ale mój 5720 w ładowarce chwytakowej Waryński pali dokładnie 3 l/h-ale z drugiej strony jak zechcę to mogę i 14 l/h spalić :rolleyes:.

Czy serwis jest drogi ?-wszystko jest względne-kiedyś powiedziałem mojemu kuzynowi że belarka kosztuje 40 tys zł-a on się zdziwił że tak tanio...

Jaro masz 7211 to czy w tej ładowarce zetor też 3l by palił tzn ten jasiek lubi wypić jak ma cieżko tak? a w lekkich pracach jest oszczędny?

 

ps. bardzo fajna ta Twoja ładowarka ile takie cudeńko kosztuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Myślę że każdy ciągnik jak ma ciężko to wypije-ponoć właśnie w lekkich pracach JD nie jest oszczędny,ile spali Zetor w tej ładowarce to nie mam pojęcia-nigdy nie mierzyłem (poważnie).

Nie mam pojęcia ile teraz kosztuje ta ładowarka-jak ją kupowałem (zdaje się 6 lat temu) kosztowała ok.9 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
:rolleyes:.

Czy serwis jest drogi ?-wszystko jest względne-kiedyś powiedziałem mojemu kuzynowi że belarka kosztuje 40 tys zł-a on się zdziwił że tak tanio...

To ile kosztuje przegląd jd5720? co ile te przeglądy się robi? tak samo przegląd mf-a lub fenda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.