Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Na razie dwa sezony ganiania w zimie i nic mu nie brakło. W lecie tak samo. Może to ratować że jak go odpalę to chodzi od najmniej kilku do kilkunastu godzin bez gaszenia. Po długiej jeździe wskazówka amperomierze zbliża się do zera co wskazuje na naładowane akumulatory. Ale altek i tak wymienię. Nie dość że jest słaby to jeszcze nie wydoi z niego więcej niż 13,7 V

Opublikowano (edytowane)

To tak jak by aku wisiał cały dzień na prostowniku i się nie naładował a cały czas pobierał 20A. Coś cygani.

To działa na tej samej zasadzie jak prostownik i amperomierz w nim. Z czasem przepływ prądu w stronę coraz bardziej pełnego aku maleje.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Dokładnie tak jak mówisz. Coś jest nie tak. W amperomierzu nie ma co się zepsuć może być jedynie źle wyskalowany. Mój może lekko zawyża ale to nie tłumaczy wskazywania ciągłego poboru prądu. Podobny przypadek miałem kiedyś w T25 jak padł fiatowski regulator napięcia bo taki miałem zamontowany.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to zrób pomiary i wszystko będziesz wiedział.

Opublikowano (edytowane)

Jutro wezmę miernik i sprawdzę co i jak bo mam też woltomierz w kabinie ale nie wiem na ile wskaźnik za 25zł może być wiarygodny. Mniejsza o to. @Elektrotechnik co może być przyczyną częstego uszkadzania elektronicznych przerywaczy co założę to na początku jest ok dopóki nie zostawię na kilka minut np jak zapomnę wyłączyć. Moim zdaniem to powinno być tak zrobione że będzie dawać do bólu czy się mylę?

 

Mam taki:

http://allegro.pl/przerywacz-kierunkowskazu-mtz-82-82a-pronar-i3777464718.html

Edytowane przez new_profil_luki21
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Musiałbym rozebrać taki przerywacz i sprawdzić co się zepsuło. Jest tam kilka elementów i każdy psuje się od czegoś innego. Przyczyną może być też kiepska jakość przerywaczy.

Opublikowano (edytowane)

Jak ściągnąłem obudowę to ewidentnie zjarany jest drut widać jeszcze kilka zjaranych rezystorów ale co jeszcze to gołym okiem nie powiem. Czy one mają wyjście na kontrolkę?

 

 

Dobry ten schemat z załącznika?

post-63964-0-73718100-1388173445_thumb.jpg

Edytowane przez new_profil_luki21
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Po prostu przerywacz kiepskiej jakości. Producent przewidział tylko krótkotrwałą pracę. Schemat jest ok, tylko zamień 49 z 49a. A ta kontrolka nie jest kontrolką przyczepy, tylko ogólnie kontrolką kierunkowskazów. Na tym schemacie obie kontrolki są równorzędne, możesz zastosować jedną albo drugą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Znajdziesz. Również na każdym złomie samochodowym.

Opublikowano (edytowane)

Zeby nie zakladac nowego tematu zapytam tutaj. Mozecie powiedziec mi co to za przelacznik?

(gdyby zdjecie nie dzialalo daje linka: http://www.fotosik.p...b80cf53305.html )

 

Kupilem niedawno mtz82 z 94r i trzeba w nim ogarnac elektryke bo lezy totalnie. Wlacznik ze zdjec to tylko pozostalosci. Zostala tylko gorna obudowa i pokretlo. Po reszcie nie ma sladu.

post-18643-0-06123700-1390766280_thumb.jpg

Edytowane przez Grzegorz2507
Opublikowano

Witam co do wydajności alternatorów to zdanie moje jest takie ze oryginalne od MTZ - ów maja za dużą średnicę kółka pasowego i wystarczy zamontować kółko z jakiegoś samochodu jest mniejsze i problem znika. Obecnie u mnie 1150W ps jakiś czas jeździłem na samochodowym od audi 2.3 benzyna ok 120w

Opublikowano

Dobra dzieki. Zalozylem oddzielny temat odnosnie przelacznik i wg odpowiedzi jest to jakas partyzantka. Tez myslalem zeby dac sobie spokoj z tym, ale ojciec sie upieral zeby znalezc taki przelacznik i zalozyc. Tylko niewiadomo od czego on byl.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Chciałbym się pochwalić nową elektryką i nową deską rozdzielczą może nie zrobiona jak fabryka by zrobiła ale mi się podoba :)

d823e9e1c1c14206med.jpg

 

2df1f6a3b4c161b7med.jpg

 

36fef5128bff5603med.jpg

Edytowane przez wojtf23
Opublikowano (edytowane)

Przełącznik świec żarowych jest dwu funkcyjny. Pierwsza pozycja to jest świeca przez opornik a druga pozycja jest prosto na świecę po za opornikiem. Oprócz tego ten mały pomarańczowy przycisk jest od elektrozaworu. Instalacja jest na przekaźnikach tzn. wentylator, 2x świeca, 2x Halogeny, oprócz tego będą jeszcze przekaźniki na światłach aha zapomniał bym. Oprócz tego jeszcze jest manetka :) Cała instalacja jest w peszlach samochodowych. Bezpieczniki też są nowe (samochodowe). oprócz tego zrobiłem jeszcze kontrolkę załączonej blokady tylnego mostu na włączniku stop :) Jak pociągnę za blokadę linka ciągnie sprężynkę a ona włącznik i się zaświeca :)

Edytowane przez wojtf23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v