Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam może ktoś wie czy w tych modelach była skrzynia 4 biegowa? jeśli tak to czy to było tylko na zasadzie "szybkiej skrzyni" czy normalnie jak w 4 cylindrowych? czy to od czegoś zależało? czy po prostu od któregoś roku robili z skrzynią 4 biegową. Prosił bym o odpowiedzi.

  • Like 1
Opublikowano

Koledze Marcinowi się coś pomyliło. Zazwyczaj w tych modelach była 3 biegowa skrzynia,zdarzały się też 4. Wiem że u Nas w okolicy w 4 robili szybką skrzynię a w 3 biegowej się niby nie dało :P

Opublikowano

Szybką skrzynię masz jak rozwijasz prędkość 40km/h.Zwykłą 4 biegową możesz zmodernizować poprzez zmianę trzech trybów.Wtedy jest tak że biegi 1 2 3 masz tak samo, dopiero na 4 jest przyśpieszenie.

Skrzynię 3 biegową możesz przerobić na 4 biegową, poprzez chyba zmianę wałka i dołożenie trybu(niepamiętam dokładnie co tam trzeba zmienić).

Opublikowano

Przerabiałem z normalnej na szybka i to nie jest możliwe żeby tylko na 4 biegu była szybsza.

Bo co na 3 biegu będzie na maxa jechać z 16 km/h a jak 4 wbije się to pojedzie do 40 km. Od razu ciągnik zgaśnie. Za duża rozbieżność.

Tam jest wymieniany wałek żółwia- 4 biegu i automatycznie wszystkie biegi zmieniają szybkość, bo na skrzynię podawane są dużo większe obroty. Dodatkowo jest zamiana biegów 3-4 miejscami.

Opublikowano

Tak, teraz nie pamiętam ale chyba 3 sztuki jest wiecej Wymienia się 3 lub 4 koła, dlatego 3 lub 4 bo jedno koło różni się tylko podtoczeniem w środku i niekiedy były takie seryjnie montowane, a niekiedy płaskie.

Opublikowano

Przy zmiane z 4 zwykłej na 4 szybką to wszystkie biegi mają wyższe prędkości.

A 3 na 4 można przerobić, wyrzucająć całą 3 i wkładając nową 4, ale całą, wszystkie tryby i wałki.

 

 

kolega sie myli co do przerabiania skrzyni 3 do 4 biegowej. tego nieda sie zrobic bo obudowy sa calkowicie inne :)

Opublikowano (edytowane)

Czyli 3 na 4 można przerobić tak że obudowę 3 trzeba całą rozbebeszyć i wstawić bebechy od skrzyni 4 biegowej  bo obudowami się nie różnią ponoć tylko tym że są inne łożyska ale to da się przerobić??????????????

Edytowane przez Ziomek3213

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v