Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe zawsze da się coś zrobić ;]

min.: Jeśli masz zjechane opony kup nowe. Na dobrym bieżniku praca idzie lepiej. No i można powiedzieć że ma większe możliwości ponieważ nie łapie tak szybko poślizgu. Czyż nie? No cóż zawsze to coś ;]

Opublikowano

moim zdaniem poszukaj firmy która przyjedzie i najpierw zmierzy moc na hamowni, na wałku lub gdzieś indziej, a później to raczej zmiana ustawień pompy wtryskowej... tylko najlepiej żeby to była dobra firma, a nie jacyś amatorzy B)

Opublikowano

opony są 3 letnie i jest dobry uciąg B) , pompa wtryskowa jest po wymianie głowiczki 10mth i pracuje super, remont kapitalny był robiony ok 600mth temu, ciągnik pracuje bez zadnych zarzutów :) tylko jednak jest troche za mało tej mocy :)

 

Pierwszy raz słyszę o tym co napisał kolega rafalkom555 aby zmierzyc moc na hamowni, wałku - możesz bardziej wytłumaczyć o co w tym codzi, byłbym wdzięczny B)

Opublikowano

na wałku? normalnie, firma przyjeżdża samochodem ma tako przyczepkę i podczepiasz się ciagnikiem do niej wałkiem i włanczasz wałek i tam moc, dokładnie to nie wiem takich małych szczegółów...

na hamowni to tak sobie podałem(sam nie wiem dobrze o co chodzi) ale to jest ponoc drogie. Poszukaj w necie firmy zadzwoń tam ci wyjaśnią, chociaż nie wiem czy 20letni ciągnik to będą chcieli robić B)

Opublikowano

Popieram kolegów powyżej. Sam chciałem niedawno zwiększać moc silnika w zetorze 3011, ale koledzy na AF przekonali mnie, że to beż sensu. Lepiej kupić mocniejszy ciągnik. Tylko przy zakupie to jak np. jest zdjęcie, to na tym zdjęciu najlepiej, aby spód był nie malowany. Blacharka może, ale ze spodu będzie wtedy dobrze widać wycieki i można targować. Jeśli jest to jedyny twój ciągnik, to zaczekałbym, zebrał kasę na drugi i kupił drugi. Nie wyobrażam sobie np takim klocem jak 385 przewracać siano na hektarowej łące. Jak już szukać to lepiej w eksportowych wersjach zetoró w i ursusów, ponieważ lepsze oleje się tam stosuje. Wiem, bo mam c355 z holandi, miałem 1224 z danii i 8145 z irlandii oraz 904 z polski, to z tego krajowego to ledwo olej leciał przy wymianie taki mazut się w środku zrobił, a w tych sprowadzonych jakby przed chwilą był zalany.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak dla mnie temat bez przyszłości....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v