Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kzarczyn

sworzeń zwrotnicy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Sworzeń
kzarczyn    0

Witam

Mam luz wzdłużny na przedniej osi w 4011. Swożeń jest razem z hakiem, przykręcony na 4 śruby.

Z tego co wiem luz da się wybrać podkładkami dystansowymi.

W jaki sposób wyjąć ten swożeń? Da radę bez odkręcania przodka od silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Odkręć cztery śruby którymi jest przykręcony hak do wspornika i wyszarpiesz go razem ze sworzniem osi.

Nie zapomnij podeprzeć ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Dzięki, spróbuję.

Jak ciągnik stoi na kołach to hak ani drgnie. Nawet obrócić się nie da.

Po podniesieniu będzie lepiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

He he. Musisz go podnieść. Przecież na sworzniu który chcesz wyjąć wisi cały przód ciągnika. Podłóż go pod miskę tak żeby koła stały luźno na ziemi i wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak odjedziesz przednią osią to dużo wygodniej będzie Ci ten sworzeń wyjąć i go potem nabić. Bez odjeżdzania przednią osią wybicie tego sworznia jest prawie niemożliwe..Bo nawet jak ciągnisz podniesiesz lewarkiem czy czymś to i tak cała przednia oś będzie wisieć na sworzniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Najgorzej jak będą progi na sworzniu, wtedy wybicie nie będzie już takie proste, odjeżdżać by pasowało jeśli takowe progi by były, jeśli tragedii nie ma wystarczy precyzyjnie 'zelżyć' lewarkiem żeby złapać środkowy punkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    24

oryginalny silnik s-4001 miał blaszaną miskę olejową więc podkładanie czegokolwiek pod nią skończy się w najlepszym wypadku jej wgnieceniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Ten traktor to taka rzeźba, że już mało co z 4011 zostało. Fitry oleju tylko pewnie.

Wolałbym osią nie odjeżdżać.

To w jaki sposób podeprzeć traktor jak nie pod silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jak masz żeliwną miskę z C-360 to śmiało opieraj na niej. Podłóż deskę pod lewarek i tyle. Potem podłuż coś jeszcze aby dodatkowo zabezpieczyć.

Możesz nakłaść ciężarów na podnośnik, sam przód pójdzie do góry :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

możesz podnieś pod skrzynią od strony silnika, ja tak robiłem :)podwinduj i podstaw coś stabilnego i można odkęcać wspornik bo koledzy dobrze mówią, wyjęcie sworznia bez odkręcania przodu jest raczej mało możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikSwD    0

Witam wszytkich

Robię remont układu kierowniczego w swoim ursusie c360, mam problem z włożeniem sworznia do półoś, z obu stron.

Guma pierścienia uszczelniającego ma chyba zbyt dużą średnicę żeby mogła wejść do otworu.

Czy należy użyć dużej siły żeby osadzić sworzeń we właściwym miejscu? Czy może jest jakiś sposób na poradzenie sobie z tym problemem?

 

Dodam jeszcze, że jest to moja pierwsza poważniejsza naprawa w ursusie.

 

Zamieszczam zdjęcia

 

http://imageshack.us...4/5290/zt7j.jpg

http://imageshack.us...96/130/y40g.jpg

http://imageshack.us...3/8789/7xcp.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HaXbOx    0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

Ja bym przełożył gume za ten pierścień i zcisną opaska lub drutem i powinno być szczelne połączenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HaXbOx    0

No nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie Jest też taka możliwość że ktoś remontował resory i założył pierścienie na odwrót,ale schemat nie powinien kłamać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×