Zaloguj się, aby obserwować  
adadud

Podskujący władimirec

Polecane posty

adadud    0

Witam serdecznie na forum

 

Nie znalazłem na forum odpowiedz na moje pytanie wiec pozwalam sobie rozpoczać nowy temat.

 

Po zakupie używanego ciągnika T 25 pojawił się problem bo kabina zaczeła regularnie podstakiwać w trakcie jazdy. Wygląda to tak że na odcinku km potrafi seriami co jakiś czas podskakiwać przez 30 sekund aż do nudności kierowcy i braku możliwości stabilizacji gazu na pedale nożnym i po tym czasie na 3-5 minut spokój .

 

Panowie ale również i Panie prosze powiedzcie mi co to może być?

kiepski fotel bez amortyzacji? wygniecione opony? słabe poduszki pod kabiną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek896    10

Sprawdź najpierw poduszki a mogą też być opony nierówno wytarte i będzie rzucać u mnie pomogły poduszki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U wuja był podobny problem, kiedy miał wydarte opony tak co drugi bieżnik, ale tym podskokom towarzyszyły hałasy ze skrzyni.

Do transportu zmniejsz ciśnienie w oponach, bo to lekki ciągnik i będzie skakać


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,pewnie opony są nie równo zdarte, a co za tym idzie mają bicia, to tak jak w samochodzie jak brak jest wyważenia koła, mają bicie promieniowe i po tym robią się eliptyczne, gołym okiem tego nie widać lecz to prawa fizyki ,podnieś ciągnik na lewar i zobacz czy nie mają bicia kręcąc kołem lub są jajowate na pewno coś dopatrzysz.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adadud    0

Doszedłem do tego że przy obniżeniu obrotów silnika nie podskakuje tak wiec na razie trzeba sobie jeździć na niskich obrotach bo przy większych wyraźnie słychać jakieś metaliczne drganie (chyba w skrzyni) i podskakiwanie.

 

Tak jest jak się wymienia dobrego starego ruska do którego się dokładało naprawiało i wiedziało co gdzie jak i do czego który miał niesamowity jad i siłę na nowszy "lepszy" model z wygodniejszą skrzynią który ma problem z górką na 4 jak tamten szedł pod nią na 6 i się tego nie czuło... Ten który kupił mojego staruszka pewnie podskuje z radości na myśl jego odpalenia....

 

Jeszcze co do opon to wytarte były równo z tym ze przed zakupem podobno stał kilka lat bez odpalania w jednym miejscu. Jest wiec możliwość wygniecenia tych opon w jednym miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj