Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie na forum

 

Nie znalazłem na forum odpowiedz na moje pytanie wiec pozwalam sobie rozpoczać nowy temat.

 

Po zakupie używanego ciągnika T 25 pojawił się problem bo kabina zaczeła regularnie podstakiwać w trakcie jazdy. Wygląda to tak że na odcinku km potrafi seriami co jakiś czas podskakiwać przez 30 sekund aż do nudności kierowcy i braku możliwości stabilizacji gazu na pedale nożnym i po tym czasie na 3-5 minut spokój .

 

Panowie ale również i Panie prosze powiedzcie mi co to może być?

kiepski fotel bez amortyzacji? wygniecione opony? słabe poduszki pod kabiną?

Opublikowano

Witam ,pewnie opony są nie równo zdarte, a co za tym idzie mają bicia, to tak jak w samochodzie jak brak jest wyważenia koła, mają bicie promieniowe i po tym robią się eliptyczne, gołym okiem tego nie widać lecz to prawa fizyki ,podnieś ciągnik na lewar i zobacz czy nie mają bicia kręcąc kołem lub są jajowate na pewno coś dopatrzysz.Pozdrawiam.

Opublikowano

Doszedłem do tego że przy obniżeniu obrotów silnika nie podskakuje tak wiec na razie trzeba sobie jeździć na niskich obrotach bo przy większych wyraźnie słychać jakieś metaliczne drganie (chyba w skrzyni) i podskakiwanie.

 

Tak jest jak się wymienia dobrego starego ruska do którego się dokładało naprawiało i wiedziało co gdzie jak i do czego który miał niesamowity jad i siłę na nowszy "lepszy" model z wygodniejszą skrzynią który ma problem z górką na 4 jak tamten szedł pod nią na 6 i się tego nie czuło... Ten który kupił mojego staruszka pewnie podskuje z radości na myśl jego odpalenia....

 

Jeszcze co do opon to wytarte były równo z tym ze przed zakupem podobno stał kilka lat bez odpalania w jednym miejscu. Jest wiec możliwość wygniecenia tych opon w jednym miejscu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v