Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzięki za pomoc :)

Mam jeszcze jedno pytanie.

W instrukcji napraw znalazłem moment docisku równy 170 Nm przy silnikach 4 cylindrowych.

Czy do 6 cylindrowego będzie taki sam ? W Instrukcji nie mogę tego znaleźć ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
    • Gość
      Przez Gość
      Witam
      Problem wyglada tak
      Dopiero co kupiłem ten ciągnik a juz mi włosy siwieją !
      We wcześniejszym temacie pisałem że był uszkodzony termostat , kupiłem nowy za 300zł orginalny wahler
      Wszystko wydawało sie ok
      Dzis poszedł w orke i temperatura skacze kiedy obroty są powyzej 1500 to wskazówka jest na początku zielonego pola , kiedy natomiast obroty spadną jak zawracam na polu to temp szybko idzie na środek skali utrzymuje sie tak przez chwile i znów spada.
      Kiedy na ciepłym pracującym silniku odkręce korek chłodnicy to widzę bąbelki powietrza zupełnie jak by dmuchało przez uszczelki lub pęknięta głowice.
      kiedy zgasze silnik przez chwile bulgocze w górnym wężu a po chwil przestanie i poziom płynu w chłodnicy opada .
      Wystarczy że odpalę to znów sie podnosi i pojawiają sie bąble jak by dmuchało powietrzem
      Obawiam się że może być pęknięta głowica od zamrożenia prawdo podobnie jeździli na wodzie bo układ jest zasyfiony rdzą.
      Co tu teraz poradzić , masakra zwiodło mnie to ze ten silnik pracuje pięknie cichutko dobrze odpala i ma moc , a tu takie cuda się dzieją
    • Przez sygala
      Witam
      Czy zawory powinny wystawac z płaszczyzny głowicy czy mają być schowane, bo u mnie własnie są utopione w gnieździe jakies 2-3 mm ??
    • Przez ursus-moc
      Witam mam pytanie czy to będzie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą w ciągniku mf 255 bo ubywa płynu chłodzącego i z tłumnika leci olej lub płyn? (za niepotrzebne komentarze typu sprawdź se poszukaj dziękuję)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v