Skocz do zawartości

Nowy Tur, czy używany? Polski czy zagraniczny?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja mam Q 65 od maja 2006, z oryginalnymi widłami do palet 2,5 T i łyżkę quicka o szeokości 2,4 m i poj 1,7 m sześciennego dałem za to nett 31 tys. U mnie ładowacz czołowy bardzo mało pracuje w sumie jakieś 30 godzin w roku, także jak na razie jestem super zadowolony, choć jak bym dziś kupował kupiłbym MX z powodu wg. mnie o wiele lepszych rozwiązań technicznych(był wtedy dużo droższy niż dziś).

Ale do sedna.

@robert bara

3 lata temu różnica była dużo wększa między polskim ład. czoł. a zachodnim to fakt. Ja tez wtedy chciałem kupić polski ład. bo wiedziałem że będę go mało używać. Przypadkiem trafiłem jednak do dealera Quicka. Zapodał cenę - przerażenie z mojej strony. Po analizie wyposżenia jakie chciałem i za jakie w polskim bym musiał dopłacić i utragowaniu ceny różnica wyszła coś ok 4 tys. W Q 65 mam trzy stopniową amortyzację (pełne obciążeni, połowa, sztywno), trzy sekcyjną hydraulikę z pojedyńczym szybkozłączem. Następnie zaczołem patrzeć na to co w polskim jest niosiągalne np: automatyczne blokowanie osprzętu, odczepiani i zaczepianie ładowacza bez szukania podpór, automatyczne blokowanie sworzni po założeniu ramy na konsolę i jeszcze dla mnie istotne jak mocno można zamknąć łyżkę przy napełnianiu zbożem (w Q 40 stopni a w polskim 30 stopni i co z tego że masz dużą łyżkę jak nie możesz jej napełnić).

Jak przeliczyć to, to okazuje się że polski był d r o ż s z y od quicka, nie wspominając o innych duperelach.

Chciałem wziąść polski oprzęt ale wziłem oryginał. Polska łyżka o podobnych parametrach co moja ważyła coś ok 270 kg, oryginał waży 430 kg. W tej chwili nawet lemiesz od łyżki nawet nie jest zarysowany, choć ładowałem kamienie, destrukt safaltu itp.

Ty chcesz z tego co wiem kupić oryginał ład JD, ja radziłbym ci obejrzeć o podobnych parametrach MX. Dlaczego: automatyczne blokowanie w konsoli MX u JD latasz z bolcami :( (4 szt). Szybsze podnoszenie MX przy tym samym udźwigu, jest to spowodowane poziomowaniem hydraulicznym a nie mechanicznym (olej jest przetłaczany z pomocniczych siłowników przy wydźwigu do siłowników poziomowani. Przy dużym podnoszonym ciężarze siła jaką powoduje napór na siłowniki poziomowania wtłacza olej do tych pomocniczych sił. przy wydźwigu i powoduj uzysk dodatkowych sił podnoszenia). Może to niezbyt jasno opisałem ale jak ktoś byłby zainteresowany to chętnie podziele sie swoją wiedzą :( .

Opublikowano

Ja mam przy 7745 polskiego tura Pol-Mot Tur 4 i nie narzekam narazie wszystko elegancko sie sprawuje, sasiad przy forterze ma zetorowskiego i juz mu spaw pekl i cieknie tlok, fakt ma go rok dluzej nic ja polskiego.

Opublikowano

U mnie tur to nie będzie stał!!! Roboty będzie miał miał tyle że hohoho. Zwożenie bel, wywalanie obornika, porządki różne, naprawde będzie miał kupe roboty. To zagraniczny musze kupić. Tylko trzeba teraz znaleść taki, który by pasował do zetorka.

Opublikowano

Kolega ma przy JD 5820 polskiego tura i osprzęt i krokodyl ma wszystkie zęby po wyginane mowił mi że będą zmieniali na orginalnego JD http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image15950.html jak sie przyjrzycie to będzie widać tu jeszcze nie tak strasznie wygląda ;]

 

On jeszcze ma JD 6320 SE i też ma Polskiego tura i mówił ze w oby dwóch zmeni na orginalne JD ;] ale to też tera będzie kosztowało ile kosztuje orginalny JD nowy?

Opublikowano

Z tym iż polski jest aż tak słaby to polemizowałbym :(-mam takiego z Hydrametu-toporne to to jest ,wkur...ące jest odczepianie (rozwiązałem już ten problem-po prostu już go nie odczepiam :) )-ale mam go już 5 lat i oszczędzany nie był-jeżeli już to raczej przeciążany :(-nie dalej jak wczoraj walka z obornikiem na płycie-czyli cały czas technika z tzw."barana" :)-i tak właściwie to żadnych usterek nie miał-fakt wolałbym mieć też jakiś oryginalny na JD ale jak się nie ma co się lubi...

Opublikowano

Ja mam Tura 4(pol-mot) i chodzi w miarę dobrze przy 5314 a lekko nie ma u mnie tylko smarować :lol.Mam także tura 633 na JD6420 .Cały osprzęt mam polski.Widziałem nowego Tura 16 z hydrametu to jest lepszy od polmota min w tym że mają dużo większy kąt nabierania i te podpory już składane.

Opublikowano
Ja mam Tura 4(pol-mot) i chodzi w miarędobrze przy 5314 a lekko nie ma u mnie tylko smarować :lol.Mam także tura 633 na JD6420 .Cały osprzęt mam polski.Widziałem nowego Tura 16 z hydrametu to jest lepszy od polmota min w tym że mają dużo większy kąt nabierania i te podpory już składane.

 

No niby te Polmoty takie złe nie są bo wujek ma przy Fotonie 4 sekcyjny i sie tak źle nie sprawuje ale dopiero go ma pół roku zobaczymy co dalej będzie ;]

Opublikowano

@jaro na zetorku chciłbyś mieć ładowacz JD ?? a Hydramet o faktycznie toporny jest

 

Ja też mam Hydramet z 2003 roku (po 6 miesiącach od kupna wymienili mi na 2 bo za wązki był wysięgnik obcierał mi o maske ) usterek raczej nie było są teraz lekkie luzy na prostwodach nic nie pękło ani się urwało a dostał w kość komkretnie ,

 

Teraz robią już inne mocowania do ciagnika i lepiej jest zaczepiać

 

@zetortoja 800 bel wszystkiego czy tylko samej sianokiszonki ??

Opublikowano
Kolega ma przy JD 5820 polskiego tura i osprzęt i krokodyl ma wszystkie zęby po wyginane mowił mi że będą zmieniali na orginalnego JD http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image15950.html jak sie przyjrzycie to będzie widać tu jeszcze nie tak strasznie wygląda ;]

 

On jeszcze ma JD 6320 SE i też ma Polskiego tura i mówił ze w oby dwóch zmeni na orginalne JD ;] ale to też tera będzie kosztowało ile kosztuje orginalny JD nowy?

Tur JD 633(pasuje m.in do 6320) z oryginalnym krokodylem i łyżką 40 tys.brutto

Opublikowano

robert za ile kupujesz??i u jakiego dilera??

 

hmm musze sprawdzić ile dokładnie za tego tura to może jeszcze potarguje się z dilerem??!!

Opublikowano

Nie piootr na JD chciałbym mieć JD :(-właśnie tak dzisiaj zauważyłem że ładowacz to u mnie najczęściej używana maszyna no i przy JD miałbym większą siłę pchania-a to by się przydało czasami (Zetorek nawet z przeciwwagą się ślizga czasem)

Opublikowano

Na początku przy montażu należało trochę wydrzeć ramkę bo przystawała do filtra olejowego przy silniku (odśrodkowy, w 7745 Turbo jest inny także tego problemu nie będzie). Waży więcej niż inne tury tel klasy podobnie z chwytakiem, którm łatwo można było przedziurawić bele ale teraz wymieniłem na sokólskiego i jest OK, jakość wykonania pozostawia też wiele do życzenia, a nawet brak jest tabliczki znamionowej. :angry: O urywających się dźwigienkach od rozdzielacza nie wspomnę.

Opublikowano
Na początku przy montażu należało trochę wydrzeć ramkę bo przystawała do filtra olejowego przy silniku (odśrodkowy, w 7745 Turbo jest inny także tego problemu nie będzie). Waży więcej niż inne tury tel klasy podobnie z chwytakiem, którm łatwo można było przedziurawić bele ale teraz wymieniłem na sokólskiego i jest OK, jakość wykonania pozostawia też wiele do życzenia, a nawet brak jest tabliczki znamionowej. :angry:

 

W (pol-mot'cie) też jest dużo węży ;/

Opublikowano

Fakt-chwytak to porażka była-ale od czego jest spawarka,flex i trochę wolnego czasu :(-teraz waży o 70 kg mniej,mniej wystaje,silniejszy jest-same zalety po prostu :(

Opublikowano

A ja polecę firmę jedną z najlepszych w tej dziedzinie czyli Quicke/Trima.... Sam mam (7211) co prawda stary ale polskie się przy tym chowają....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

    • Przez Rider
      Jak w temacie, co sądzicie o ładowaczach Agromasz z Mrągowa, planuje zakup nowego ładowacza do MF3070 i za Agromasz (1600kg udźwigu, joystick)dealer ceni 14000, pierwotnie miał być Hydramet, ale on wyjdzie około 17000. Tak więc co by było lepszym wyborem
    • Przez IZIOWLMAN
      Czy w ramce MX wystarczy odciąć tylko uszy i będzie jak EURO ramka czy trzeba przerabiać coś więcej? (tur mailleux 120)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v