Skocz do zawartości
Dorian

case mx 120 problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Dorian    0

Witam kupiłem case mx 120 i mam problem ciagnik do tylu jezdzi dobrze pod góre gdy dam szybszy bieg i bede ruszal to ciagnik sie lekko dusi ale ruszy,a gdy jade do przodu to ciagnik rusza bardzo pomalu tak jak by niemial sily jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Źle to troche napisałeś...

 

Ile ma MTG ? może silnik swoje już przelatał i czas na remont ? Jak idzie go zadusić na niskim biegu to obstawiam silnik, bo sam siebie nie może uciągnąć na pusto. A wolno rusza z każdego pół biegu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dorian    0

witam tzn jak jade do tylu i wlacze np 3 i na pol biegach np 1,2 i ruszam pod gure to leko sie przydusi ale jedzie a na niskich biegach normalnie jedzie gorzej jest do przodu jak zaczepie cos do niego to juz calkiem nawed jak dam 1 to niechce ruszyc a jak juz ruszy to jedzie tak 5km/h nie wiecej

 

case ma 6000 mtg

 

jak jade do tylu i dam np 3 i na polbiegach 4 to sie lekko przydusi ale pojedzie a do przodu to niechce jechac wg jak dam szybsze biegi a jak ruszy to bardzo pomalu tak jak by sprzeglo sie slizgalo czy cos jak ciagnik stoi na gurce i rusze to normalnie jedzie gorzej jak ma obciazenie ostatnio ciaglem przyczepe balotow to niechcial ruszyc a jak juz ruszyl to jechal 5km/h i wiecej niechcial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dorian    0

ale do tylu jezdzi na kazdym biegu i jest dobrze tylko do przodu nie jezdzi chyba ze z gorki albo na 1 to pojedzie ale pod gurke juz nie ruszy chyba ze ruszy ale bardzo pomalu tak jak by mocy nie mial( ale nie dusi sie )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

ten ciągnik ma osobne kosze sprzęgłowe do jazdy w przód i do jazdy w tył, jak tarczki do jazdy w przód są zjechane albo jest wyciek w koszu to się tak będzie dziać a do tyłu może jechać normalnie bo inne sprzęgło ciągnie. To sprzęgło a właściwie rewers znajduje z tyłu skrzyni a nie przed nią tam są tylko półbiegi. Żeby dostać się do niego trzeba rozpołowić skrzynie przy tylnym moście, najlepiej pomierzyć ciśnienie na rewersie wtedy stwierdzisz czy jest wyciek ale bez rozbierania i tak się raczej nie obejdzie

 

Przy okazji to jak go kupowałeś że takiej rzeczy nie stwierdziłeś? Ja jak kupowałem to pierwsze co to rozgrzałem olej, zaciągnąłem hamulec, 4-ka i na każdym półbiegu ruszałem aż silnik prawie gasł. Jakby nie dało rade zadusić silnika to znaczy że skrzynia się ślizga.

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

trzeba wpiąć zegar rozgrzać nieco olej i włączyć jazde do przodu. Ciśnienie powinno być w granicach 19-21 bar albo porównaj z tym na reversie,

Jakby nie było to i tak trzeba rozbierać, przy dobrym ciśnieniu tarczki do wymiany przy złym uszczelniacze poszły a prawdopodobnie wcześniej tarczki które mogły spalić uszczelniacze

post-11188-0-91527200-1372005632.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dorian    0

a jeli to bedzie sprzeglo to jaki koszt bedzie tego mniej wiecej?

 

a gdzie to sie wg znajduje ?gdzie mam tego szukac?

 

znalazlem to i mam tam tylko revers i jest wejscie na zegar a tego drugiego tam nie widze

 

sa wszystkie ale FWD nie ma i co teraz?

 

mama pytanie bo tylko na revers jest wejscie na zegar a reszta to takie sruby na imbus to jak sprawdzic na tym FWD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

hmm? jak nie ma jak jest, po lewej stronie masz taki wystający zaworek z kapturkiem i to jest właśnie FWD. Ja bym się właśnie zastanawiał jak podpiąć zegar pod ten FWD bo ma jakieś dziwne wejście, pozostałe to poprostu wykręcasz imbusa i wkręcasz zegar z odpowiednim króćcem chyba M14.

 

Koszt to nie wiem bo nie robiłem tego, same tarczki strasznie drogie nie są jedna chyba z 50zł a jest ich zdaje się 4+4=8 do tego uszczelniacze też kilka setek, o ile nie będziesz robił sam to bardziej bym się martwił kosztem robocizny bo to dopiero może byc wydatek... bo roboty jest sporo.

Porozmawiaj z mariusz(ZDUN) on się zajmuje takimi rzeczami zawodowo to powie Ci coś więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

tarczek jest więcej i koszt też jest większy grego udzielasz chłopakowi dużo informacji w sumie dobrze tylko on i tak nie ma pojęcia o tym i jak sam zacznie rozbierać ten ciągnik posiadając tak szczątkową wiedzę to nie wiem czy później znajdzie kogoś kto zechce w normalnych pieniądzach mu to poskładać, bo to akurat jest bardzo poważna ingerencja w ten ciągnik i nie jest to proste, że wsadził wyją i parówa i ma działać ale z góry życzę powodzenia może na forum zaczniemy naprawiać ciągniki tak na poważnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Jeśli już być dokładnym to tarczek jest 12, w serwisie oryginał kosztuje 50 zł a ja w Mc do półbiegów kupiłem jeszcze taniej a to są te same tarczki ale mniejsza o szczegóły. Nie no ja go nie zachęcam aby sam to robił bo faktycznie bez pewnej wiedzy to raczej go nawet nie rozpołowi, raczej uświadamiam go na czym stoi ale do takiej rzeczy jak pomiar ciśnienia nie musi od razu wzywać serwisu za 500 zł., a może komuś innemu się przyda info jak mierzyć takie rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dorian    0

jaki olej do niego lać?bo niewiem jaki wg mam wlany ale widac ze jest swiezy olej ale wole sie upewnic czy wlasciwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×