Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam takie pytanie Ile może spalić ten ursus 4514 nowy na jedną moto godzine.Chciałbym wiedzieć bo nie wiem jaką norme mu przyznać spalania paliwa na jedną moto godzine.Bardzo prosze o jakąś odpowiedz bo jestem naprawde zielony w tym temacie.Pozdrawiam markuscom...?

Opublikowano

Bardzo dziękuje za dane techniczne tego ursusa,ale może ktoś jeżdzi takim ursusem 4514 i chciałem wiedzieć chociaż w przybliżeniu jakie ma spalanie na jedną moto godzine. Z góry dzięki...?

Opublikowano

3512 ma 3 cyl., a 4512 4 więc na pewno będzie inne spalanie :P. Na mth to Ci nie powiem bo nigdy nie sprawdzałem. To zależy jeszcze jaką pracę wykonuje. Mogę najwyżej powiedzieć ile mój pali w orce (pług Unia TUR 4x35)- przy obrotach 200-2100 to wychodzi maks. 17l na hektar.

Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone

 

Witam. Myślałem nad wyjazdem moim 4514 po talerzówkę. Odległość tam to 200km. Opłaca się jechać ciągnikiem czy lepiej wynająć jakąś lawetę ? Jakie jest spalanie 4514 w trasie ? Wyraźcie swoje opinię ;)

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

"Odległość tam... ", czyli w jedną stronę? Jak tak to lekko licząc wyjdzie Ci co najmniej 14-15 godzin samej jazdy. Szkoda się tak męczyć. Ule wyjdzie w takiej trasie spalanie to trudno mi powiedzieć ale koszty lawety nie powinny być znacznie większe no i zyskujesz czas i "zdrowie" jako, że nie będziesz się męczył podczas jazdy. Tak więc, moim zdaniem, jechać ciągnikiem tyle nie ma żadnego sensu.

Opublikowano

mam problem z 4512 wchodzi na 2000obr na pompie zwiększyłm do maxa bo wchodził do 1800 a mam 255 i wkeca się na 2250 bez problemu niewim co jest przyczyną że max to jest 2000 obr a powinno być więcej moim zdaniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v