Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii

 

adamkucharskiair@gmail.com

post-68516-0-14713500-1367919507_thumb.jpg

Opublikowano

Czerwone kontrolki P- ręczny hamulec , aku- ładowanie, smarowanie sil, skrzyni biegów, drugi rząd;niski poziom oleju w sil. ( opcja), druga -nie wiem, za wysoka temp sil, skrzyni. Stop włącza się dodatkowo i sygnał dzwiękowy jak któraś kontrolka sygnalizuje problem.

Pomarańczowe;filtr powietrza sil, olej w skrzyni, serwis co 250 mth, drugi rząd; podgrzewanie sil, problemy ze sprzęgłem (elektrohydrauliczne), rezerwa.

Opublikowano (edytowane)

Tak, sorry masz rację a ta pomarańczowa z akumulatorem sygnalizuje też słaby aku. ponizej 10.5 Volt i wtedy przednia oś, blokada i inne podzespoły, elektrozawory nie mogą być angażowane- tłumaczenie. Dlatego nieraz mi się zapalała jak za długo trzymałem sprzęgło kiedy miałem stary aku.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano (edytowane)

Nie tobie pierwszemu się ona zapala, ostatnio @Tomasso kupił aresa i też mu się zapala u mnie też czasem się zapali, sygnalizuje przypchany filtr hydrauliki ( czujnik na jednym skośnym filtrze) jak będzie za gęsty olej w skrzyni to reż bedzie sie zapalać. Do reszty jestem pewien bo sprawdzałem w opisie w książce a nr 10 jest opisana jako" jedna zapasowa kontrolka ostrzegawcza"

13- świeca żarowa, nie wiem czy masz.

Edytowane przez ptaszyna
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi się Kontrolka od skrzyni zapala w zimie (olej za gesty) i wtedy nie działają półbiegi i szarpie trochę ale pochodzi ciągnik z 10 minut i wszystko wraca do normy.

Opublikowano

Jaki masz stary aku, dobrze by było podmienić na jakiś inny zdrowy na próbę, być może alternator słabo ładuje i po dłuższej pracy zaczyna brakować energii. Chciałbym zapytać przy okazji jaki masz silnik (marka) w swoim i czy jest na CR i ile biegów.

Opublikowano

Tłumaczenie z instrukcji dotyczące kontrolki nr 14

 

podczas pracy DriveTronic kontroluje prawidłowe działanie REVERSHIFT. Jeżeli anomalia występuje, kontrolka diagnostyczna na tablicy rozdzielczej zapala się i, w niektórych przypadkach, brzęczyk. jeżeli jeden z opisanych poniżej nieprawidłowości występuje podczas używania ciągnika, skontaktuj się z zatwierdzonym miejscu naprawy.

 

diagnostyczny wskaźnik miga powoli. gdy wystąpi błąd, wstrząsy ciągnika podczas operacji przodu lub do tyłu, lub gdy pedał sprzęgła jest używany. praca jest nadal możliwe. Ten błąd może również uniemożliwić angażować biegi do przodu lub wstecz.

 

wskaźnik miga szybko, brzęczek. w tej sytuacji, nie zwracają dźwignię Zwrotnik do pozycji neutralnej, ani zmiany biegów za pomocą dźwigni lub stycznika, jak można ostatecznie unieruchomić swój rtactor. jeśli masz się zatrzymać, tylko używać sprzęgła

 

z tego typu usterki, teraz tylko jeden operacyjnego kierunek, kierunek zaangażowany pojawienia się błędu. jeśli musisz przenieść ciągnika, podjąć wszelkie niezbędne kroki, pamiętając, że zmiana kierunku pracy nie jest już możliwe

 

Diagnostyczny wskaźnik stały,brzęczyk , w tej sytuacji, ciągnik jest unieruchomiony i neutralny wskaźnik jest na stałym. w tym stanie, DriveTronic przełączył transmisję do konfiguracji bezpieczeństwa.

 

Troch nie zrozumiale tłumaczy ale sens można zrozumieć. wynika z tego że sygnalizuje nieprawidłowości sprzęgła (rewersu) i dodatkowo niskie napięcie aku.

Opublikowano

A co dokładnie oznacz 3 i 5 kontrolka? :D

 

5- zanik ciśnienia oleju w skrzyni biegów, 3- zapala się zawsze dodatkowo z którąś z czerwonych kontrolek oprócz (P) co znaczy można się domyślić, razem ze STOP włącza się brzęczek.

Opublikowano

Witam mam ceresa 95x i mam tam elektryczne polbiegi i w czasie wlączenia i wylaczenia 5 kontrolka mignie a pozniej dalej się nie swieci tylko w czasie przelączenia czy to narmalne tak powinno być?

Opublikowano

I jeszcze mam taki problem że nie wskazuje mi temperatury tzn. na tym zdjęciu na poprzedniej stronie po lewej stronie licznika ktory pokazuje predkosć jest ten wskaźnik remperatury i u mnie ciagle jest na czerwonym ktoś wie może gdzie jest ten czujnik temperatury?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v