Skocz do zawartości
prezes893

demontaż pompy wtryskowej

Polecane posty

prezes893    0
Napisano (edytowany)

witam

 

 

chciałbym zregenerować w swojej suprze pompę wtryskową z silnika sw-400

oczywiście regeneracja u specjalisty,

 

czy ktoś może mi pomóc i opisze krok po kroku co robić i na co uważać przy demontażu?

 

 

z góry dzięki

Edytowano przez prezes893

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

Najlepiej to oddaj ją do profesjonalnego zakładu gdzie regenerują pompy wtryskowe. Zapłacisz troche ale bedziesz miał pewność że będzie dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prezes893    0
Napisano (edytowany)

Tak

 

Nie cytujemy poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Na przystawce jest takie pokrętło podnosisz je do góry i przekręcasz w lewo tak żeby w okienku pokazał się napis wtr o obracasz wał do momentu aż wskoczy zatrzask w swoje miejsce i już wałem nie ruszysz.Na kole od pompy masz nacięty znak który powinien zgrać się z wzornikiem kawałkiem blaszki wystającej przy kole pompy.Odkręcasz pompę i tyle.Przy zakładaniu musisz zgrać tak samo nacięcie koła z wziernikiem i potem odbezpieczyć wziernik to znaczy to pokrętło w pozycję środkową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Koledzy jak ja wyminieniałem olej w silniku ?? czy w pompce paliwowej musze teraz dolewać olej czy jest centralne smarowanie w Suprze>>??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

I to jest bardzo złe rozwiązanie, bo w razie zużycia sekcji może brać olej co raczej jest nie możliwe albo co gorsza puszczać ropę do oleju.

Ja wymieniam tą ropę w pompie wtryskowej 2 razy na sezon, ale i po 1 dniu jest tam pewnie sama ropa, jakbym miał się bawić co dzień to by mi czasu brakło. Przecież pompy rotacyjne(np. w silnikach Perkins) są smarowane tylko paliwem i jakoś chodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Pronarek82a
      Chce zalożyc do swego Pronara wiekszą pompe olejową! I chcę sie dowiedźiec ile kosztuje? Może ktoś u siebie założyl?
    • Przez valtera
      Witam.
      Czytałem w poprzednich postach o serwisach VALTRY. post Jaka Valtra
      Ponieważ jestem z województwa lubelskiego i mam problem z N111 polegajacy na tym, ze coś sie porobiło z pompą wtryskową i została zdemontowana przez mojego znajomego mechanika.
      Po sprawdzeniu próbowaliśmy ją założyc i niestety są problemy z odpaleniem.
      Otrzymałem informację jak toi zrobić i przekladamy ale nic.
      Czytałem o mechaniku- elektroniku i cos słyszalem, ze jest z Lublina i bardzo dobrze zna sie na silnikach co mi potwierdzono..Ma na imię Robert.
      Czy ktoś ma na niego namiary. Czytałem ze pracował w Hajnówce ale nie mogę nic znaleśc zadnych namiarów.
      Bardzo prosze o pomoc.
      Pisałem do kolegów z forum ale zaden mi nie odpisał.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez Darik4
      Witam Mam poważny problem:
      Posiadam Mtz 82 i od roku walczę z przeciekiem spod pompy wtryskowej tzn: cieknie od spodu, podejrzewam że tym kanałkiem przelotowym od centralnego smarowania pompy wtryskowej. Zmieniłem pokrywę przednią (tą cienką blachę co jest miedzy blokiem a pokrywą z przodu), założyłem grube, oryginalne uszczelki i nic to nie pomogło, nadal przecieka ponad 0,5l przy ciężkiej pracy na dzień. Stosowałem różne kleje uszczelniające, silikony, pasty i nic nie uszczelnia. Sądzę, że po prostu olej nie nadąży przepływać tym kanałkiem. Proszę o solidną pomoc, może u kogoś z Was wystąpił podobny problem... Pozdrawiam.
×