Skocz do zawartości

Polecane posty

kravter    36

witam

po zimie zaczepilem go odrazu do agregatu 5.20m na poczatku szedl na 1c (bieg) zrobilem kolko i juz chodzil 1b a na koncu pod gorki ledwo na 1a wychhodzil.. wrocilem do domu kupilem nowe filtry paliwa i troche lepiej bo daje rade na 1b pokonczylem prace i dzis mnie tknelo aby zajrzec do filtra powietrza. Ja tam zagladam i nigdy czegos takiego nie widzialem.... caly filtr czarny! w jakiejs sadzy. najwiecej sadzy bylo od strony tej rurki co idzie z tlumika (po co ona wogole jest? zeby zaciagal cieple powietrze?) cala rurka w sadzy jak tłumik, odlaczylem ja od tlumika wydmuchalem filtr i jakby troche lepiej ale dalej nie jest dobrze :/ bo przed zima osiagal ponad 2500 obrotow a teraz ledwo daje rade do 2400 i na szosie jechal 47-50km/h a teraz ledwo ledwo 44km/h :/ . czy wydmuchanie filtra to za malo? musze kupic nowy? I SKAD SIE WZIELA TA SADZA???? tłumik pękł czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    5

własnie ta rurka co idzie do pompy wtryskowej byś musiał tam zobaczyć na pompie czy nie jest pęknięta membrana bo ja mam 6290 i mi ciągnik też był słaby i własnie u mnie była pęknięta membrana i to wymieniłem i wszystko wróciło do normy a pompiarz mówił że przez pęknięta membrana ciągnik stracił 20% mocy i tak faktycznie u mnie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36
Napisano (edytowany)

a jak jest peknieta to nie powinna ropa isc do oleju? ale tak wogole to sakd ta sadza? i czy to normalne ze jak zdjolem ta rurke i odpalilem to tamtedy dmucha powietrze? (ta rureczka na dole tłumika)

 

a przed chwila go odpalilem i powiem wam ze do 2000 obrotow to normalna rakieta taka jak dawniej ale od 2000 do 2500 to wkreca sie jak c330!! a przeciez powienien jeszcze lepiej!! mi sie wydaje ze cos musi byc z paliwem to jutro zobacze. tylko powiedzcie mi co z ta sadza? skad ona sie wziela w filtrze powietrza??

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    131

Może sitko w pompce zasilającej zapchane na wolniejszych obrotach jest mniejsze zapotrzebowanie na paliwo i zdąża przepłynąć a na większych nie nadąza i może nie ma tej mocy . Tylko czy w takim przypadku nie powinien się zapowietrzyć? ale warto zajrzeć do pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

chodzi ci o ta pompke z prawej strony? ale ten odstjnik szkalny czy ta pompeczka do pompowania? bo jak odstojnik to tam jest założony nowy filtr a do pompeczki nie zagladalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36
Napisano (edytowany)

przeczyscilem caly uklad paliwowy i przyznam ze byl zawalony jakimis glutami ale to nic nie pomoglo wszystkie filtry nowe i 0 roznicy. ale wczoraj wieczorem zobaczylem ze przy pompie paliwewej jest taka "bucka" i z niej spadla taka roreczka, zalozylem ją i CIAGNIK RAKIETA :)

to 1 problem z glowy.

teraz drugi. Ten z tą sadza. u mnie rozsypala sie ta rureczka co prowadzi od tłumika do filtra powietrza (przypalona byla czy cos bo jak sie dotknie ja to sie kroszy.) i czy to z niej mogla sie zrobic ta sadza?

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    0

Filtr powierza jest połączony z tłumikiem przewodem= rurką po to aby kurz, który nazbiera się w filtrze, został zassany przez układ wydechowy i wydalony na zewnątrz. Działa na zasadzie podciśnienia, ciąg(cug jak w kominie domu ) ma wyciągać kurz aby filtry miały dłuższą żywotność. Widać to dobrze na zdjęciach kombajnów Class Dominator oraz nowych Rekordach. Radzę sprawdź szczelność przewodu łączącego tłumik i filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

michalmat taaa tylko ze u mnie dmucha w filtr a nie zassysa.

 

 

daniel

zaznaczylem ci ta buce i rurke oddzielnie ;d (pompa lezaca) zagladalem do stojacej i tam czegos takiego nie widzialem :D

 

kyh7.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Dzięki za zdjęcie, ja w 3655 mam troszkę inną pompe ale też "leżącą"

Gasisz wajchą czy kluczykiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×