Skocz do zawartości
Pawlak1319

Problemy z Renault 103,14

Polecane posty

Pawlak1319    0

Wiatm :)

Chciałem się zapytać o kilka rzeczy co do reni 103,14

1 palą się kontrolki '' STOP'' czasem gasną czasem mrygają od czego to jest ?

2 gdzie spuścić olej hydrauliczny i ile wchodzi do niej ? (nie ma bagnetu do sprawdzania poziomu)

3 jaki i w jakiej cenie jest filtr hydrauliczny. + filtry paliwa

4 nie ciągnie wgl paliwa z baku tego pod kabiną jeżeli skończy się w tym pierwszym poprostu gasnie.

Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

2. o ile sie nie myle to ok. 70l

3.filtry paliwa sa w wiekszosci znormalizowane, wiec mozna podpasowac np. z silnika perkins, jak sie nie myle 4 cyl. jeslii masz dwa

4.nie mozliwe zeby nie ciagnal z baku pod kabina, on jest polaczony z pompa, wiec anjpierw oproznia sie gorny a pozniej dolny, nie moze byc inaczaj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

sprawdź poziom płynu hamulcowego gdyż może być przyczyną kontrolek ewentualnie połączenie przewodów od zbiorniczka płynu

winą opróżniania paliwa może być kończąca sie pompka zasilająca paliwowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez JaniszChrobak
      Witam posiadam deutz fahr 4.68 90km z turbina jaki polecacie olej do silnika ?
      2 . Co może być przyczyną po rozgrzaniu slinka na wysokich obrotach słychać stukanie w silniku może wiecie co to mogło by być. 
      3. Ostatnie pytanie czy przy włączonym przednim napędzie i przy pełnym skrecie słychać coś w przednich kołach tak jakby się blokowaly a na wyprostowanych to się uspokaja czy to normalne czy w zwolnicach coś nie tak??
    • Przez Patryk212
      Witam mam taki problem, że jak odpalam ciągnik od razu jest drugi półbieg włączony. W czym może być problem?
    • Przez MarianoKam
      Witam próbuję podłączyć rozdzielacz Nimco od ładowacza czołowego mam trzy wyjścia od rozdzielacza zasilanie P ,powrót pod ciśnieniem T1 ,i swobodny spływ T2 gdzie wpiąć się w hydraulikę od traktora ,chcę ominąć podłączenie pod gniazda .Proszę o pomoc
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.