Skocz do zawartości
wajcha

2450 zacina sie orbitrol

Polecane posty

wajcha    0

Witam problem tego rodzaju ze jak podnosze tura,albo podnosnik z tylu ,to przycina sie orbitrol.Polbiegi dzialaja dobrze.

Gdzie zmierzyc cisnienie na tej pompie,i jakie powinno byc.Dzieki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Tak jest stan, nie sprecyzowalem wyzej chodzi mi o pompe tloczkową jak zmierzyc na niej cisnienie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wajcha    0

Zmierzylem cisnienie na wyjsciu z tylu,na zimnym oleju 160 na wolnych obrotach ,jak zaloncze tura spada do 50 ,a jak zaloncze podnosnik to do 0 prakrycznie... moze ktos mial podobny problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Masz nieszczelności i ta pompa w skrzyni nie daje rady zasilić głównej pompy. Poczytaj o hydraulice, jest dużo tematów na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Dzis podnioslem cisnienie na pompie glownej do 180 i dalej jest to samo...gdzie moga wystepowac te nieczelnosci...jak to sprawdzic...dziwne jest to ze przycina orbitrol,z tego co wyczytalem,to ze wzgledow bezpieczenstwa nie powinno...

 

POMOCY...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Bo tam pompa główna podaje na takie kostki dzielniki oleju , jest tam regulacja ciśnienia ,na śrubkę zacięcie się jednej kostki będzie gubić olej .Podepnij się pod te kostki z zegarem i zobaczysz gdzie masz spadek .Tam musisz mieć takie redukcje do pomiaru na zegar .Jak nie kręcisz kierownicom to podnośnik dobrze podnosi maszynę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Oto chodzi ,ze podnosnik caly czas dobrze podnosi, tylko ,ze jak go podnosze to w tym momencie przycina orbitrol, dodam ze orbitrol jest po regeneracji w Tucholi...dziala normalnie jezeli nie wlanczam tura ,lub nie podnosze podnosnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Dobierz się do tych dzielników, bo tam główna pompa ładuje olej na wiele źródeł zasilania. Masz gdzieś zakład ,lup osobę co posiada urządzenia do pomiaru wydajności pompy.Tam jest w skrzyni dodatkowa co tłoczy do głównej i przysiada z wydajnościom. Bo na pałe wymieniać pompy w JD to są spore koszty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wajcha    0

Przyczyną zacinania sie wspomagania byl zaciety zawor,ktory utrzymuje cisnienie miedzy pompa glowną rozdzielaczem, byl otwarty caly czas . Znajduje sie z tylu kolo rozdzielacza, przykrecany na 3 sruby/ moze komus sie przyda ta informacja,dzieki za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×