Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam , znajomy chce założyć 6cylindrowy silnik do 914. Czy reszta ciągnika wytrzyma , czy jest taka sama jak w 4kach ,tzn sprzęgło, skrzynia ,wzmacniacz ,most. 914 jest z jest około 95 roku.

Opublikowano

Jak brakuje mu mocy to niech sprzeda 914 i kupi 1224, 12stki mają inną budowę zaczynając od sprzęgła i kończąc na tylnym moście.

Opublikowano

No właśnie poco rezykować wstawienie większego silnika i narażać się na dodatkowe wymiany w przypadku nie pasowania innych części skoro może sprzedać tego i kupić większego.

Opublikowano

@leszekd, nie wprowadzaj ludzi w błąd bo jeszcze ktoś uwierzy i będzie dalej powielał nieprawdziwe opinie. Mowa tu o 914. Ty chyba piszesz o c 385 i 1204.

Opublikowano
a nie bedzie problemu z dlugoscia silnika?

będzie. trzeba by było razem z silnikiem przeszczepić ramę narzędziową , wał przedniego napędu i kilka kabli i przewodów od sześciocylindrowego modelu

Opublikowano

Wał przedniego napędu w osi bez blokady chyba jest taki sam. Zbiornik paliwa także trzeba dokupić, filtr powietrza i chłodnicę wody. Przydałaby się jeszcze chłodnica oleju przekładniowego. Kupić dłuższe przewody do hydrostatycznego układu kierowniczego i dokupić część maski, chyba że już jest scięta to trzeba całą maskę która to kosztuje ponad 900 PLN. Także nie wiem czy opłaca się sama wymiana silnika nie wchodząc już w możliwe przyszłe usterki. Lepiej pomyśleć już o silniku od 1014.

Opublikowano

to może ja dopowiem kilka słów - jeden z naszych 1224 powstał jako składak ;) cały tył pochodzi od 902, silnik jest z czeskiego samojezdnego ogławiacza do buraków (identyczny jak w zetorach 12145). jako nowe części dokupione były tylko rama, przedni most i maska. efekt widoczny poniżej

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=27596

 

nie ma z nim najmniejszych problemów, częsci zużywają sie w tym samym tempie co w "fabrycznym" 1224

Opublikowano
sorki ze w kolejnym temacie cię poprawiam ale to jest temat o Ursusie 914 a nie o zetorze 25

no wiem ale w tym temacie chodzi o wlozenie wiekszego silnika do ciagnika ktory dotychczas dysponowal mniejsza moca, moj sasiad zrobil podobnie tylko ze przy innym ciagniku ;)

Opublikowano

Jeśli ktoś ma dość kasy i boi się, że jakby sprzedał 914 i kupił 1224, że ten nowy zakup będzie nie trafiony, to można zostawić 914, kupić 1224 i przełożyć z 914 to, co lepsze, a 914 opylić...

Opublikowano

Sąsiad ma w 914 silnik od szóstki i już kilka ładnych lat mu pracuje bez większej awarii. Z tego co wiem to tylko w skrzyni ma coś rozwalone bo 2 szosowej nie ma ale tak już było jak go kupił i nic nie robił w nim.

Opublikowano

Sąsiad ma w 914 silnik od szóstki i już kilka ładnych lat mu pracuje bez większej awarii. Z tego co wiem to tylko w skrzyni ma coś rozwalone bo 2 szosowej nie ma ale tak już było jak go kupił i nic nie robił w nim.

 

może ma wyjęty bieg ja słyszałem że trzeba wyjąć jakiś bieg jak się zmienia silnik z 4 na 6 wiąże się to pewno ze zmianą trybów w skrzyni

Opublikowano

Nic się nie zmienia,skrzynia jest ta sama.Między 4 a 6 jest różnica w skrzyni pośredniej,6 ma grubsze wałki.Sąsiad do 914 założył silnik 16 i mówi że to najlepszy ciągnik.

16 ma trzy biegi ale to jest inna skrzynia synchronizowana.

Opublikowano

znam traktor który z 385 ewoluował do 1224, tak jak koledzy wyżej napisali do różnic dochodzi jeszcze kosz wom w którym dla 1124 jest 6 tarczek, ale nawet jeśli nie znaczy że po sezonie coś się rozwali.

Opublikowano

witam,czy warto się zamienić silnikami "4" za "6" ? znajomy chce się ze mną zamienić , bo on chcę czwórkę silnik , jak myślicie warto w takie coś się bawić czy nie? czwórkę remontowałem zeszłego roku jakies 2 miesiące temu , a on w ej szóstce ma 3 lata po remoncie, blok miał spawany bo rozsadziło ale jest zrobiony że ni grama się nie sączy, mój blok nie był spawany ani pęknięty, prosiłbym was abyście mi wyrazili swoją opinię czy zamienić sie czy nie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że wymieniłem sprzęgło i teraz nie moge odpowietrzyc przegła. Nie Wiem co sie mogło stać . Proszę o pomoc.
    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v