Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DdamiaNn

wielton 10000 l logo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
NHCS    6

Poszukaj na allegro, w google powpisuj, oczywiscie dealer tez na pewno ci zalatwi, Fakt faktem, ze takie drobiazgi sa bardzo drogie. Czesto jakies firmy poboczne za duzo nizsza cene zrobia Ci naklejke na jakis tam podany przez Ciebie wzor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DdamiaNn    0

dzieki za odp chyba zadzwonie do dealera albo zrobie sam gdzies . bo na poczatku naklejki byly ale sie zmyly :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnikursus
      Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.
       
      Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio
       
      sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić
    • Przez MarcoWzu
      przymierzam się do zakupu przyczepy 12 ton i mam duży problem co wybrać. Chodzi o to że te przyczepy mają różne wymiary skrzyni ładunkowej a ja nie chciał bym dzielonych burt na środku po przez słupek. Zasław robi 12 ton o długości 4,50 i 5,20 ale ta druga ma słupek i jeśli bym chciał wozić obornik to będzie on przeszkadzał, lecz jeśli chodzi o bele na 5,20 wchodzą 4 bele.
      Doradźcie mi co mam wybrać bo Joskin robi 12 ton ze skrzynia 5,50 bez słupka czyli dobra do bel obornika no i więcej na nią wejdzie.
      A jesli chodzi o firmy to z których mam wybrać: Joskin, Zasław, Wielton, Metaltech, może jakaś inna firma???
      Wiem że zamotałem ale pomóżcie mi.
      Z góry dzięki.
    • Przez jakubczyk
      Witam, post na szybko bo muszę lecieć do roboty, z resztą coś o tym wiecie Sprawa jest taka, że kończymy spawanie lawety pod baloty, taka w połowie samoróbka, w każdym razie zbliża się czas malowania i co? Myślę skombinować jakieś naklejki firm które zajmują się produkcją lawet i omalować ją na taki sam kolor że niby jakby co mam lawetę z Wieltona na przykład I moje pytanie, jakie firmy produkują lawety? Wielton na pewno. I macie pomysł skąd wziąć takie naklejki? Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Uzytkownik97
      Witam. Zamierzam kupic przyczepę 14t. W gre wchodzi wielton lub zaslaw. I tu zwracam sie do was. Chcial bym sie dowiedziec ktora lepsza jakies opinie. Moze jakies awarie. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
    • Przez Uzytkownik97
      Witam. Zamierzam kupic przyczepę 14t. W gre wchodzi wielton lub zaslaw. I tu zwracam sie do was. Chcial bym sie dowiedziec ktora lepsza jakies opinie. Moze jakies awarie. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
×