NHCS

Members
  • Ilość treści

    279
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O NHCS

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10/24/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Płock

Ostatnio na profilu byli

5508 wyświetleń profilu
  1. NWitam. Podczas sortowania odrzucucono u mnie parę ton schorowanych i źle przechowanych ziemniaków, np. mokra zgnilizna. Co powinienem fachowo z tym zrobić, żeby nie rozwodzić tych chorób po polu? Bo jeżeli wyrzuca np. na obornik to tak się dzieje.
  2. A jaka różnica tkwi w tej wyżej, @tomek73 , w tej http://allegro.pl/lampa-robocza-panel-12x-led-36w-cree-combo-mix-4x4-i6912084352.html . Na pierwszy rzut oka takie same, a cena inna? Zwykle naciaganie?
  3. Typ świateł jest dobrze dobrany. Bardziej chodzi mi o same lampy pod wzgledem ceny itp. odbiegamy od tematu ;p
  4. @asharot instalacja dalekosiężnych po to, żeby było widać co jest w dali na polu, chyba logiczne... W wielu maszynach montują je w opcji od nowości, wiec to żaden wynalazek.
  5. Witam. Przymierzam się do zakupu paru lamp LED do ciągnika- chodzi konkretnie o 1 parę dalekosiężnych na przód oraz po 1 parze (takie same moce) szorokosiężnych na przód i tył oraz na doświetlenie boków maszyny również szerokosiężnych, lecz nieco słabszych. Generalnie rzecz ujmując chodzi o 8 lamp, które oświetlą maszynę dookoła, 360°. I tu pojawia się moje pytanie... Ile na takie lampy naprawdę warto wydać, aby dały porządany, dobry efekt, a jednocześnie nie przesadzić i nie wydać pieniędzy na coś co nie jest tego warte. Mało znam się na markach, specyfikacji technicznej itp. a w kilka dni znawcy z siebie nie zrobię. Tym bardziej, że jedni kupują lampy za 30 PLN i mówią, że nie widza różnicy, inni że poniżej 100 PLN to nie warto kupować LED bo to lipa. Znajomy doradził mi taki zestaw, ale nie wiem ile to jest warte: Przód i tył szerokosiężne: http://allegro.pl/lampa-robocza-pro-30w-led-cree-12-24v-kombajn-4x4-i6729634473.html x4szt Przód dalekosiężne: http://allegro.pl/lampa-robocze-halogeny-2x45w-led-cree-90w-4x4-6x6-i7030306665.html Na boki: http://allegro.pl/szerokokatna-lampa-robocza-cofania-nxn-led-20w-4x4-i7024288508.html Jest to warte swojej ceny, czy może jednak nie warto? Chodzi rzecz jasna o jakość za te pieniądze.
  6. Siema. jestem na etapie wymiany starego akpilowskiego obsypnika i chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie dziesiejszej takiej właśnie maszyny? Czy z polskich wynalazków Unia Group Forma jest sensowna, czy nawet nie warto jej stawiać obok HD Grimme? Czy może z kolei Grimme Hd to zbyt zawyżona cena do jakości? Wydaja się podobne pod względem działania, ale wiadomo jak to bywa z kopiami... A niestety nigdzie nie widziałem ich w pracy. Czy w formownicach duże znaczenie ma sposób ugniatania redlin- czy to są aktywne wały (jak u Krukowiaka) czy zwykła blacha (jak w formie Unii)?
  7. Jakie w okolicy Płocka znajde punkty odbiotu ziemniakow skrobiowych? Byc mozze ktos okolicy wie? Wkrecam sie w temat i jak narazie najblizej znalalem tylko PEPEES.
  8. A czym niby różniłby się ten konkretny siewnik od Gammy w efekcie końcowym?
  9. Witam. Czy ktoś podejmował się, myślał, analizował przeróbkę siewnika punktowego Gamma do siewy rzepaku? Co należałoby tam zmienić oprócz tarczek? Wyszłoby coś z tego?
  10. Przydałaby sie jakas strona, ktora pomagała by w organizacji strajkow, aby rolnicy jak najszybciej mogli sie zgrac. Bo na pomoc kogokolwiek z polityki, np izb rolniczych, czyli ludzi ktorzy mogli by to madrze zorganizowac nie ma co liczyc. Oni maja swoja dole i jeden drugiem schodow nie chce robic. Sytuacja robi sie beznadziejna, a jezeli strajki bylyby w rozsadnych odleglosciach to kazdy moglby wziac czynnie udzial. Nie trzeba Warszawy, czy miastawojewodzkiego. Wystarczy jakas droga krajowa... Grunt to sie zorganizowac.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj