Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

hej koledzy co moze byc przyczyna , ze wybija mi 1 bieg podczas np kopania kartofli po pewnym czasie wajcha sie cofa ,aż wyskoczy bieg rok temu było ok. Nic nie było grzebane w skrzynii, a 4 bieg to np jak jade z góry to wybija mi na tej dzwigni co sie zmnienia polowe na szosowe. co moze byc nie tak????? edit Ursus c 360

Edytowane przez raf21
Opublikowano

Zapewne tak masz w 30tce bo nie napisales? Pektnieta sprezynka pod deklem zniany biegow i ten srucik do wymiany-to w najlepszym przypadku. Po wymianie na jakis czas sie poprawi ale nie musi bo moga bys poddarte tryby w skrzyni od biegow 1,4 i dopuki nie wymienisz ich to nic nie zaradzisz a mysle ze takiej wymiany nie unikniesz. Tryby pod obciazeniem slabo sie zazebiaja/wysuwaja z siebie i ot cala usterka. 1 i 4 chodza razem dlatego tak jest. taksamo jak 2 z 5 a 3z6.

Opublikowano

O ile to C360 to masz luzne kliny śrub blokujące wodziki albo poluzowane sruby.Wystarczy rozebrać taką srubę i podłożyć podkładki pod sprężyny

Opublikowano (edytowane)

sorki ze , ale nie napisałem ze chodzi mi o c 360 . w którym miejscu sa te kliny lub ta sruba ??? co mówisz Alamo???

W podłodze skrzyni równolegle masz wkręcone 5 srub,wykręć wszystkie i posprawdzaj.Tylko nie przestawiaj biegów na wykręconych

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

To jest zatrzask wodzików.To się nieraz wyrabia, a jak to nie będzie to by trzeba było wodzik zobaczyć czy nie jest wyślizgany.Jak się wykręci zatrzask to będzie widać czy jest wyślizgane czy nie.

Opublikowano

witam POMOCY!!!!!!

W moim URSUSIE 60 wyskakuje pierwszy bieg pod obciążeniem .Wymieniłem tryb od jedynki i wszystkie łożyska , oraz wszystko co wyglądało podejżanie ale nic się nie naprawiło ..... nadal wyskakuje PROSZĘ O POMOC JAK NAJSZYBCIEJ - gdyby ktoś miał pomyśł będę wdzieczny bo już opadam z sił .....

Opublikowano (edytowane)

nie widzę na nim większego zużycia , ale nie wiem czy to by było z tym związane - bo bieg wyskakuje mi tylko pod bardzo cieżkim obciążeniem ( urka itp )

Edytowane przez Matey
ort
Opublikowano

Są trzy opcje wybierak listwa lub bezpiecznik, jak sprawdzić zamień bezpieczniki np. od 2/3 jak nie pomoze to wykreć bezpiecznik R/1 i zobacz czy po wybraniu 1 biegu rowek w listwie ustawia się prawidłowo  do bezpiecznika jeśli tak to eliminuje wybierak od dzwigni zmiany biegów i pozostaje listwa z widełkami co prowadzi tryb.

Opublikowano (edytowane)

Czy wybierak można zdiagnozować oglądając go? Bo przyglądałem się mu i nie zauważyłem żadnego żużycia. Po wymianie wszystkich trybów od 1 biegu, widełki z listwami i nowych bezpieczników nadal wyskakuje pierwszy bieg pod ciężkim obciążeniem. Gdyby to była wina wybieraka to czy pozostałe biegi by też nie wyskakiwały?

Edytowane przez Matey
nie krzycz (caps lock)
Opublikowano

Wybierak oceniasz po zużyciu kulki na stałe chodzącej w listwach, sprężyny  od krucca ,kopułki i kuli wybieraka stykającej sie z kopułką ,dodatkowo sprawdzasz mostek ten po którym suwa się wybierak ale on jest raczej dobry jeśli sie nie kleszcza biegi  .Ja też obstawiam jak kolega wyżej widełki wypychające tryb.

Opublikowano

drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??


drodzy koledzy - widełki z listwą w komplecie są nowe , tryb dolny i górny przesuwny są nowe , łożyska w skrzyni są nowe , wszystko co robiło wrażenie  zbyt mocno zużytego jest nowe .Wybierak biegów - końcówka ze sprężynką jest mocna , ale nie mam porównania z nową  . Powiedzcie czy dość głośny tylny most może być tego przyczyną ? ??

Opublikowano

Może jest taka możliwość żeby przesunąć zamek na wodziku tak żeby głębiej wchodziła zebadka ja kiedyś tak zrobiłem przy ll czy lll zaspawałem nacięcie i naciąłem nowe ,jak nic nie pomaga to można spróbować jeżeli jest taka możliwość.

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie co jest powodem wyskakiwania tej wajchy(tego reduktora zmiany z biegów szosowych na polowe i odwrotnie) wczoraj kolega się zakopał TYM 903 i jechałem jego c-360 wyciągnąć i co jakiś czas ta wajcha wyskakiwała.Jaki jest powód tego i co z tym zrobić?

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.5 +1p. ostrzeżeń

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v