Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Potrzebuje POMOCY!!:) Kipiłem używany ciągnik John Deere 6930 premium. WOM tylni działał ale przestał nagle:D Nie moge zaznaczyć obrotów, żdnych. Jest włączony luz Czyli "N" Co robić?? Serwis?? wyświetlają mi się komunikaty, tłumaczyłem je na język polski ale nic mi nie mówią.

Opublikowano

A pytanie następne. Przy podnośniku mam szybkie podnoszenie i oposzczanie i jest coś takiego jak 1 i 2. przyciski oznaczone 1 i 2 co to, po co to jest??

 

no dobra ale tam obiaśnienia błędów. Ale to mi nic nie mówi w sumie:( bo po tłumaczeniu też do tego doszedłem. w dalszym ciągu nie wiem jak zmienić obrotu WOM z "N" na 540 lub 1000

Opublikowano

no tak

 

Wszystko było ok. aż do wczoraj. Prędkość WOM przestawiła się na pozycję N czyli zero, luz. I przełańczałem na rózne sposoby i za każdym razem wraca odrazy na N

 

Myślałęm że w HMS jak mam wybrany pług to może dlatego nie mogę przestawić na 1000 lub na 540, ale no nie stety nie. na włączonym HMS na pług lub siewnik, lub na WYŁĄCZONYM HMS przekażnik po prostu nie działa. Nie moge zaznaczyć prękości bo odrazu wraca na pozycję N.

Opublikowano

witam mialem podobny problem to prawdopodobnie wina czujnika obrotów WOM montowany przy wlewie oleju do hydrauliki. Przy wersji confort WOM wlaczal sie i po chwili wylaczał.

Opublikowano

Przy wersji Premium też jest ten czujnik. Mam tez wersje confort i troche żałuje że kupiłem premium. Comfort jest chyba prosty i mniej skomplikowany. Boje się że premium będzie sprawiam tego typu problemu tym bardziej że ma już 6 latek.

Opublikowano

nie sprawdziłem tego??? ale jeśli się obraca?? albo nie obraca, co to może znaczyć??

 

 

Kiedy będzie się obracał znaczy się że realnie nie jest wybrana żadna prędkość, tylko N na wałku.

Po wybraniu prędkości wałek się już nie będzie obracał.

Opublikowano

już sprawdzałem te kody. w dalszym ciągu nic mi one nie mówią. WOM niby mogę załączyć, tylko że nie mogę przestawić obrotów z N na 540 lub 100obr. Musze jesszcze bezpieczniki sprawdzić może któryś się spalił i dlatego nie moge przestawić obrotów.

  • Root Admin
Opublikowano

Arek a tak ciezko ci napisac tutaj te błedy? tobie nic nie mówią ale może ktoś je przerabiał u siebie i od razu poda ci wskazówke.

Masz te kody błedów czy nie?

Opublikowano

Arek kod BCU 186.02 mówi o przerwie w obwodzie czujnika prędkości wałka WOM , tu w pierwszej kolejności należało by sprawdzić czy , wtyczka jest dobrze wciśnięta w czujniku ,czy piny we wtyczce są nie przyśniedziałe i ogólnie rzucić okiem czy nie widać uszkodzeń przewodów do czujnika .Ten drugi kod EPC 2408.19 jest następstwem tego pierwszego , mówi o braku informacji na linii CAN o statusie czujnika obrotów WOM , EPC nie przesyła tych danych do BCU ot i cały problem .

Nie wykluczone że czeka cię wymiana czujnika , jednak w pierwszej kolejności sprawdź obwód tego czujnika , tak w skrucie to tyle pozdrawiam.

Opublikowano

Dzięki Wielkie. Napewno to sprawdzę:) Teraz następna sprawa jeśli mogę. Jadąc Ciągnikiem wyskoczył mi kilka razy ten sam błąd, Mówiący o tym że prędkość obrotów silnika są zbyt duże i żebym zmiejszył prędkość. Błąd To 2630.16 2630.09 i 2530.00 ECU. Najpierw kontrolka miga na czerwono pózniej na żółto i na koniec na niebiesko. Dlaczego coś takiego się robi. I to przy prędkości 30km/h a wczasie powrotu jechał 50km/h i też się zapaliło to samo.

Opublikowano

Zbyt wysoka temperatura powietrza doładowania jest powodem generowania tych kodów i w konsekwencji tego zaświecają się te kontrolki oraz , informacja nakazująca obniżenie obrotów silnika , a przyczyną tego faktu jest zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku płynu chłodniczego, napewno masz poziom po niżej minimalnego stanu ,dolej płynu i po problemie ,jednak zwruć uwagę czy gdzieś nie masz wycieku z układu .

Opublikowano

Tak więc, problem z WOM zniknął po sprawdzeniu czujnika. okazało się że tylko wystarczyło odłączyćz i podłączyć kabel i gitara:) Drugi prblem też zniknął po dolaniu płynu do układu chłodniczego:) GItaraka. BArdzo mi pomogliście:D Teraz walcze z brakiem światła stop ale pewnie to bezpiecznik albo też inna pierdoła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v