Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, ponieważ niemiałem obciążników z przodu postanowiłem troszke dołożyc złotówek i kupic oryginalny TUZ przedni do mojej Reni 133.54. Wiem ze oryginalnie powinno byc ząłozone 14 walizek po 38 kg= 532 kg + ten kawał żelaztwa na który sie mocuje te walizki, ale niewiem ile to waży, ale jest cholernie cieżki. Do załozenia TUZa musiąłem to zdjac i teraz mam pytanie ile moze ważyc ten TUZ i ile załozyc na niego kg zeby sie zgadzało

 

balast + walizki = TUZ+....kg

Edytowane przez tonyk
Gość Profil usunięty
Opublikowano

U mnie w reni baza pod obciazniki waży 300 kg + 360 obciazniki to juz jest troche kila na przodku :D agregat upr-siew rozłożony + 300 kg ziarna w skrzyni podnosi aż miło i nawet nie zabuja przy ruszaniu hihihi

Opublikowano

Ten balast przykręcany do ciągnika waży 200 KG.

 

 

To by była cenna informacja, bo podejrzewam ze TUZ bedzie ważył podobnie, wiec balast około 500 kg powinien byc ok.

Opublikowano

ja mam renault 120.14 i zrobiłem sam obciążniki najpierw 960kg a po roku zrobiłem drugi lżejszy 650kg lżejszy jest do pracy z rozrzutnikiem przyczepą samozbierającą i ogólnie do transportu a większy to prace ciężkie orka siew uprawowo-siewnym mam założony amortyzator hydrauliczny na TUZ-a super sprawa nic nie podskakuje a przód płynie jak przyklejony

Opublikowano

Ja mam w takiej reni zrobiony na tuza 750kg to tak średnio, do pługa wystarcza, ale już prze dużym agregacie amazone, czy accord z zasypem ok700kg to mogłoby być więcej.

Opublikowano (edytowane)

Sąsiad dał zrobić do Case'a obciążniki na wzór oryginalnych, z tym że są one wyższe i dłuższe od oryginału, tak że każdy waży 2x tyle co oryginał. W Renault można tak samo zrobić.

Edytowane przez dzikidaniel
Opublikowano

jutro zrobię zdjęcie bazy od obciążników jak przerobiliśmy że ma 560 kg a co do betonu. sam beton to będzie lekki najlepiej wrzucić jak najwięcej grubego żelaza tryby i to zalewać rzadkim betonem.

Opublikowano (edytowane)

oto zdjęcie ja taki ja zrobiłem profil zamknięty jest z 10mm ścianką (taki znalazłem na złomie) w środku jest nasypane nitów z drutu 14 i zaślepione od strony ciągnika są 2 obciążniki od renault starego typu gdzieś u (handlarza kiedyś kupiłem) pomiędzy obciążnikami a profilem są kawałki linni od pługa leśnegopost-13374-0-99829800-1363981345_thumb.jpgpost-13374-0-78526100-1363981348_thumb.jpg

Edytowane przez renault
Opublikowano

nie mam pojęcia!:)

znalazłem kiedyś takiego na allegro i zapisałem sobie to zdjęcie bo również mnie to zainteresowało...

podejrzewam że jest to konstrukcja gięta z blachy dajmy na to x2,0 i w środku wypełniona betonem albo czymś takim...

Opublikowano

Kurde panczo widziałem tą fotkę i oto mi chodziło, tylko nie mogłem tej foto znaleźć. Właśnie coś takiego skonstruuje wielkie dzięki tylko muszę od kogoś 1 obciążnik pożyczyć na wzór :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v