Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomekgr500

Problem z Zetorem 8540

Polecane posty

tomekgr500    0

Witam mam problem z Zetorem 8540 otóż podczas podnoszenia tura on szarpie tak samo jak i podnośnik tylny.Wymieniona została papa oleju oraz filtr oleju.Nie wiem w czym może tkwić problem.Mój sąsiad ma takiego samego i ma identyczne części i podzespoły co u mnie.Proszę o szybką odpowiedź gdyż wiadomo sezon się zbliża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro8540    0

W moim 8540 trzesie podnośnikiem na rozgrzanym oleju i wolno podnosi hydraulika zewnętrzna działa bez zarzutu. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

filtr ssący nie przepuszcza tyle oleju co potrzebuje pompa , .Sprawdź zachowanie podnośnika po wyjęciu tego filtra ( metalowy siatkowy ,pod deklem zabezpieczonym naciąganym drutem) ) . Mam takie same objawy w swoim szczególnie przy zimnym oleju . W Forterrach dają już w to miejsce o większej przepustowości !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgr500    0

Właśnie ja próbowałem bez filtra.Wszystko działa jak złoto.Ale co z tego przecież bez filtra daleko nie zajadę.A czy filtr od zetora forterry pasował by do 8540?

Edytowano przez tomekgr500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

nie będzie pasował !!! Już sprawdzałem .Swoją drogą dziwnie jest to rozwiązane , że nie ma zaworu przepustowego . Mój chodzi w wycinaku i przy tegorocznej zimie wyjąłem go , ale wiadomo,że tak być nie powinno !Może tak się dzieje na zamiennikach ? Jaki masz wstawiony ?

Edytowano przez DarekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgr500    0

Mój na orginalnym jeździł i dopiero od dwóch miesięsy tak się dzieje.A gdy założyłem nowy to nie było różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Mam podobny problem w swoim 10540 gdy olej jest zimny to szarpie, (podnośnik i tur) ale jak się nagrzeje to jest ok. A i gdy jest olej zimny (w zimę) to wzmacniacz momentu nie działa na początku. Latem wzmacniacz momentu działa jak jest olej zimy wie ktoś co może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

piter, wzmacniacz momentu sie zacina,bo masz tam elektrozawór,który ma problemy z gęstym olejem,który jest gęstszy zimą niż ten latem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Też tak myślałem ale wolałem spytać. Sprawa wzmacniacza wyjaśniona ale o tym szarpaniu podnośnika i tura to ja nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

w serii7520-10540 sterwanie wzmacniaczem odbywa się mechanicznie (nie ma elektrozaworów) - dźwignia porusza suwakiem w rozdzielaczu . "piter161" napisz CO zrobiłeś z tym wzmacniaczem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Nic nie robiłem z wzmacniaczem tylko trzeba poczekać jak się olej lekko podgrzeje to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

To całkiem normalne szczególnie jak jest zimno, dlatego ja czekam aż się olej trochę rozgrzeję dopiero załączam wzmacniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

No to odświeżę trochę temat :)

Wie ktoś co może być przyczyną szarpania podnośnika i tura?

Edytowano przez piter161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Przecież w tym temacie są już odpowiedzi na twoje pytanie... Jak go kupiłeś to wymieniałeś olej w skrzyni i filtry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Na moje oko to wystarczy żeby wlać jakiś rzadszy olej i po problemie.

Ja w swoim 8540 nigdy takiego problemu nie miałem, w skrzyni mam zwykły Hipol. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

może masz poprostu pompę o mniejszej wydajności i filtr nadąża z tą przepustowością . Problemem jest tu brak zaworu od strony ssącej pompy ,stądto szarpanie przy zimnym oleju !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piotr_
      Witam,
      mam pytanie, czy może ktoś z was orientuje się w tym temacie, tj. instalacji hamulców pneumatycznych do przyczep w zetorze 8540. Wiem że były takie instalację ponieważ krajowe zetory taką posiadają ale jest ich niewiele i interesuje mnie czy można taką instalacje założyć do zetora sprowadzonego który posiada już sprężarkę, ktoś to już zakładał? jaki koszt? co potrzebne? co trzeba kupić? zetory sprowadzane posiadają instalacje hamulców hydraulicznych do przyczep, ja chce pneumatyczne
    • Przez piotr_
      Witam,
      mam pytanie, może ktoś z was ma w swoim zetorze takie zegary:

      nie bardzo wiem jak się nimi posługiwać tzn. czy jak klikne na ikonke z traktorkie to powinno to wyswietlac czy wrocic spowrotem tam gdzie bylo i w jaki sposob mozna tuaj sprawdzic liczbę motogodzin, i jeszcze co to jest to 220 1/min?
    • Przez piter161
      Mam mały problem z filtrem o paliwa a mianowicie od spodu gdzie jest śruba chyba na klucz 24 to tam się wyciska paliwo próbowałem to doręcić ale nic z tego. A gdy poszedłem z numerem katalogowym do grene to mi powedzieli że nie ma czegoś takiego. Wiecie może gdzie takie coś dostane?
      Z góry dzięki za pomoc. Może być link
    • Przez Adzik
      Witam wszystkich ,mam mały kłopot otóż niedawno kupiłem Zetorka 8540 ,a ostatnio spaliły mi sie świece żarowe i regulator oczywiście kupiłem nowe i założyłem podpięłem kabelki tak jak były wcześniej i teraz jest ok .tzn.świece się grzeja ciągniczek odpala,ale nie rozłączają się po zagrzaniu.Co by mogło byc nie tak?
    • Przez zetorr8145
      W zetorze wymieniono tłoki ,tuleje głowica i pompa po regeneracji ,a i tak nie chce odpalić w chłodne dni.
×