Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W seri 30xx przedni napęd jest załączony gdy niema napięcia na elektrozaworze, więc jeśli silnik jest wyłączony to przdni napęd jest włączony.

Myśle że nie daje napięcia na elektrozawór kidy naciśniesz przycisk żeby rozłączyć napęd.

Opublikowano

A może po prostu nie wcisnąłeś hamulca i dlatego nie mozesz go rozłączyć... długo go masz ?

Przedni napęd ze względów bezpieczeństwa można wyłączyć po każdym odpaleniu dopiero po użyciu hamulca ( wciśnięcia pedałów), tak jak koledzy wyżej mówią jeśli nie dochodzi napiecie też się nie wyłącza.

Jeszcze może być wina małego ciśnienia że nie daje rady go rozłączyć pompa :)

Chyba że mimo użycia hamulca on się nie rozłącza to sprawdź kable, styki, może też być przy hamulcu czujnik walnięty i sygnału nie daje że już użyty, Ciekawe czy powyzej 14 km/h rozłączy.

Opublikowano

No jest jest ale to nie tylko napęd ale i cały autotronic :) on ma 25A i odpowiada za :

- przełączanie żółw/zając

- blokada

- wom i hamulec wom

- biegi pełzajace

- kontrolka niskiego ciśnienia skrzyni i czujniki podnośnika ( ciągniki z Autotronic'em)

- kontrola Speedshift

- wewnętrzne gniazda zasilające

- monitor w ciągniku ( zapewnie chodzi tu o Datatronic)

- zawieszenie pneumatyczne fotela

Dane wyciągnięte z instrukcji - konkretnie z opisu bezpieczników :) innego od 4WD nie znalazłem :)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.Już doszłem to był autotronic pod podłoga jest padnęty. Mam pytanie gdzie można by go kupić.Prosiłbym o linki

Opublikowano

Ał... :) Trochę dołożysz... a używka może by się znalazła :) Poszukaj na allegro czy innych takich cześci do MF i jak będą mieli cały ciagnik to i moduł autotronic też pewnie będzie :) Można kombinować na przekaźniki ale to już nie to i niebezpieczne ( widziałem 3690 tak zrobionego i chodził ale czy wszystko działało jak z komputerem to już nie wiem)

Opublikowano

Ja mam Na przekaznikach Mf 6120 dynashift i 3095 dynashift, jedyne co moze byc w tym nie bezpieczne to to ze jakbys przypadkowo sobie przelaczyl skrzynie na wolniejsza podczas jazdy, ale akurat w skrzyni dynashift to nie dotyczy, Jesli sie zdecydujesz na przekazniki to dojdzie CI tylko jeden przycisk ( zmiana zakresow zolw/zajac) i podczas hamowania nie bedize Ci sie zalaczal 4X4, druga sprawa blokada mechanizmu roznicowego nie bedzie Ci sie rozlaczac gdy np. podniesiesz podnosnik czy nacisniesz hamulec. Generalnie nie namawiam ani nie odradzam tego. Wybor nalezy do Ciebie. Mnie koszty przerobek wyniosly 800-900 zl od sztuki, a koszt naprawy moduly z tego co pisza to koszt okolo 2000zl

Opublikowano (edytowane)

sprawdź najpierw czujnik prędkości jazdy... Nie wiem jak i kto sprawdzał Ci ten moduł ale mam nadzieje że wiesz że na cewce zaworu od przedniego napędu NIGDY nie pojawi się napięcie w czasie kiedy ciągnik stoi w miejscu. Nawet kiedy kontrolka sygnalizuje wyłączenie napędu, na postoju jest on zawsze włączony. To tak na wszelki wypadek gdybyś niepotrzebnie zaczął grzebać w instalacji... Z doświadczenia wiem że takie rzeczy powodują opiłki złapane przez koło talerzowe "mostkujące" czujnik.

Edytowane przez rafik256
Opublikowano

Kolega wyżej wie co mówi bo mechanik z tego co czytałem :) Dużo ciekawych rzeczy na forum wniósł i cieszę się że znów się udziela :) A z tymi przkeaźnikami to dla jednego dobrze a dla drugiego nie :) Zrobisz sobie przełącznik np. na dźwigni ( każdy uważa ze najwygodniejsze miejsce) a potem niechcący cyk i... wiadomo co potem :) Najlepiej jak jest tak jak w orginale, dołożyć sie dołoży pieniędzy nie mało ale znów masz pare dobrych lat z głowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v