Skocz do zawartości
dymo2000

Przyspieszacz CASE4230

Polecane posty

dymo2000    0

Mam problem z przyspieszaczem który nie chce mi się załączyć w CASE 4230. Słychać jakby chodził zawór przy przełączniu przyciskiem. ponadto przy dobijaniu belki w rolce wałek samoczynnie stawał. Czy ktoś wie co mogło się stać? Czy ktoś wie może gdzie znajduje sie zawór od przyspieszacza. przeszukałem juz cały ciagnik i nie mogę go znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Jest pod skrzynią w srodku, masz problem z sterowaniem , przyspieszaczem,lub jest on uszkodzony i spalone sprzęgło wom skoro już staje, trzeba zrobić pmiary układu czy jest ok i rozbierać mechanicznie ciągnik jest to Duuuużo pracy i jak chcesz to zrobić sam potrzebujesz sporo wiedzy i trochę przyrządów będe teraz robił też 4230 półbiegi i pare innych rzeczy

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    14

Mam podobny problem,zaczęło sie od poślizgu na żółwiu przy zimnym oleju,powymianie filtra hydrauliki,było ok.kilka dni.Nastepnie zatrzymywał się wom(niezależnie od obciążenia wom pracował kilkanaście sekund,brak poślizgu ) ,naciśnięcie sprzęgła wlączało wom a był brak reakcji na włączanie dźwignią.Równocześnie zginęły półbiegi mimo przełączanie jest tylko zółw,Wyraźna zmiana jest tylko przy najniższych biegach ( 1 i 2 L).Po wymianie oleju bez zmian.Na postoju słychać klikanie elektrozaworu,po przełączeniu na zająca (kontrolka zapala się) w skrzyni słychać ciche wycie,na żółwiu cichnie,odgłos zblizony do wycia pompy ale to nie pompa , ciśnienie na wyjściach hydraulicznych ok 180bar.

Prosze  o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej78    14

Własnie dążę do tego aby znaleźć przyczynę zanim rozbiorę pół ciagnika ,wymienię co trzeba ,a zawsz coś się znajdzie .Jeżeli przyczyny nie znajdę a wykluczę to co powierzchowne to będzie demontaż.Dlatego może ktoś dysponuje wiedzą jakie powinno być ciśnienie w obwodzie niskiego ciśnienia ,czy jest ku temu specjalne miejsce aby się wpiąć w układ,oraz jakieś wskazówki gdzie jest zawór regulujący ciśnienie ,itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez johenek
      Witam.
      Od niedzieli jestem posiadaczem John Deere 2850 z 91r, mam problem ponieważ nie działają półbiegi, dźwignia od półbiegów jest na maxa do tyłu, a jeśli próbuje ją pchnąć do przodu to ona nie zostaje tam tylko cofa się na maxa do tyłu. Ciągnik nic nie reaguje na ruszanie tom dźwigniom.
       
      A teraz kilka pytań:
      1. Jaki olej był by najlepszy do silnika?
      2. Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów i jaki byłby najlepszy.... myślałem nad kupieniem Agrol U.
      3. Czy skrzynia i most tylny ma swobodny przepływ między sobą, oraz skąd on zasysa olej do hydrauliki?
      4.Gdzie znajduje się filtr od wspomagania kierownicy?
      5.Od czego jest takie jakby dźwignia którą można wcisnąć i przekręcić w prawo i w tedy ona tam zostaje w dolnym położeniu, znajduje się ona w podłodze z lewej strony koło fotela. Ja podejrzewam że jest to kranik od drugiego zbiornika na paliwo który znajduje się pod kabiną z lewej strony.
    • Przez spiter8681
      Witam,
       
      Prosze o pomoc w odpowiedzi na ponizsze pytanie:
       
      Dlaczego przy wylaczeniu dzwigni przyspieszacza wylancza sie przyspieszacz mockarni?
       
      Co moze byc przyczyna.
       
      Z gory dziekuje za pomoc.
    • Przez bandit1945
      Witam wszystkich.
      Mam problem z moim kombajnem aa mianowicie gdy olej sie rozgrzeje too zwalnia mi przyspieszacz wariatora i nie moze przyspieszyc do maxymalnej predkosci.
      Mam tylko sposob by przyspieszyl i robie to tak. Podnosze motowidla do gory i rownoczesnie wciskam wajche od przyspieszacza i wtedy wszystko chodzi elegancko przyspieszacz ladnie reaguje i przyspiesza do max predkosci lecz tak samo zwalnia i to w minute potrafi zwolnic do zera.
      Na zimnym oleju wsztsrko chodzi dobrze tylko na rozgrzanym mam ten problem.
       
      Czy wie ktos co moze byc tego przyczyna?
    • Przez Gargantuu
      Witam wszystkich forumowiczów,
       
      Mam oto taki problem z ciągnikiem International Harvester 685 (dosyć mało spotykany dlatego nie mam kogo się poradzić), mianowicie był wyciek oleju z ciągnika. Nie zauważyłem tego, i podczas kopania buraków zaczęło coś trochę śmierdzieć. Na drugi dzień dolałem normalnie olej, i wszystko było ok, do momentu kiedy podczas jazdy chciałem użyć przyśpieszacza. Niestety bez reakcji. Nic się nie stało, ciągnik z taką samą prędkością jechał. Moje pytanie brzmi: co mogło się popsuć? jaka część? I jak zabrać się do naprawy tego elementu? dziękuje z góry za podpowiedzi. W załączniku załączam zdj mojego ciągnika. 


×