Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MateuszT25

Problem ze światłami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MateuszT25    0

Witam

Ostatnio kupiłem i założyłem nowy przełącznik do świateł i wymieniłem bezpieczniki.

Dioda (Niebieska) po włączeniu przełącznika świeci i wszystko jest ok, lecz światła nie świecą, zmienianie krótkie/długie też nic nie daje.

Kierunkowskazy również, jakiś miesiąc temu przerywnik do nich był wymieniany i działał, teraz już nie. (Nie słychac nawet tego "pykania") dioda (Zielona) nie świeci.

Gdzie może byc problem?

 

Drugie pytanie, czy wymiana elektryki jest bardzo skomplikowana? (Miałem to zrobić lecz po zerknięciu pod panel dałem sobie spokój)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cielak1995    0

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Sprawdzę tą stacyjkę, ale wątpie żeby coś samo z siebie sie w niej zepsuło.

 

/edit

Cielak1995

 

Schemat mam w książce od mojego władka, ale trudno się z niej wyznać co do czego.

 

Co do napięcia to zaraz pójdę i sprawdzę.

Edytowano przez MateuszT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    25

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

 

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cielak1995    0

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

jak masz troche pojęcia o tym to nie bedziesz miał problemu to tylko sporo kabli a mało miejsca i "pajęczyna" ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A co ma do tego stacyjka? To nie ursus.

Pozycje się świecą? Czy brak tylko krótkich, długich?

 

Edit:

Upewnij się, że bezpieczniki dobrze wsadziłeś. Że przewodzą.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Tak jak wyżej sprawdź bezpieczniki ja raz swoje przeczyszczałem z tego syfu to później rozrusznik mi nie krecil. Ale jeszcze raz dokładnie wsadziłem i wszystko działa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Wszystko sprawdzone, z tego co się dowiedziałem to Ojciec ściągał wszystkie światła. Nic mi o Tym nie powiedział.

Więc jest możliwość że źle podpiął przewody. Istnieje możliwość spalenie instalacji przez złe podłączenie, wie ktoś jak to podłączać?

Zdenerwowało mnie to troche bo nie pozaznaczał które przewody do których wpięć.

Co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

3 godziny bawienia z okablowaniem, i po problemnie.

I jeszcze jedno pytanie, przy tych bezpiecznikach obojętnie jakie druciki podchodzą?

Edytowano przez MateuszT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A dokładniej o co chodzi?

O drucik w samym bezpieczniku który się przepala?

Powinien być jeden cienki drucik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

Tak, o to mi chodziło.

A po przepaleniu tego bezpiecznika należy kupic nowy czy dosztukować jakiś drucik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszT25    0

No to ładnie, bo ja zakładając nowe druciki założyłem ich troche :/

W przypadku zwarcia raczej by ich nie przepaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jak kupisz nowy bezpiecznik to ma on na sobie zapas drucika do naprawy bezpiecznika.

Jeśli już ktoś musi naprawić bezpiecznik to drucik powinien być pojedynczy i cienki.

Można dobrać go doświadczalnie, czyli zakładamy i włączamy wszystko co jest zabezpieczone tym bezpiecznikiem jak wytrzymał i nie zmienił koloru to jest dobry.

Jeśli będzie to jeden drucik to na pewno spali się jako pierwszy bo jest najsłabszym, najcieńszym elementem w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

W każdy7m sklepie motoryzacyjnym kupi pojedyncze oprawy do bezpiecznika samochodowego na pojedynczy przewód ; przykręcic pod zaciski przy starej obudowie bezpieczników 3 sztuki i spokój z drucikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A co jest złego w oryginalnych bezpiecznikach że trzeba je zmieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam taki problem ze swieca mi tylko postojowe swiatła i nie wiem dlaczego wszystko porobiłem kostki przecisciłem przełacznik zmieniłem i nie wime co jest ze nie mam krotkich i długich swiateł .... pomożta Pany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Przełączanie krótkie-długie masz na kolumnie pod kierownicą. Oczywiście starsze wersje.

W pozycji na środku świecą tylko pozycje.

Sprawdź ten włącznik jak i zasilanie do niego.

A i jeszcze sprawdź żarówki w przednich lampach, jak i kostkę łączeniową między lampami na gilu od środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×