Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus c 385 polega on na tym, że bardzo często się zapowietrza. Po jakimś czasie wymieniłem przewody, opaski ale nie wiele to dało. Do tego strasznie cięzko się go odpowietrza Czy mial ktos z was taki problem? Czy znacie jakis trik do szybkiego odpowietrzania? Dodam jeszcze ze pompa jest nowa to raczej nie jej wina. Prosze o rady i z gory dzieki, pozdrawiam.

Opublikowano

wiesz moze czy w zbiorniku znajduje się rurka do zaciągania paliwa czy jest wylot od spodu ? gdzieś musi ciągnąc powietrze albo na oparach latasz:) na pompie sa dwie albo jedna sróbka na kluczyk chyba 6 badz 8:)

Opublikowano

Mialem podobny problem w claas-ie senatorze a winowajcal byl malutki filterek znajdujacy sie w pompce zasilajacej. Niewiem czy c-385 jest takowy, ale pompka jest podobna wiec mysle ze powinien tam byc.

Opublikowano (edytowane)

Ten przewód o którym piszesz balcerek1 został wymieniony już jakiś tydzień temu.

Edytowane przez Zamir
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nie chodzi o to czy był wymieniony przewód, a o jego drożność. Jak go przy pompce odkręcisz to powinno swobodne nim paliwo wypływać.

Edytowane przez KRISTOFORn
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na pewno nie uszczelka.Odstojnik jest poniżej zbiornika i jakby było coś nie tak to by paliwo ciekło.

Opublikowano (edytowane)

KRISTOFOR tam czasami coś kapnie z tego odstojnika ale nie wygląda żeby był jakoś specjalnie popsuty. Zresztą teraz i tam uszczelka została wymieniona tak la pewności bo nie była już nowa tez już jakiś tydzień temu.

Edytowane przez Zamir
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Skoro coś tam kapnie to znak, że jest ta uszczelka do wymiany.

Ponawiam pytanie - sprawdziłeś drożność przewodów doprowadzające paliwo do pompki?

Odstojnik, zawór i przewody nie mają tylko wyglądać na drożne, one takie muszą być.Sprawdź a nie oglądaj.

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano (edytowane)

Ale człowieku powtarzam że te przewody zostały około tydzień temu wymienione a mimo to jak woziłem turem bele to mi się już zdążył zapowietrzyć...

Edytowane przez Zamir
Opublikowano (edytowane)

może to zwykły syf w baku? ściągnij ten przewód od baku i tamtędy powinno lecieć jak po 3 piwach. jak nie to daj sprężone powietrze w ten przewód sprężarką albo chociaż pompką rowerową i obserwuj co sie dzieje dalej. jak nie bedzie ładnie leciało to masz bak do czyszczenia

Edytowane przez rafal831
Opublikowano

U mnie w 3p sie zapowietrzał bo sie zapchał odpowietrznik w korku. A kiedy sie zapowietrza odrazu po odpaleniu czy trzeba troche poczekać? Sciągnik wężyk z pompki i dmuchnij do baku bo moze tam coś złapało i bierze za mąło paliwa.

Opublikowano

witam ja z tym silnikiem miałem podobnie nie wiem czy pomogę ale u mnie miałem problem z zaworem przelewowym i objawiało się to tak że silnik działał przez jakąś godzinę a potem się zapowietrzał i był problem z jego odpowietrzeniem więc zobacz czy ten zawór działa prawidłowo

Opublikowano

znajomemu 30-tka się zapowietrzała jak tylko zgasił i chwile postała to już się zapowietrzy i trzeba było pompką po pompować żeby zapalić a trwało to wiele lat a przyczyna tkwiła w zatkanym przelewie do baku -był niedrożny co skutkowało sprężaniem powietrza w rurce a po zgaszeniu silnika powietrze się rozprężało i dostawało się do pompy i stąd co zapalał to musiał pompować

Opublikowano

Zamir sprawdź jeszcze raz cały układ, koledzy wyżej dobrze prawią. Rurka która biegnie pod nie baku jest podatna na zapychanie, wystarczy mały paproch i nie ma dopływu paliwa. Warto też sprawdzić śrubę z zaworkiem która czasami lubi się zaciąć, podczas sprawnego działania układu odstojnik podczas pracy silnika powinien być cały wypełniony paliwem.

Opublikowano

Ja też w swoim miałem to samo, wszystko powymieniałem i dalej się zapowietrzał, okazało się później że w baku jak wspomniano wyżej coś było z rurkami, więc przewierciliśmy tam gdzie się przykręca odstojnik na wylot i jest spokój narazie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v