Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

kolego z przodu nad pompą jest taki zbiorniczek mały sprawdź czy tam jest olej jak nie ma to może byc uszkodzona pompa zasilająca i ta z przodu nie ma oleju i tłoczki głośno chodzą bo nie maja oporu albo jeszcze może byc tak że te tłoczki sie poodkręcały bo i tak tez sie zdarza 

Opublikowano (edytowane)
 do  krzysztof1987

za nim zaczniesz puszyć się to przeczytaj ze zrozumieniem pytanie cyt.gdy jest cieply ma ciezko odpalic zakrecic walem na zaciag pali z dotyku.Może ci podpowiem zakręcić wałem teraz se pogłówkuj a nie  uczysz dzieci robić  he he Nie chciał bym po twoich naprawach kupić taki ciągnik.Ze masz koparki to nie znaczy że jesteś dobry w te klocki  bo po takich fachowcach co reklamują się to wiadomo o co chodzi ! Osobiście miałem takie przypadki że kilka razy to samą rzecz miałem u mechannika ale niestety i tak sam musiałem to naprawić . Ale to tylko moja wina bo trzeba było iść do sklepu i kupić specjalne klucze i zabrać się samemu, ftedy miałbym KASE w kieszeni i kupę wolnego czasu no i nerwy niezszargane .

Edytowane przez krypcio
Opublikowano

 do  krzysztof1987

za nim zaczniesz puszyć się to przeczytaj ze zrozumieniem pytanie cyt.gdy jest cieply ma ciezko odpalic zakrecic walem na zaciag pali z dotyku.Może ci podpowiem zakręcić wałem teraz se pogłówkuj a nie  uczysz dzieci robić  he he Nie chciał bym po twoich naprawach kupić taki ciągnik.Ze masz koparki to nie znaczy że jesteś dobry w te klocki  bo po takich fachowcach co reklamują się to wiadomo o co chodzi ! Osobiście miałem takie przypadki że kilka razy to samą rzecz miałem u mechannika ale niestety i tak sam musiałem to naprawić . Ale to tylko moja wina bo trzeba było iść do sklepu i kupić specjalne klucze i zabrać się samemu, ftedy miałbym KASE w kieszeni i kupę wolnego czasu no i nerwy niezszargane .

 

krypcio no chyba musisz jeszcze na parę lat wrócić do szkolnej ławki, no i tym razem siąść do pierwszej ławki i słuchać nauczycieli, a nie schować się w ostatniej i czekać na przerwę, żeby polecieć do WC na pojarę .

Jak byś uważał na lekcjach fizyki, to wiedział byś, że ciecze takie jak OLEJ pod wpływem temperatury stają się rzadsze czyt. (ich lepkość się zmniejsza tzn. stawiają mniejszy opór), a więc rozgrzany silnik jest łatwiej uruchomić jeżeli olej w hydraulice jest cieplejszy.co przeczy twoim teoriom kolego fizyki nie oszukasz  :D

Nigdzie się nie reklamuję, bo nie mam czasu żeby zarobkowo naprawiać maszyn. A i kolego gratuluje PIERWSZYCH w życiu kluczy  :D

Opublikowano

kolego z przodu nad pompą jest taki zbiorniczek mały sprawdź czy tam jest olej jak nie ma to może byc uszkodzona pompa zasilająca i ta z przodu nie ma oleju i tłoczki głośno chodzą bo nie maja oporu albo jeszcze może byc tak że te tłoczki sie poodkręcały bo i tak tez sie zdarza 

 

A to do czego poprzykręcane są te tłoczki? Bo widać że ogarniasz temat hydrauliki w John Deere.

Opublikowano

kolego tłoczki znajdują sie w pompie z przodu ciągnika bo jd ma 2 pompy jedną w skrzyni biegów która odpowiada za wałek półbiegi smarowanie skrzyni i tłoczy olej do zbiorniczka z przodu przed chłodnicą a pompa tłoczkowa ( przednia) pobiera olej ze zbiorniczka i jak nie ma oleju to tłoczki tez mogą głośno pracować nie muszą sie odkręcać kolego jak bys potrzebował pomocy pisz jak będę potrafił to chętnie pomogę

Opublikowano

tzn to nie są dokładnie tłoczki bo tłoczki sie ciągle ruszają ale każdy tłoczek ma zaworek i te zaworki sie odkręcaja od korpusu i uderzają w obudowe za żle sformułowanie tego przepraszam bo ktos mógł to źle zrozumieć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v