Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Próbowałem już ale mi wyrzuca ze ty nie możesz odbierać wiadomości i nie wysle na priv. Jak możesz to spróbuj napisac do mnie i podac jakis inny kontakt:)

Opublikowano

Próbowałem już ale mi wyrzuca ze ty nie możesz odbierać wiadomości i nie wysle na priv. Jak możesz to spróbuj napisac do mnie i podac jakis inny kontakt:)

 

tez z jakiegos powodu nie moge napisac do Ciebie wiadomosci.napisz na mateusz_10@hotmail.com

Opublikowano

Dzieki chopaki za odpowiedz:)Narazie nie mam mozliwosci zrobienia zdjec....ale juz niedlugo:)mam jeszczce male pytnie.gdzie sie tam znajduje komp?w mf mam autotronic pod kabina schowany.a w mx150?

macie jakies namiary na ksiazki obslugi\napraw?

zauwazylem ze maja dosc szerokie opony,z tylu 650 r 38 lub r42...a jak to sie ma do orki?bo razem z ciagnikiem trzeba kupic plug....4 obrot lub 5 zagon..--ciezkie ziemie..

 

Jakbyś potrzebował jeszcze taką instrukcje napraw (1700str) do Mx to pisz na PW.

Opublikowano

 

Jakbyś potrzebował jeszcze taką instrukcje napraw (1700str) do Mx to pisz na PW.

 

nie moge wyslac prywatnej wiadomosci.podaj mail,lub napisz do mnie na mateusz_10@hotmail.com. jestem zainteresowany

Opublikowano

bezpieczniki masz z przodu pod wyświetlaczem ściągasz plastik od strony drzwi na zatrzaski jest także lekko szarpnąć :)

ten przycisk to chyba jest do odbezpieczania hitcha o ile się nie mylę dajesz na podnośniku do góry wciskasz przełącznik i podnośnik idzie jeszcze lekko w gore i wtedy odbezpieczasz linka która jest z prawej strony fotela z tyłu

Opublikowano

Ja czytałem w instrukcji to pisało że od hitcha, tak jak napisał @zieluch111.

Nie mam hitcha i kombinowałem coś i nic nie podnosiło. Dałem sobie spokój.

Z tego co wiem amortyzacja jest na stałe.

Opublikowano

no narazie nie ma co sensownego zaczepic by sprawdzic,za to testuje jak idzie po zaspach:) Boskoo:))

Co ciekawe,w dowodzie masa wlasna 7980kg....konedata 6400kg...coz za rozbieznosc

Opublikowano

jak sie lampka swieci to jest amortyzacja tuz do jazdy po drogach by nie bujało a jak dalwj przytrzymasz majac na max podnosnik to ci jeszcze troche sie ramiona podniosa by hitch odbezpieczyc

Opublikowano

odświeżam troche temat dla posiadaczy case mx 150

Interesowała by mnie informacja czy ten model posiada blokade mostów żeby wszsytkie koło pracowały jako ciągnące tak jak ma to deutz czy jest tylko blokada tylniego mostu a przód ciągnie w zależnośći które koło ma lżej ?

Opublikowano

Z tego co wiem przód jest samoblokujący,tak jak w MTZ, ale niestety jak wytrą się tarcze to nie blokuje się, u mnie chyba tak jest, bo jeszcze nie widziałem żeby dwa ładnie ciągły, a w MTZ zawsze dwa ciągły a jak się skręciło to jedno. Tył elektrycznie na desce załanczany.

Opublikowano

Przedni most jest typu LSD czyli o zwiększonym oporze gdzie większa część momentu obrotowego przenosi sie na koło o większym oporze nawet podczas skrętu tak jest w większości zachodnich ciągników. Gdyby była blokada na sztywno to trochę cięzko było by zmienić kierunek jazdy. To u mnie dla odmiany jest na odwrót w Case ciągną oba koła, a w MTZ baardzo rzadką oba na raz idą

Opublikowano

spoko daje mi to do myślenia a czy posiadają coś takiego jak amortyzacja tylniego podnośnika ?

Opublikowano (edytowane)

a co powiesz na taki sprzęt wart uwagi ? mtg ma 9 tys wegług sprzedającego ale ja wiem że ma 11 bo widziałem go w niemczech na aukcji internetowe

http://otomoto.pl/ca...dt-A363503.html

Edytowane przez johny22
Opublikowano

Na licznik to się nie patrz oby tylko miał te 11tys to będzie dobrze one potrafią 15tys mtg zrobić, w cenie do 100tys nie ma mowy aby miały poniżej 10tys, a jak maja to kręcone, silniki bardzo trwałe, skrzynie generalnie też acz kulturą nie grzeszą. Ogólnie takie typowe woły robocze o dość prostej budowie bez nadmiaru elektroniki, większość awarii samemu idzie naprawić, części do najdroższych nie nalezą. Odnośnie tego konkretnego modelu to musiałbyś na miejscu zobaczyć jak to wygląda rozgrzać trochę olej i sprawdzić czy się półbiegi nie ślizgają czy kierownica chodzi równie lekko jak na zimnym oleju, sprawdź EHR tzn podnies klapke po prawej stronie i powinno wyświetlać się 0 inne liczby świadczą o jakimś problemie. Na plus, że ma pneumatyke, zaczepy i dobre opony bo przeważnie za 70 parę tys są golutkie. Wydaje mi się że z ceny powinien jeszcze sporo zejść

Opublikowano

Licznik mnie nie przeraża tak po prostu informacyjnie napisałem wiem na co je stać bo mam mechanika który mi własnie poleca case z seri MX i john deere z seri 7700 i z nim pojade go obejrzeć bo myslałem jeszcze żeby miał oś resorowana to dodatkowo trzeba liczyć kase ale wiadomo komfort jazdy jest dużo lepszy ale też potem trzeba się liczyć z tym że jak przyjdzie regeneracja to swoje koszta też bedą wiadomo jak to w zachodnich ciągnikach najbardziej mi zalezy żeby skrzynia była sprawna i jak wyżej pytałem o przedni napęd żeby siędobrze sprawował ehr będzie sprawny bo już z pługiem pracował ale sprawdzić zawsze trzeba a powiedz jak powinien pracować rewers ? reakcja jest natychmiastowa czy opoźniona ?

Cenę jego znam z niemiec wiem ile on tam dał wiec jest z czego się targować

Opublikowano

Rewers działa przy prędkości 15km/h Podczas jazdy w przód przełączasz od razu rewers na jazdę w tył ciągnik wyhamuje i rusza do tyłu. Rewers powinien działać płynnie bez większego szarpnięcia ciągnikiem. Co do biegów na 100% będzie szarpał taka to już skrzynia.

Opublikowano

Rewers powinien z takim lekkim opóźnieniem działać jak przesuniesz dźwignie nawet jak stoi w miejscu. Z tego co słyszałem to ten rewers różnie działa u ludzi u jednych lubi szarpnąć u innych nie, u mnie nie szarpie ale jest dość agresywny. Resorowaną oś to bym sobie jednak odpuścił w takim roczniku, to jest dość skomplikowana sprawa i od strony mechanicznej bo jest tam co regenerować, a prędzej czy poźniej coś tam sie wyrobi to jeszcze całym tym cudem steruje komputer uwzględniając w tym elektrozawory, czujniki itd na hydraulice kończąc. Jak przy pługu idzie to skrzynia raczej sprawna bo widać się nie ślizga. Półbiegi szarpać będą szczególnie jak na pusto się jedzie w polu powinno łagodniej to wyglądać taki ich urok. W gałce od biegów masz przycisk, jeśli go przytrzymasz i zmienisz półbieg to zrobi to bardzo łagodnie pomocne przy zwalnianiu w transporcie - działa tylko na 4biegu możesz przy okazji sprawdzić.

Opublikowano

Widzę posiadasz szeroką wiedze na temat tego sprzętu na pewno się bardzo przyda to co napisałem i wielkie dzieki za tak obszerne info. A Twój jak się Tobie sprawuje i czy jak byś miał zamienić na coś innego to byś się skusił jeżeli tak to na co ?

 

Osobiście posiadam case 4240 XL na półbiegach i też łaśnie jest agresywny na nich jak na pusto jedziesz na polu już tego tak nie odczujesz tak jak mówisz mechanik mówił że jemu bardziej się podoba taki bardzije żwawy przeskok na półbiebu bo niby cs jak przerzucisz to trochę zwolni i dopiero przyśpiesza

Opublikowano

Trafisz na w miare zadbany egzemplarz i bedziesz zadowolony:)Skrzynia ,,chamska,, ale taka ma byc:)Dzwiek niepowtarzalny:)W porownaniu do fendta 716 MX 150 jest bardziej masywny.Tylko staraj sie znalesc na kolach 42 i 30 cali.Ja mam 650/65 R38 i 540/65 R28 i przez to jest sporo mniejszy prześwit-moment zabuksujesz i wisisz:P

Opublikowano

A często Ci się zdaża go tak zawiesić że potrzebna jest pomoc ?

Opublikowano (edytowane)

Przedni most jest typu LSD czyli o zwiększonym oporze gdzie większa część momentu obrotowego przenosi sie na koło o większym oporze nawet podczas skrętu tak jest w większości zachodnich ciągników. Gdyby była blokada na sztywno to trochę cięzko było by zmienić kierunek jazdy. To u mnie dla odmiany jest na odwrót w Case ciągną oba koła, a w MTZ baardzo rzadką oba na raz idą

w deutzu jest fajne rozwiązanie bo ma automat i jak koła skręcą wiecej jak 15 stopni to blokada mostów się rozłącza jak dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie i bardziej efektywne gdyż 4 koła ciągnące równo to jednak inna kultura pracy

Edytowane przez johny22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v