Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nieźle musiało by mnie pogrzać żeby kupić taki zestaw podgrzewania powietrza i to za tę kwotę.

Za te pieniądze zamontuje z materiałem świece płomieniową i dopiero będzie efekt.

I jeszcze inwestorowi w kieszeni pieniądze zostaną.

Opublikowano

 

Witam. Na zime podczas orki zaczlo mi cos stukac przy silniku. Stukanie bylo metaliczne ii myslalem ze cos z silnikiem . Zrobilem remont generalny i teraz mam problem z odpaleniem. Ciagnik odpali ale nie moge go zostawic na niskich obrotach bo od razu gasnie , nawet dodanie gazu nic nie daje. Zeby go pozniej odpalic to trzeba dlugo krecic rozrusznikiem. Czy jest mozliwe ze pompa paliwa jest do regeneracji i te stukanie było z pompy ?

 

 

Opublikowano

byle by to były filtry :D ewentualnie moze to buc listwa od ustawiania dawki paliwa ( zacina sie lub duzy luz listwy na tulejkach ) a propos kiedy wymieniałes olej w pompie ? albo tak jak u mnie podkładki tłoczków sekcji poaliwowych sa wyrobione i skosuje co za czym idzie ciezki suw tłoczków w sekcji. Ja mialem tak i 2 razy robiłem remont całej pompy bo nie wiedziałem ci i okazało sie ze te podkładeczki siadły. NIe dało sie ustawic małych obrotów a jak sie ustawiło to 1 min i falowały obroty. A to tak dla wszystkich najlepsza listwa i tulejki listwy sa mosiazene bo nawet jesli nie ma oleju to one sie slizgaja nowe robia aluminiowe i trzeba uwazac na olej bo moze przypiec takowa listwe. Albo tanszy sposób wymien pompke zasilajaca ( a jak lubisz dłubac to moze same zaworki powrotne ze sprezynkami wymien)  tylko kup mielecka a nie import

Opublikowano

Właśnie stałem się posiadaczem Ursusa C-360 i mam taki jeden problem. Gdy silnik postoi z pare godzin lub jak z rana chcę jego zapalić to muszę jego dłużej pokręcić (tak z 10-20 sekund) po czym silnik zapali. Gdy jest rozgrzany pali od razu. Czasami jest też problem np. jak jade i schodzę z obrotów to zgaśnie (zdażyło mi się tak raz) ale po podpompowaniu pompką i pokręceniu chwile rozrusznikiem silnik odpalał i normalnie jechał dalej. Czy to może być winna pompka zasilająca? Sprzedający mówił mi, że to tak się dzieje bo trzeba wymienić filtry paliwowe ale nie wiem ile w tym prawdy jest.

Opublikowano

Filtry wymień czasem trzeba i zobaczysz czy będzie poprawa jak nie to spróbuj rano przed odpaleniem podpompować jak pomoże to pewnie pompka.A leci jakiś dym gdy kręcisz ?

Opublikowano

Jak biały to lipa.Ja jak tak miałem to się okazało że kompresja już nie ta i silnik do roboty.Jak już odpalił to pod wiatą nie szło wytrzymać od dymu żrącego z niespalonej zupełnie ropy choć wadliwy układ wtryskowy też może dawać podobne objawy.

Opublikowano

Silnik jest po remoncie. On nawet tak po godzinie od odpalania zapala ładnie bez problemu i trzyma obroty i nie kopci wcale wtedy jak przygazuje tylko to idzie czarny dymek ale mało. Problem jest tylko wtedy jak długo postoi to wtedy dłużej kręci.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też 60-tka nie odpala z rana. Jak temperatura spadnie poniżej 10 stopni to już są problemy. Oczywiscie jest na płynie. Dzisiaj rano był lekki mróz ale potem już około 7 stopni to kręci, kręci, kręci, z komina leci biały czy szary dym i nic, dopiero za drugim razem zaczyna coś tam łapać, a za 3, 4 dopiero odpala i wkręca się na obroty. I potem chodzi normalnie. Nawet jak postała 5-6 godzin to potem odpaliła natychmiast. A jutro rano znowu będa pewnie problemy.

 

Zregenerowany rozrusznik, powymieniane klemy i kable, nowe aku, nowe filtry paliwa, wyczyszczony osadnik i cały układ paliwa, wtryskiwacze po przeglądzie i regulacji, ustawione zawory, kąt wyprzedzenia wtrysku prawie idealnie na znaki.

 

Moze to byc jeszcze wina pompy wtryskowej? czy raczej na 100% juz slaba kompresja? Obstawiam za tym drugim bo jak jej dmuchne w kolektor goracym powietrzem to zapala duuużo lepiej wlasciwie za pierwszym razem.

 

PS Zawór przelewowy w pompie też wymieniłem ale g..o to dało

Edytowane przez mlody28
Opublikowano

Czyli pompy nie warto oddawac do sprawdzenia, przy takich objawach jak opisalem?

silnik ma ponad 2,2 tys mth i od nowosci nie bylo nic robione, poza wymiana glowicy, pompa tez nie ruszana

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v