Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
borsuk1891    0

Witam wszystkich. Mam podejrzenie że do silnika dostaje się ropa. Czytałem gdzieś że paliwo może dostać się do silnika przez nieszczelną pompę paliwową. Tylko nie wiem przez którą ? Zasilającą czy wtryskową ? Chciałbym naprawy dokonać we własnym zakresie chociaż nie jestem mechanikiem . Byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał jak do tego zabrać się . Chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł w związku z tą ropą.

Z góry dziękuje.

emilchaja    4

Kolego paliwo może dostawać się do silnika przez jedną i drugą. Zasilającą pompkę możesz przejrzeć sam, a wtryskową lepjej oddać do zakładu gdzie naprawjaja pompy wtryskowe bo sam jej nie uszczelnisz. A moze wtryskiwacze leją.

Wiadomość z agroFakt.pl

kokoman0    59

Najczęściej w 3 cylindrowym perkinsie ropa do oleju dostaje się przez popękaną membranę w pompce paliwowej. W cztero garowym myślę, że jest podobnie i od tego bym zaczą

borsuk1891    0

To jest silnik 6-cylindrowy, a wtryski dałem do sprawdzenia i dwa z nich leją.

Silnik pracuje dobrze tylko trochę kopci pod obciążeniem.

Edytowano przez borsuk1891

akmaly    185

Przyczyny dostawania się paliwa do oleju:

- membrana pompki zasilającej

- zaworek świecy płomieniowej

- lejący wtryskiwacz

- uszczelniacz pompy wtryskowej

lub gdy ktoś po pijaku pomyli korki:) ( nie no żart:))

Jeśli lały Ci dwa wtryski to bardzo prawodopodobne że masz przyczynę, jeszcze sprawdź czy membrana w pompce zasilającej nie jest pęknięta i na pierwszy raz wystarczy:) Jak to nie pomoże to szukaj dalej.

Daj do regeneracji wtryski na początek i zobacz do pompki

Edytowano przez akmaly

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Kondzik100