Skocz do zawartości

Mtz 82 problem z przednim mostem napędowym


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam , mam problem z moim Mtz'tem 82 (rok 89) problem polega na tym że obydwa koła przednie przy szybszej prędkości się blokują (hamują) jedyna opcja to jazda na 1szym biegu , na wyższych przełożeniach koła natychmiast się blokują , jak cofnę trochę i poruszę do przodu to się odblokują ale problem się powtarza . Odkręciłem wałek od napędu i to samo . Żadna obudowa nie jest pęknięta , stało się to nagle jechałem z dość dużą prędkością i przednie koła nagle się zablokowały . Nie wiecie z czym może być problem ,za co się zabrać ? czyżby to mechanizm różnicowy ? Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadasz pewnie most stożkowy ,na twoim miejscu podniósł bym przód i sprawdził luzy na łozyskach jeśli hamuje to tryby są dobre tylko sie nie zazębiają ,tak mi sie wydaje ale nie chciałbym Ciebie wprowadzać w błąd .

Opublikowano

Ja miałem bardzo podobnie i było to spowodowane pękniętym ( wyszczerbionym kołem ) w półośce i przy szybszej jeździe wpadał ten kawałek wraz z olejem pomiędzy zęby i blokował przedni most. Może również być to samo co pisał kolega powyzej

Opublikowano

Nie szukaj problemu w mechanizmie różnicowym tylko w pionowych wałkach przy kołach. Albo ząb się wyszczerbił wpada między tryby i blokuje, albo łożysko się wysypało i wałek stanął pod kątem i nie zazębiają tryby. Robiłem to wiele razy

Opublikowano (edytowane)

u nas w szkole też jest belarus 82 , i również z któryś wałek się posypał to hamowało tylko te koło w którym poszedł wałek a u mnie obydwa , narazie jest trochę za zimno by bez ogrzewanego garażu coś robić , odrkęciłem te dekielki od góry to za dużo nie zobaczyłem gdyż najpierw musiałbym olej spuścić , i dopiero robić co kolwiek dalej , już trochę więcej wiem na ten temat więc może prędzej dojdziemy do przyczyny :) dzięki za porady

Edytowane przez endrju
Opublikowano

u mnie było dokładnie to samo, wcześniej wydawało mi się że stuka apotem nagle zablokowało mi mechanizm (wyszczerbił się atak) i mogłem z pola zjechać na wstecznym (szczęscie że nie było więcej jak 1km) wymienilem tylko atak bo na reszte nie bylo czasu, Chodzi do dzis :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v